Випуск 13 Том 1/2019

Титул

Зміст

 

РОЗДІЛ 1. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ

 

Бакуменко Т.К.
ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ ЯК ОДНА З УМОВ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РОБОТИ ЩОДО ФОРМУВАННЯ ОСНОВ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ І ТВОРЧОГО САМОРОЗВИТКУ В МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Баранова Ю.В.
ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ ДО НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ РОБОТИ В ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Білявська Т.М.
ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ (ЛЕКСИЧНИЙ РІВЕНЬ)

Британ Ю.А.
АКТУАЛЬНІ НАПРЯМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ

Вей Лімін
ШЛЯХИ ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ФОРМУВАННІ ТВОРЧОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ МАГІСТРАНТІВ

Височан Л.М.
НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ ЧЕТВЕРТОГО КЛАСУ ЗАСОБАМИ УКРАЇНОЗНАВСТВА
В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРЕДМЕТА «Я У СВІТІ»

Гнатенко К.В.
ПРОФЕСІЙНА КУЛЬТУРА МАЙБУТНЬОГО ТРЕНЕРА-ВИКЛАДАЧА

Грицай Н.Б., Куцоконь Л.П.
БОТАНІЧНІ ЕКСКУРСІЇ У СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ

Даниленко О.Б.
РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СУДНОВОДІЇВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ТРАДИЦІЙНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ

Дебич М.А.
ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ІНДИКАТОР ЇЇ ЯКОСТІ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ

Єсіпова О.О.
АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ НАЯВНИХ ШЛЯХІВ АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Калініна І.М.
АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ СИСТЕМИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МОЛОДИХ ДЕРЖСЛУЖБОВЦІВ

Капінус О.С.
РОЗВИТОК РЕФЛЕКСИВНОЇ КУЛЬТУРИ У МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ

Келемен А.В.
ЗМІСТ ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ І ХАРАКТЕРИСТИКА ЇЇ КОМПОНЕНТІВ

Кірдан О.П.
РІВНЕВА ТА ГАЛУЗЕВА СТРУКТУРИЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ У СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ

Коваленко Ю.М.
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ СПОРТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Ковальська В.С.
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНИХ ФАХІВЦІВ У КОНТЕКСТІ ІННОВАЦІЙНОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ

Ковальчук І.С.
ЦІННІСНО-МОТИВАЦІЙНИЙ КОМПОНЕНТ У СТРУКТУРІ ПРОФЕСІЙНО-КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ

Колечинцева Т.С.
РЕАЛІЗАЦІЯ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ ФІЗИКИ Й УПРАВЛІННЯМ СУДНОМ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ МОРСЬКОГО ПРОФІЛЮ

Коростіянець Т.П.
ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ЗА ІНДИВІДУАЛЬНИМИ ОСВІТНІМИ ТРАЄКТОРІЯМИ

Котубей В.Ф.
ОРГАНІЗАЦІЯ, МЕТОДИКА Й АНАЛІЗ ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ РОБОТИ ЩОДО ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ПЕДАГОГІЧНИХ КОЛЕДЖАХ

Кудрявцева Г.І.
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ ПОЛІЦІЇ

Курінний О.В., Черкасова Т.А.
ПЕРЕВАГИ Й НЕДОЛІКИ БІЛІНГВАЛЬНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ ТА СВІТІ

Лакатош М.О.
ІНТЕРПРЕТАЦІЯ КЛЮЧОВИХ ПОНЯТЬ ПРОБЛЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ АГРАРНОГО ПРОФІЛЮ

Лобач Н.В., Саєнко М.С.
РОБОЧИЙ ЗОШИТ З МЕДИЧНОЇ ІНФОРМАТИКИ ДЛЯ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ, ЙОГО СТРУКТУРА ТА ФУНКЦІЇ

Макаренко А.В., Медяник О.В.
ПИТАННЯ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ В ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ М. ОЛЕСНИЦЬКОГО

Меняйло В.І.
МЕНТОРИНГ ЯК ВАЖЛИВИЙ СКЛАДНИК СИСТЕМИ ДОСЛІДНИЦЬКО-ІННОВАЦІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ДОКТОРІВ ФІЛОСОФІЇ

Мірошник С.О.
ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ДРУГОЇ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Олло В.П.
СУТНІСНА ХАРАКТЕРИСТИКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ

Орел Л.О.
КОНТРОЛЬ ЗА САМОСТІЙНОЮ РОБОТОЮ СТУДЕНТІВ З МАТЕМАТИКИ У СУЧАСНИХ УМОВАХ

Петренко В.О.
ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ЗДОБУВАЧІВ СТУПЕНЯ ДОКТОРА ФІЛОСОФІЇ
ЗАСОБАМИ ДИСЦИПЛІНИ «АКАДЕМІЧНА АНГЛІЙСЬКА»

Попович В.І.
КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ МОВЛЕННЄВОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ТУРИСТИЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ

Сінельнікова В.В., Сінельніков І.Г.
ЕТНОМУЗИКОЛОГІЧНА ОСВІТА В УКРАЇНІ: ПИТАННЯ ТЕОРІЇ І ПРАКТИКИ

Солона Ю.О.
РОЗРОБЛЕННЯ ПІДХОДІВ ЩОДО ТРАНСФОРМАЦІЇ «КЛІПОВОГО» МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ СПОСОБАМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ

Tymoschuk N.M.
CREATIVE THINKING DEVELOPMENT OF THE FUTURE AGRARIAN ENGINEERS: THEORETICAL AND METHODOLOGICAL ASPECTS

Тодорцева Ю.В., Кара Є.В.
ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ТА ПСИХОЛОГІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ МОБІЛЬНОСТІ У ПРОЦЕСІ РОБОТИ З ЖІНКАМИ, ЩО ПОСТРАЖДАЛИ ВІД ДОМАШНЬОГО НАСИЛЬСТВА

Толмачова І.Г.
МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО РОЗУМІННЯ СУТНОСТІ ФЕНОМЕНА «МЕДІА-КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ»

Трифонова О.М.
РОЗВИТОК ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧАС ЕКСПЕРИМЕНТАТОРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ФІЗИКИ ТА ТЕХНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН

Хачатрян Є.Л.
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ ДИСКУРСИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ЕКОНОМІКИ

Хоменко О.В.
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧА ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Чучмій І.І., Каричковська С.П.
МЕТОД ПРОЕКТІВ У ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ СТУДЕНТАМИ ЕКОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ: ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ

Шевченко В.М.
РОЛЬ СОЦІАЛЬНО-ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН У СИСТЕМІ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ОБЛІКУ ТА ОПОДАТКУВАННЯ

Шевчук Л.Д., Гайдаш Б.Л.
ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ НА ПРИКЛАДІ ХМАРО ОРІЄНТОВАНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Шеремета О.П.
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИМ ПРАЦІВНИКАМ ЩОДО ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ ДЕРЖАВНОЇ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ

Щекотиліна Н.Ф.
СПЕЦИФІКА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДО РОБОТИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ ШКОЛИ

НОВИЙ ВИД НАУКОВИХ ПОСЛУГ