Випуск 14 Том 2/2019

Титул

Зміст


РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ


Акімкін О.М.
РОЗВИТОК КОМЕРЦІЙНОЇ ОСВІТИ НА ЄЛИСАВЕТГРАДЩИНІ (ПОЧАТОК XX СТОЛІТТЯ): ІСТОРІОГРАФІЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ

Бірук Н.П.
НАУКОВІ ТА АВТОРСЬКІ ШКОЛИ В УКРАЇНСЬКІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ НАУЦІ

Вихрущ В.О.
ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ У КООРДИНАТАХ РОЗВИТКУ ОБДАРОВАНОГО ШКОЛЯРА: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ

Герасименко А.С.
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ЩОДО ІНСТИТУАЛІЗАЦІЇ ФІЛОСОФІЇ ОСВІТИ У СУЧАСНОМУ ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОСТОРІ

Гнатів З.Я.
МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ ДРОГОБИЦЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ІВАНА ФРАНКА В СУЧАСНОМУ ПРОЦЕСІ ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Гулей О.В.
НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОГО МИСТЕЦТВА ЯК ПРЕДМЕТА ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ (ПЕРША ПОЛОВИНА ХІХ СТОЛІТТЯ)

Джус О.В.
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МОЛОДІ УКРАЇНСЬКОЇ ДІАСПОРИ В УКРАЇНСЬКОМУ СОЦІОЛОГІЧНОМУ ІНСТИТУТІ (УКРАЇНСЬКОМУ ІНСТИТУТІ ГРОМАДОЗНАВСТВА)

Кан О.Ю.
АРХІВНІ МАТЕРІАЛИ ЯК ДЖЕРЕЛО ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ ФІЛОЛОГІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ (1850-1917 РР.)

Клименко Ю.А.
ЕСПЕРАНТО-РУХ ЯК СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ФЕНОМЕН: ОСОБЛИВОСТІ ДЖЕРЕЛЬНОЇ БАЗИ ДОСЛІДЖЕННЯ

Козловський Ю.М., Козловська І.М., Білик О.С.
РОЗВИТОК НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ІЗ ПРОБЛЕМ ОСВІТНЬОЇ ІНТЕГРАЦІЇ В УКРАЇНСЬКІЙ ПЕДАГОГІЦІ (КІНЕЦЬ ХХ – ПОЧАТОК ХХІ СТОЛІТТЯ)

Косенко Ю.М.
ЕВОЛЮЦІЯ ШКІЛЬНОГО СУСПІЛЬСТВОЗНАВСТВА НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ОСВІТИ

Кущова Т.О.
СОЦІАЛЬНО-ІСТОРИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ТА ОСНОВНІ НАПРЯМИ ГРОМАДСЬКО-ПРОСВІТНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ А.М. ТОПОРОВА

Мобиль Исмаил оглы Асланлы
ИСМАИЛ БЕК КУТКАШЕНЛЫ О ВОЕННО-ФИЗИЧЕСКОМ ВОСПИТАНИИ

Пагута М.В.
РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОГО ШКІЛЬНИЦТВА У ГАЛИЧИНІ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХІХ – ПОЧАТОК ХХ СТ.): АКСІОЛОГІЧНИЙ ВИМІР

Почуєва В.В.
ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНА ОСВІТНЯ КОНЦЕПЦІЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ

Соловей М.В.
СОФІЯ РУСОВА – ОРГАНІЗАТОР ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ (1917 – ПОЧ. 1919 Р.)


РОЗДІЛ 2. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)


Лі Ліцюань
СТРУКТУРА МЕТОДОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

Осова О.О.
ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ДИСКУРСИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ

Цимбал Т.М.
ПОТЕНЦІАЛ ТЕХНОЛОГІЇ ВЕБ-КВЕСТ В МОВНІЙ ПІДГОТОВЦІ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ

Шинкаренко В.В., Олефір Н.В., Клімова Л.В., Купрієнко В.І.
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ СИСТЕМИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ

Shkola O.M.
PROFESSIONAL TRAINING OF STUDENTS OF INSTITUTIONS OF HIGHER EDUCATION IN THE PROCESS OF PHYSICAL EDUCATION WITH THE USE OF CHOREOGRAPHIC TEACHING METHODS

Шостак І.І.
ПРОЕКТНА МЕТОДИКА ЯК ОДИН ІЗ ВАЖЛИВИХ СПОСОБІВ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У СТУДЕНТІВ-МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ


РОЗДІЛ 3. КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА


Лещій Н.П.
КОМПАРАТИВНИЙ АНАЛІЗ ФЕНОМЕНІВ «СПОРТИВНО-ОЗДОРОВЧА РОБОТА» І «ФІЗКУЛЬТУРНО-ОЗДОРОВЧА РОБОТА» В СУЧАСНІЙ ПЕДАГОГІЦІ

Позднякова О.Л.
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ДІАГНОСТИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ВИХОВНОЇ СИСТЕМИ ОСВІТНЬО-РЕАБІЛІТАЦІЙНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ ОСІБ З ОБМЕЖЕННЯМИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ

Субашкевич І.Р., Вовк Л.П.
ОСОБЛИВОСТІ ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ ПРАЦІВНИКІВ НАВЧАЛЬНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНИХ ЦЕНТРІВ


РОЗДІЛ 4. СОЦІАЛЬНА ПЕДАГОГІКА


Гудзь Т.О.
ОБҐРУНТУВАННЯ ПОТРЕБИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРАКТИЧНИХ МЕХАНІЗМІВ СТАТЕВОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ

Ибадова Раксана Назим
ДРУЖБА И ТОВАРИЩЕСТВО КАК ЦЕННОСТНЫЕ НОРМЫ ВОСПИТАНИЯ

Кальченко Л.В.
НАУКОВЕ ОБҐРУНТУВАННЯ СИСТЕМИ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ ЩОДО ПРЕВЕНЦІЇ СОЦІАЛЬНОГО СИРІТСТВА У ТЕРИТОРІАЛЬНІЙ ГРОМАДІ МІСТА


РОЗДІЛ 5. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ


Боярська-Хоменко А.В.
ПРИНЦИПИ НАВЧАННЯ ДОРОСЛИХ У НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ДУМЦІ КРАЇН ЦЕНТРАЛЬНОЇ ТА СХІДНОЇ ЄВРОПИ

Паславська І.С.
СТАН РИЗИК-МЕНЕДЖМЕНТУ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ


РОЗДІЛ 6. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ВИХОВАННЯ


Булавенко С.Д.
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ ОСОБИСТОСТІ

Дмітрієва Н.С.
МЕТОДИКА ПРАКТИКИ ХАТХА-ЙОГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ НА ДОДАТКОВИХ ЗАНЯТТЯХ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

Кохан Д.Н.
ВЛИЯНИЕ СЕМЕЙНО-БЫТОВОЙ КУЛЬТУРЫ НА ФОРМИРОВАНИЕ БЛАГОРОДНОГО ОТНОШЕНИЯ К ЖЕНЩИНЕ

Пономарьова Г.Ф.
КОРЕКЦІЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ СТУДЕНТІВ У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Шахрай В.М.
ВАЖЛИВІСТЬ РОЗШИРЕННЯ ВИДІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДЛІТКІВ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ В НИХ ЦІННОСТІ ЖИТТЯ

Шлєіна Л.І.
ЗМІСТ ГЕНДЕРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧА АГРАРНОГО ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ


РОЗДІЛ 7. ДОШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА


Островерха І.А.
ЛЯЛЬКОВИЙ ТЕАТР ЯК ДІЄВИЙ ЗАСІБ ЕСТЕТИЧНОГО РОЗВИТКУ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ

Смолюк С.В.
СТВОРЕННЯ РОЗВИВАЛЬНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА В УМОВАХ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ


РОЗДІЛ 8. ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ


Овсянніков О.С., Алєксєєва Г.М.
ПІДХОДИ ДО ПРОЕКТУВАННЯ КОМП’ЮТЕРНОГО СЕРЕДОВИЩА НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ КОМП’ЮТЕРНОГО ПРОФІЛЮ

Журба О.В.
РОЗВИТОК МЕДІАКОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІВ В УМОВАХ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Кожухова Х.В.
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ЗАСТОСУВАННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ

Мирзаева Айнура Тофик кызы
РОЛЬ ИНФОРМАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В РАЗВИТИИ САМООБРАЗОВАНИЯ СТУДЕНТОВ

Popovych N.M.
INFORMATION TECHNOLOGY AS AN EFFECTIVE MEANS OF TRAINING MUSIC ART SPECIALISTS IN THE POSTGRADUATE EDUCATION SYSTEM

Шафігуліна В.О.
ВИКОРИСТАННЯ ОНЛАЙН-ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ У ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

НОВИЙ ВИД НАУКОВИХ ПОСЛУГ