Центр українсько-європейського наукового співробітництва

Випуск 18 Том 2/2019

Титул

Зміст

 

РОЗДІЛ 1. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ

 

Криворучко І.Я.
ДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ТАКТИКО-СТРОЙОВИХ ЗАНЯТЬ З МАЙБУТНІМИ ОФІЦЕРАМИ-ПРИКОРДОННИКАМИ НА КАФЕДРІ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ

Левицька В.А., Ричко В.К.
ВИХОВАННЯ МОЛОДОГО ПОКОЛІННЯ ЗАСОБАМИ КОЛЬОРУ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ

Лещенко А.М.
ОПТИМІЗАЦІЯ РЕСУРНОЇ СФЕРИ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО МОРЯКА ЗАСОБАМИ АКМЕ-ПЕДАГОГІКИ

Любчич Р.І.
АНАЛІЗ СУЧАСНИХ ПІДХОДІВ ДО РОЗУМІННЯ ПОНЯТТЯ ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ

Малик Т.В., Малик Л.Б.
ІГРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ КОЛЕДЖІВ

Матящук О.М., Шумська В.С.
ТЕОРЕТИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ЗАСТОСУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНО-КУЛЬТУРНОГО ПІДХОДУ В МУЗИЧНІЙ ОСВІТІ

Мельник Т.П., Заліпська І.Я.
ВИВЧЕННЯ ТЕМИ «ЧАСТИНИ ТІЛА» НА ЗАНЯТТЯХ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ У ВИЩІЙ ШКОЛІ: КОМУНІКАТИВНИЙ ПІДХІД

Наконечна М.В.
РОЛЬ ТА ЗАСТОСУВАННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ БУДІВНИЦТВА ТА ЦИВІЛЬНОЇ ІНЖЕНЕРІЇ

Ноздрова О.П.
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ-МАГІСТРАНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ОСВІТИ»

Олійник К.С.
ХАРАКТЕРИСТИКА КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЯК НЕВІД’ЄМНОГО СКЛАДНИКА ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ

Остасюк З.А., Коцюрба Б.Б.
ЖАНРОВО-СТИЛЬОВІ ОСОБЛИВОСТІ ЕСТРАДНО-ДЖАЗОВОГО РЕПЕРТУАРУ УКРАЇНСЬКИХ КОМПОЗИТОРІВ ЯК ВАЖЛИВИЙ АСПЕКТ ІНСТРУМЕНТАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКОЇ ПЕДАГОГІКИ

Павлюк Н.М., Самрук М.В.
ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ СТУДЕНТА НА ЗАНЯТТЯХ ПОСТАНОВКИ ГОЛОСУ ТА ХОРОВОГО КЛАСУ

Перцова Н.О., Дубінченко Є.А.
ХОРОВІ ТВОРИ ІГОРЯ ШАМО ТА ЇХНІЙ МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ

Погребняк Д.В.
ПЕДАГОГІЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ РОЗВИТКУ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НАЧАЛЬНИКІВ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ І СПОРТУ ВІЙСЬКОВИХ ЧАСТИН ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ В СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ

Попадич О.О.
ФОРМУВАННЯ ПРАВОВИХ ЗНАНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ ТА НАУКОВО-ПОПУЛЯРНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Постоян Т.Г., Cкобла Ю.І.
ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО КЛІМАТУ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ: ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ

Саморок М.Г., Оленченко В.В., Воронін А.І., Корольов А.І., Сокова Т.В.
ФОРМУВАННЯ ВІЙСЬКОВО-ПРИКЛАДНИХ НАВИЧОК МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ ДО ДІЙ В УМОВАХ ГІРСЬКОГО РЕЛЬЄФУ

Середа Л.В.
ЕТАПИ РОЗВИТКУ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ ІЗ ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ, ЕРГОТЕРАПІЇ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ

Соколова С.В.
РОЗВИТОК ПРАВОВОЇ КУЛЬТУРИ ТА ПРАВОВОГО ВИХОВАННЯ В ПЕДАГОГІЧНІЙ ТЕОРІЇ

Соляр Л.В.
КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ СФОРМОВАНОСТІ ЕТНОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

Твердохліб Н.В.
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ДЛЯ РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ

Теремінко Л.Г.
ОБҐРУНТУВАННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ МОБІЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ІНЖЕНЕРІЇ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Тихонова І.Ю., Константинова Т.М.
ДІАЛОГІЧНЕ МОВЛЕННЯ ЯК КЛЮЧОВИЙ АСПЕКТ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ МОРСЬКОЇ ГАЛУЗІ

Тушко К.Ю.
ОРГАНІЗАЦІЯ, ЕТАПИ ТА МЕТОДИКА ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ СИСТЕМИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ-ПРИКОРДОННИКІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ

Фещук А.М.
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІЗ ПРИКЛАДНОЇ МЕХАНІКИ

Фоменко Т.М.
ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В АГРАРНИХ ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Фурманюк С.М.
РОЗВИТОК НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ФАХІВЦІВ ДИЗАЙНУ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ДО ХУДОЖНЬОГО ПРОЕКТУВАННЯ

Чубрей О.С.
АВТОРСЬКА ТЕХНОЛОГІЯ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ГЕОГРАФІЇ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ЗАСАДАХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ

Штомпель Г.В.
ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА

Шумовецька С.П.
ФАКУЛЬТАТИВ «ПРОФЕСІЙНА КУЛЬТУРА ОФІЦЕРА-ПРИКОРДОННИКА: ОСНОВИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ» У СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ-ПРИКОРДОННИКІВ

Юрчишин Н.І., Яциків М.М., Чумарна Ф.П.
ОПТИМІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В КОЛЕДЖІ ШЛЯХОМ ПАСПОРТИЗАЦІЇ

 

РОЗДІЛ 2. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ

 

Власова І.В.
ІНСТИТУЦІЙНА ФІНАНСОВА АВТОНОМІЯ КРАЇН ЄВРОПИ

Мартинець Л.А.
ОЦІНЮВАННЯ УПРАВЛІНСЬКИХ ПРОЦЕСІВ У ЗАКЛАДІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Михасюк О.К.
ТЕХНОЛОГІЯ ВПРОВАДЖЕННЯ МОДЕЛІ СИСТЕМИ ГРОМАДСЬКО-ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Пронь Н.Б., Гайдук І.С.
АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ: АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТА СВІТОВІ ТЕНДЕНЦІЇ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ

Чорнойван Г.П.
ТЕХНОЛОГІЇ КАР’ЄРНОГО ЗРОСТАННЯ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ УНІВЕРСИТЕТІВ

 

РОЗДІЛ 3. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ВИХОВАННЯ

 

Божко Н.М.
ЕТНОКУЛЬТУРНІ ОСОБЛИВОСТІ ТА ЛІНГВОМЕТОДИЧНІ ПРОБЛЕМИ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ – ВИХІДЦІВ ЗІ СХІДНИХ ТА ПІВНІЧНОАФРИКАНСЬКИХ КРАЇН

Ільчук Л.П.
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ МОДЕЛІ ПЕДАГОГІКИ ДЗВОНАРСТВА У ВИХОВАННІ ШКОЛЯРІВ

Кожокар М.В., Васкан І.Г., Галан Я.П.
ОЛІМПІЙСЬКА ОСВІТА ЯК СКЛАДНИК ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ І МОЛОДІ

Косьмій О.М., Самойленко Г.Е.
ПОЛІТИЧНА СОЦІАЛІЗАЦІЯ ТА ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕТНОСТІ ОСОБИСТОСТІ В OСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ

Онопрієнко О.В., Онопрієнко О.М.
ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЗААУДИТОРНОЇ РОБОТИ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

Розвадовська Т.В.
ЗАКОРДОННИЙ ДОСВІД НАСТАВНИЦТВА ДІТЕЙ У СКЛАДНИХ ЖИТТЄВИХ ОБСТАВИНАХ

НОВИЙ ВИД НАУКОВИХ ПОСЛУГ