РОЗДІЛ 5. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Батрун І.В.
АКТУАЛЬНІ ІДЕЇ В. СУХОМЛИНСЬКОГО ЩОДО ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ НУШ
Гук Л.І., Рак Н.В.
УПРОВАДЖЕННЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ ІСТОРИКО-КОМПАРАТИВНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У ПЕДАГОГІЦІ
Гураль О.І., Дичка Н.І.
ПЕДАГОГІЧНА НАУКА: ІСТОРІЯ СТВОРЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
Зайченко Н.І.
КОНЦЕПТ «РОЗУМОВЕ ВИХОВАННЯ» ЗА ІСПАНСЬКИМИ ПЕДАГОГІЧНИМИ ТРАКТАТАМИ МЕЖІ ХІХ–ХХ СТ
Кириленко О.С., Барнич О.В., Мамчич О.Б.
ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК 4К НА УРОКАХ ЧИТАННЯ В НУШ
Микитенко М.В.
ХАРАКТЕРИСТИКА ПОНЯТТЯ ДЖЕРЕЛЬНОЇ БАЗИ ТА ВИДІВ ДЖЕРЕЛ ДЛЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЇ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ ХХ–ХХІ СТ
Перцова Н.О., Скопцова О.М.
ВИХОВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ВОКАЛЬНО-ХОРОВОЇ ТВОРЧОСТІ ОЛЕКСАНДРА БІЛАША
Шапошнікова І.І.
ПРОБЛЕМИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ У ПЕРІОДИЧНИХ ВИДАННЯХ КІНЦЯ ХІХ – ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ
Шевченко С.М.
СПЕЦІАЛЬНІ ШКОЛИ ЯК РІЗНОВИД РОЗВИТКУ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ (2011–2017 PP.)
Штурба А.О.
ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТА ЯК ОДИН ІЗ ПРІОРИТЕТНИХ НАПРЯМІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В КАНАДСЬКИХ ПОЧАТКОВИХ ШКОЛАХ
РОЗДІЛ 6. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)
Блажко А.В.
ХІМІЧНА КОМПОНЕНТА ПІДГОТОВКИ УЧНІВ ЗАКЛАДІВ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ КУЛІНАРНОГО ПРОФІЛЮ
Бондаренко З.В., Слободянюк А.А., Кирилащук С.А.
РОЗРОБЛЕННЯ ТА МАТЕМАТИЧНЕ ОПРАЦЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ТЕСТІВ З ДИСЦИПЛІНИ «АНГЛІЙСЬКА МОВА (ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ)» ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЕКОЛОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ЗВО
Гостра К.В.
СОЦІОКУЛЬТУРНА СПРЯМОВАНІСТЬ РОБОТИ З ПРЕЦЕДЕНТНИМИ ФЕНОМЕНАМИ КУЛЬТУРИ НА УРОКАХ РОСІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ
Гричаник Н.І.
МІСЦЕ Й РОЛЬ ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ ПІД ЧАС УПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ ШКІЛЬНОГО АНАЛІЗУ ЕПІЧНИХ ТВОРІВ
Гунько І.В., Волошина О.В.
ЗАСТОСУВАННЯ КЕЙС-МЕТОДУ В ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В УМОВАХ НАВЧАЛЬНО-НАУКОВО-ВИРОБНИЧОГО КОМПЛЕКСУ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-НАВЧАЛЬНИЙ КОНСОРЦІУМ»
Долинський Б.Т., Буховець Б.О., Борщенко В.В., Погорелова О.О.
ОСОБЛИВОСТІ ЗМІН МОЗКОВОГО КРОВООБІГУ ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ФУНКЦІОНАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ ЗА ВПЛИВОМ МЕТОДУ ФЕЛЬДЕЛЬКРАЙЗ
Калінін В.О., Калініна Л.В.
ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Конотоп О.С.
ІНШОМОВНА ПРАКТИЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ
Кучер В.В., Семегин Т.С.
ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗАСОБАМИ ТЕАТРАЛІЗОВАНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Литвиненко Н.П., Місник Н.В.
ТЕРМІН І ТЕРМІНОСИСТЕМА В КОНТЕКСТІ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ МОВНОЇ ПІДГОТОВКИ
Мішеніна Т.М.
ЛЕКЦІЯ В УМОВАХ КОНТЕКСТНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ
Москаленко М.П., Міронець Л.П., Вакал А.П., Торяник В.М.
ЗАСТОСУВАННЯ ВІРТУАЛЬНИХ ЕКСКУРСІЙ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ПРАКТИЧНИХ РОБІТ У СТАРШІЙ ШКОЛІ (НА ПРИКЛАДІ МІСЦЕВИХ ПРИРОДНИХ РЕКРЕАЦІЙНИХ РЕСУРСІВ)
Петренко М.Б.
ВПРОВАДЖЕННЯ КУРСУ «ЧИТАННЯ ПАРТИТУР» У ПРОЦЕС ДИРИГЕНТСЬКО-ХОРОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
Скоромна М.В.
НАВЧАЛЬНІ ІГРИ НА УРОЦІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ
Сябро С.А.
АКТИВІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ 5–9 КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР НА УРОКАХ ОСНОВ ЗДОРОВ’Я
Хома О.М.
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ В МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЧИТАЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
РОЗДІЛ 7. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ
Лисоконь І.О.
ІНВЕСТИЦІЙНА ПОЛІТИКА В ГАЛУЗІ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ: СТАН РОЗРОБЛЕНОСТІ ПИТАННЯ В НАУКОВІЙ ПЛОЩИНІ
Сич Т.В.
ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДОЛОГІЧНИХ ПІДХОДІВ У ДОСЛІДЖЕННЯХ ПРОБЛЕМ УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ
РОЗДІЛ 8. ДОШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА
Ярославцева М.І., Колосова С.В., Сирова Ю.В.
ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ В ДОШКІЛЬНИКІВ У ПРОЦЕСІ ЕКОЛОГІЧНИХ ПРОЕКТІВ
РОЗДІЛ 9. ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ
Усенко Н.М., Плохута Т.М., Зайцева І.О.
РЕАЛІЗАЦІЯ СТРУКТУРНИХ КОМПОНЕНТІВ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ В ЕВРИСТИЧНОМУ НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ
РОЗДІЛ 10. ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ
Антонівська М.О., Сарновська Н.І.
ІНТЕГРАЦІЙНИЙ СКЛАДНИК ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В ЗВО УКРАЇНИ
Болюбаш Н.М.
LEARNING ANALYTICS У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ: СУТНІСТЬ ТА ПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ
Вікторова Л.В., Кочарян А.Б., Мамчур К.В., Коротун О.О.
ЗАСТОСУВАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ТА ЧАТ-БОТІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Голуб Т.П., Крюкова Є.С., Коваленко О.О.
СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Грабовська Н.А.
ДОДАТКИ І ПЛАТФОРМИ ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Kornytska Yu.A.
DESIGNING WEB-QUESTS: THEORY AND PRACTICE
Крюкова Є.С., Голуб Т.П., Амерідзе О.С.
ВИКОРИСТАННЯ ІМЕРСИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТІ
Лук’яненко В.В., Вадаська С.В., Корбут О.Г., Свиридова Л.Г.
ПЕДАГОГІЧНІ БАР’ЄРИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ COVID-19 (МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД)
Марков О.В., Самсонов Ю.В., Бородін С.В., Шемчук В.А., Атаманенко І.О.
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ РІЗНИХ ІНСТИТУЦІЙ СЕКТОРА БЕЗПЕКИ І ОБОРОНИ УКРАЇНИ В СИСТЕМІ ВОГНЕВОЇ ПІДГОТОВКИ З ВИКОРИСТАННЯМ СУЧАСНИХ ТЕХНІЧНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ
Tanana S.M.
IMPLEMENTATION OF INNOVATION TEACHING MEANS OF FOREIGN LANGUAGE AS A GUARANTEE OF EFFECTIVE OF PROFESSIONAL TRAINING OF FUTURE TEACHERS-PHILOLOGISTS
РОЗДІЛ 11. АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ПЕДАГОГІКИ
Ємчик О.Г.
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Пріма Р.М., Пріма Д.А., Вітюк В.В.
ПРОФЕСІЙНА ПОЗИЦІЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: СУЧАСНІ РЕАЛІЇ У КОНТЕКСТІ ВИМОГ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
Брушневська І.М., Мартинюк Т.А.
ОСОБЛИВОСТІ СТИМУЛЮВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ ЗАСОБАМИ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР