РОЗДІЛ 4. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Акімкін О.М.
СТАНОВЛЕННЯ Й РОЗВИТОК ПРИВАТНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ НА ЄЛИСАВЕТГРАДЩИНІ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХІХ – ПОЧАТОК ХХ СТОЛІТТЯ)
Грицай Я.О.
НОРМАТИВНО-ПРАВОВА БАЗА ФУНКЦІОНУВАННЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ В НІМЕЧЧИНІ
Губіна О.Ю.
СТАНОВЛЕННЯ ВІДКРИТОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ПОЛІТИЧНИХ І СОЦІОКУЛЬТУРНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ КРАЇНИ
Завидівська Н.Н., Завидівська О.І.
ІСТОРИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ РОЗВИТКУ ОЗДОРОВЧИХ СИСТЕМ ЯК ЗАСОБУ ОПТИМІЗАЦІЇ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ
Зайченко Н.І.
ОСВІТА ЯК ІНСТРУМЕНТАРІЙ НАЦІОНАЛЬНОГО ОНОВЛЕННЯ В ІСПАНСЬКОМУ ПЕДАГОГІЧНОМУ ДИСКУРСІ МЕЖІ ХІХ–ХХ СТОЛІТЬ
Кругленко Л.В.
«ПОЛІКУЛЬТУРНІСТЬ» ЯК ОСВІТНІЙ ФЕНОМЕН: ПРОВІДНІ НАПРЯМИ СУЧАСНОГО ВИВЧЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЮ НАУКОЮ
Кульчицький В.Й.
ОСОБЛИВОСТІ РАДЯНСЬКОЇ СИСТЕМИ ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКОЛАХ УКРАЇНИ: ПОЗИТИВНІ ТА НЕГАТИВНІ АСПЕКТИ
Лапаєнко С.В.
ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ СУЧАСНОГО ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА В УКРАЇНІ
Нехаєнко С.І.
ВИМОГИ СУЧАСНИХ МЕТОДОЛОГІЧНИХ ПІДХОДІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ОРГАНІЗАТОРІВ МОРАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Palaguta I.V.
PEDAGOGICAL SUPPORT OF FUTURE TEACHER’S PROFESSIONAL DEVELOPMENT IN UKRAINE
Побоча Т.Д.
АКТУАЛІЗАЦІЯ ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ СТАНОВЛЕННЯ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ КІНЦЯ ХІХ – ПОЧАТКУ ХХ СТ. В УМОВАХ СУЧАСНОГО РОЗВИТКУ ОСВІТИ
РОЗДІЛ 5. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)
Березнева І.М.
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ НА ЗАНЯТТЯХ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ВИЩИХ ВІЙСЬКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
Богатов А.О.
ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ЕФЕКТИВНОСТІ ШКІЛ У ДОСЯГНЕННІ НЕОБХІДНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ІЗ НАВЧАННЯ, ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я ТА СОЦІАЛЬНОГО РОЗВИТКУ
Брояко Н.Б.
РОЗВИТОК МУЗИЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНЯ-ІНСТРУМЕНТАЛІСТА НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ
Butkovska N.O.
ІТ TECHNOLOGY IN SPEAKING SKILL COMPETENCE FORMATION
Варварук М.М.
УКРАЇНСЬКИЙ ФОЛЬКЛОР ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ДІАЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Власова С.А.
ІМПРОВІЗАЦІЙНІ САМОДІЯЛЬНІ ХОРИ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНОЇ МУЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ УКРАЇНИ
Гайда В.Я.
СТРУКТУРА САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
Дробот О.А.
ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ДІТЕЙ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ
Замша А.В.
ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ АНГЛОМОВНИХ ЧИТАЦЬКИХ УМІНЬ
Ільчук Т.В.
НАВЧАЛЬНА ПРАКТИКА СИНХРОННОГО ТА ПОСЛІДОВНОГО ПЕРЕКЛАДУ
Король Т.Г.
МІРКУВАННЯ ВГОЛОС ЯК ДОПОМІЖНИЙ МЕТОД КОНТРОЛЮ В НАВЧАННІ ПИСЬМОВОГО ПЕРЕКЛАДУ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ
Луцик О.М.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ РОЗВИТКУ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ
Осаульчик О.Б.
ОСНОВНІ ПЕРЕДУМОВИ ПІДГОТОВКИ МЕНЕДЖЕРА ЯК ФАХІВЦЯ АГРАРНОЇ ГАЛУЗІ В УМОВАХ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ
Перелома Т.С.
ІНТЕРФЕРЕНЦІЯ ТА ШЛЯХИ ЇЇ ПОДОЛАННЯ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ ФОНЕТИКИ КИТАЙСЬКОЇ МОВИ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ-СИНОЛОГІВ
Синишина В.М.
СТАНОВЛЕННЯ ПРОФЕСІЇ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА: ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ
Тютюма Т.С.
ВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧАС ВИКЛАДАННЯ СИНТАКСИСУ
Шмир М.Ф.
ТЕХНОЛОГІЧНА МОДЕЛЬ РЕАЛІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
РОЗДІЛ 6. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ
Власова І.В.
ФІНАНСУВАННЯ ОСВІТИ У ФІНЛЯНДІЇ
Денисова А.В.
РАНГОВА СИСТЕМА ЕКСПЕРТНОГО ОЦІНЮВАННЯ ПОКАЗНИКІВ ЗОВНІШНЬОГО МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ФАХІВЦІВ ПТО
Погребняк В.П., Дашковська О.В., Ямковий В.А., Солоденко А.К.
ЗАКЛАДИ ВИЩОЇ ОСВІТИ – ФУНДАМЕНТАЛЬНИЙ СКЛАДНИК СИСТЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Трима К.А.
КАТЕГОРІАЛЬНИЙ АПАРАТ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ НА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
РОЗДІЛ 6. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ВИХОВАННЯ
Волошина А.Л., Сычевская Л.Е., Олейник Л.Г.
МОНІТОРИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ІНТЕРЕСУ ДО КОЗАЦЬКОЇ ТЕМАТИКИ В УЧНІВ ЛІЦЕЇВ, КОЛЕДЖІВ І ТЕХНІКУМІВ ІЗ РОБОЧИМИ СПЕЦІАЛЬНОСТЯМИ
Кирилюк С.Д.
ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ
Ремньова А.Г.
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ДО ТОЛЕРАНТНОЇ ВЗАЄМОДІЇ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
РОЗДІЛ 8. ДОШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА
Сабат Н.І., Вінтоник Н.В.
ХАРАКТЕРИСТИКА ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
РОЗДІЛ 9. ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ
Грановська Т.Я.
ДИДАКТИЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ РОЗРОБЛЕННЯ Й ВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНИХ ДОДАТКІВ ДЛЯ НАВЧАННЯ ХІМІЇ
Довгополова Г.Г.
ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ДИТЯЧОЇ КНИГИ У ФОРМУВАННІ ЕСТЕТИЧНОГО СМАКУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
РОЗДІЛ 10. ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ
Кобринець О.С.
ТЕХНОЛОГІЇ РОБОТИ З ТЕКСТОМ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ПРОЦЕСІ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ
Курінний О.В., Черкасова Т.А.
ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ СИСТЕМИ МOODLE У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ЗВО ДО СКЛАДАННЯ МАГІСТЕРСЬКОГО ІСПИТУ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Охріменко О.В.
ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ КОРЕКЦІЙНИХ ПЕДАГОГІВ
Хацаюк О.В., Оленченко В.В., Корольов А.І., Кравченко О.В.
ФОРМУВАННЯ ВІЙСЬКОВО-ПРИКЛАДНИХ НАВИЧОК РУКОПАШНОГО БОЮ У МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ