Випуск 11 Том 1/2019

Титул

Зміст

 

РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ

 

Байрамов Гасан Байрам оглу.
ВОПРОСЫ СТАНОВЛЕНИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ТЕХНИЧЕСКОГО ОБРАЗОВАНИЯ В АЗЕРБАЙДЖАНЕ

Барбаш Є.М.
ПРОБЛЕМА КОНТРОЛЮ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В ШКОЛАХ УКРАЇНИ (60-80-ТІ РОКИ ХХ СТОЛІТТЯ)

Воровка М.І.
ЗАКОНОДАВЧЕ РЕГУЛЮВАННЯ ГЕНДЕРНИХ ВІДНОСИН В УКРАЇНІ

Герасименко А.С.
СТАНОВЛЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ АНТРОПОЛОГІЇ В КОНТЕКСТІ ФІЛОСОФСЬКО-РЕЛІГІЙНИХ ПОШУКІВ В. ЗЕНЬКОВСЬКОГО

Драгунова В.В.
МОДЕЛЬ УПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В СИСТЕМУ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Ismayilzadeh Gamar Jabrayil.
PEDAGOGICAL AND PSYCHOLOGICAL ASPECTS OF PERSONALITY-CENTERED EDUCATION

Ковпак О.С.
ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ЗІ СТУДЕНТАМИ ПІД ЧАС НАВЧАЛЬНО-ЕКЗАМЕНАЦІЙНИХ СЕСІЙ У СИСТЕМІ ЗАОЧНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ (50–70-ТІ РР. ХХ СТ.)

 

РОЗДІЛ 2. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)

 

Бабаева С.Г.
НЕКОТОРЫЕ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ПРИЕМЫ РАБОТЫ СО СЛАБОУСПЕВАЮЩИМИ УЧЕНИКАМИ/УЧЕНИЦАМИ В НАЧАЛЬНОЙ ШКОЛЕ

Бахшалиева Aрзу Немет кызы.
МЕТОДИКА ОРГАНИЗАЦИИ СУММАТИВНОГО ОЦЕНИВАНИЯ

Бредньова В.П., Смичковська О.М., Прохорец І.М.
ДО ПИТАННЯ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИКЛАДАННЯ ГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІН СТУДЕНТАМ МОЛОДШИХ КУРСІВ АРХІТЕКТУРНИХ І ХУДОЖНІХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Буцик І.М.
ШЛЯХИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ РОЗВИТКУ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З АГРОІНЖЕНЕРІЇ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ МАШИН

Веліховська А.Б.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ МАЙНДМЕППІНГУ ДЛЯ МОДЕЛЮВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ОСВІТНЬОЇ ТРАЄКТОРІЇ ЗДОБУВАЧАМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «МЕТРОЛОГІЯ»

Гадимова Парвина Махир гызы.
ВНУТРИПРЕДМЕТНАЯ ИНТЕГРАЦИЯ ПРИ ОБУЧЕНИИ РОДНОМУ ЯЗЫКУ В НАЧАЛЬНЫХ КЛАССАХ

Гладких Г.В., Шаров С.В.
НАПРЯМИ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ

Гринько В.О.
ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В КОНТЕКСТІ СВІТОВИХ ТЕНДЕНЦІЙ

Мамедова Егяна Ханоглан кызы.
РОЛЬ РАЗВИТИЯ РЕЧИ В ПОДГОТОВКЕ К ШКОЛЬНОМУ ОБУЧЕНИЮ

 

РОЗДІЛ 3. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ

 

Алексєєнко-Лемовська Л.В.
ДІАГНОСТИКА РІВНЯ РОЗВИТКУ МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Андрющенко Я.Е.
КОМУНІКАТИВНИЙ, КРЕАТИВНИЙ ТА СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХОДИ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ В УМОВАХ КОМПЕТЕНТНІСНООРІЄНТОВАНОГО КОМП’ЮТЕРНОГО СЕРЕДОВИЩА

Басенко Г.М.
ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ МОВНО-ПЕДАГОГІЧНИХ ТРЕНІНГІВ ДЛЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Бугаєвська Ю.В.
СТУПЕНІ СФОРМОВАНОСТІ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТІВ НА КОНСТАТУВАЛЬНОМУ ЕТАПІ ЕКСПЕРИМЕНТУ

Вербило Г.П., Максимович Г.О., Кодола Р.М.
НАВЧАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНОЇ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ФАХІВЦІВ ЦИВІЛЬНОЇ АВІАЦІЇ

Габенко І.М.
АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ЗА ДУАЛЬНОЮ ФОРМОЮ ЗДОБУТТЯ ОСВІТИ

Hontarenko I.S.
INFORMATION TECHNOLOGIES IN FOREIGN LANGUAGE TEACHING

Грицько В.В.
МЕТОДИЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В СИСТЕМІ ВИЩОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ

Джаман Т.В.
ПРОБЛЕМА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО РОБОТИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ

Дияк В.В.
СУЧАСНІ НАПРЯМИ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ: ВІТЧИЗНЯНИЙ ДОСВІД

Донченко Л.М., Іванова В.М., Непша О.В., Сапун Т.О.
РОЛЬ І МІСЦЕ ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ В ПРОФЕСІЙНОМУ СТАНОВЛЕННІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ГЕОГРАФІЇ

Дубовий З.С.
МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ САМОСТІЙНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ У ПРОЦЕСІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Жáра Г.І.
СИСТЕМНІ ДЕТЕРМІНАНТИ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖЕННЯ ВЧИТЕЛЯ У НЕПЕРЕРВНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІ

Зарицька А.А., Гонтар О.С.
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА ЕСТРАДНОГО СПІВУ

Іваненко В.В., Суханова Г.П., Ушаков В.С.
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ МОЛОДІ ЗАСОБАМИ КОЗАЦЬКОЇ ПЕДАГОГІКИ МАЙБУТНІМИ ВЧИТЕЛЯМИ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

Івершинь А.Г.
ТВОРЧИЙ РОЗВИТОК МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ У ПРОЦЕСІ ОБРАЗОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Ігнатенко С.О.
ПРИНЦИПИ ПОБУДОВИ ЗАНЯТЬ АДАПТИВНИМ ФІЗИЧНИМ ВИХОВАННЯМ

Іонова І.М.
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ

Казачінер О.С.
НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

Каричковський В.Д., Каричковська С.П.
ОСВІТНІЙ ПОТЕНЦІАЛ СИСТЕМИ ВИЩОЇ АГАРНОЇ ОСВІТИ ПОЛЬЩІ

Ковальчук В.Ю., Силюга Л.П., Стасів Н.І., Білецька Л.С.
МАТЕМАТИЧНА ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЯК ПЕРЕДУМОВА ЙОГО ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ

Колодійчук Л.С.
ОСНОВНІ АСПЕКТИ КОНЦЕПЦІЇ ПРОЕКТУВАННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНОГО ПРОФІЛЮ

Короткова Л.І.
МОДЕЛЮВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СФЕРИ ПОСЛУГ В УМОВАХ ОСВІТНЬО-ВИРОБНИЧОГО КЛАСТЕРА

 

РОЗДІЛ 4. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ

 

Єргідзей К.В., Єргідзей О.О., Зборчий А.С.
ФЕНОМЕН ІМІДЖУ: ІСТОРІЯ ВИНИКНЕННЯ ТА СЬОГОДЕННЯ

Варгата О.В.
РОЗВИТОК ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ОСОБИСТОСТІ ПСИХОЛОГА ЗАСОБАМИ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Кравченко О.І.
СТРАТЕГІЧНІ НАПРЯМИ РОЗВИТКУ МІЖНАРОДНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Черненко Н.М., Ручкіна М.М.
ЦІЛЕПОКЛАДАННЯ В УПРАВЛІНСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ КЕРІВНИКА

НОВИЙ ВИД НАУКОВИХ ПОСЛУГ