РОЗДІЛ 1. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)
Богданова О.В., Бездетко А.Р.
МЕТОД СASE STUDY В ІНШОМОВНІЙ ПІДГОТОВЦІ КУРСАНТІВ ВИЩИХ ВІЙСЬКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
Власова С.А., Семенова О.А.
ОСОБЛИВОСТІ СПРИЙНЯТТЯ КЛАСИЧНОЇ МУЗИКИ В УМОВАХ СУЧАСНОСТІ
Волков О.Г., Волкова В.А.
ПІСЕННА ТВОРЧІСТЬ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ У МЕТОДИЦІ МУЗИЧНОГО КОНСТРУЮВАННЯ
Гавран І.А., Медведєва А.О.
АНАЛІЗ ЖАНРОВИХ ФОРМ ТЕЛЕВІЗІЙНИХ МУЗИЧНИХ ПРОГРАМ
Гузиніна Т.В.
ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ГРАМАТИКИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ КУРСАНТАМИ ВІЙСЬКОВОГО ВУЗУ
Гуменюк І.Л., Чубайко О.В., Шевчук О.В.
ФОРМУВАННЯ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У СТУДЕНТІВ ЕКОНОМІЧНОГО СПРЯМУВАННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Дущенко О.С.
НЕОБХІДНІСТЬ ВИВЧЕННЯ СЕРЕДОВИЩА ПРОГРАМУВАННЯ SCRATCH МАЙБУТНІМИ ВЧИТЕЛЯМИ ІНФОРМАТИКИ
Дятленко Т.І.
ОРГАНІЗАЦІЯ ІНТЕРПРЕТАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ НА УРОЦІ ЧЕРЕЗ ЛІТЕРАТУРНІ ІГРИ
Yeremenko T.Ye., Lukyanchenko I.O., Gerkerova O.M.
EXPANSION METAPROCEDURE IN DEVELOPING ENGLISH MAJORS’ TEXTUAL COMPETENCE
Козігора М.А.
РОЛЬ МОТИВАЦІЇ У ГОТОВНОСТІ ДИТИНИ ДО ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ
Лазаренко Л.М.
ОБҐРУНТУВАННЯ ЗМІСТУ Й СТРУКТУРИ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
Лук’янова Ю.М., Комарь В.І.
SMART-ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ШЛЯХ ДО SMART-ОСВІТИ У ВИЩІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
Lunina O.M.
IMPROVING LANGUAGE PROFICIENCY SKILLS OF UNIVERSITY STUDENTS BY MEANS OF LANGUAGE PORTFOLIO
Мирковіч І.Л.
РОЗВИТОК КРЕАТИВНО-ПРОДУКТИВНИХ ВМІНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗАСОБОМ ПЕДАГОГІЧНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ
Нестеренко І.Б.
КОЛАБОРАТИВНЕ НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ
Павлова О.О., Монастирьова Л.В.
ПЕРСПЕКТИВИ МЕТОДИКИ ПРЕДМЕТНО-МОВНОГО ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ В НЕМОВНИХ ВИШАХ УКРАЇНИ
Плющик Є.В., Новосадова С.А.
ВИХОВАННЯ ОРХЕСТИЧНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
Притуляк Л.М.
ЕФЕКТИВНЕ НАВЧАННЯ НА ОСНОВІ ВЗАЄМОДІЇ ВИКЛАДАЧА ТА СТУДЕНТІВ
Рязанцева Д.В.
САМОСТІЙНА РОБОТА ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ У ВИВЧЕННІ ТЕКСТІВ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ: ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ
Чайка М.А.
МАНІПУЛЯТИВНІ МОЖЛИВОСТІ ТА МІМІКРІЯ ЖАНРУ МОК’ЮМЕНТАРІ: АНАЛІЗ ФІЛЬМІВ
Черниш Л.М.
ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ ПІД ЧАС ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА НЕМОВНИХ ФАКУЛЬТЕТАХ
Чжао Юйсян
ШЛЯХИ Й УМОВИ ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У КИТАЙСЬКІЙ НАРОДНІЙ РЕСПУБЛІЦІ ТА В УКРАЇНІ
Яковенко Н.В.
ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КУРСАНТІВ ВИЩИХ ВІЙСЬКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
РОЗДІЛ 2. КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА
Нагорна О.В.
ТЕХНОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА ЯК ОСНОВА ГОТОВНОСТІ ФАХІВЦЯ ІНКЛЮЗИВНОГО ЗАКЛАДУ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Некраш Л.М.
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ІЗ СИНДРОМОМ ДАУНА У РАННЬОМУ ВІЦІ
Проскурняк О.І.
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ
Роменська Т.Г.
ДІАГНОСТИЧНІ ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ ДОСЛІДЖЕННЯ МОТИВАЦІЙНО-ЦІННІСНОГО КОМПОНЕНТА СОЦІАЛЬНО-ПОБУТОВИХ НАВИЧОК У ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ДИТЯЧИМ ЦЕРЕБРАЛЬНИМ ПАРАЛІЧЕМ
Тарасова В.В.
ЗВУКОВА КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ ЯК КОМПОНЕНТ КОМУНІКАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ІЗ ДИТЯЧИМ ЦЕРЕБРАЛЬНИМ ПАРАЛІЧЕМ
Шевченко В.М.
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ДО РОБОТИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ
Юлдашева І.О., Боровицька О.М.
КОНЦЕРТМЕЙСТЕР-ПІАНІСТ: ДО ПИТАННЯ ФОРМУВАННЯ УНІВЕРСАЛЬНОСТІ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
РОЗДІЛ 3. СОЦІАЛЬНА ПЕДАГОГІКА
Кобук О.А., Смокович Т.В.
ФEНOМEН МУЗИЧНOЇ OБДAРOВAНOСТI
Олійник Г.М.
СОЦІАЛЬНО-ВИХОВНА РОБОТА СОЦІАЛЬНОГО ПРАЦІВНИКА ІЗ СІЛЬСЬКОЮ МОЛОДДЮ У ТЕРИТОРІАЛЬНІЙ ГРОМАДІ
Співак Я.О.
ОБҐРУНТУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ СИСТЕМИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ІЗ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ПРАВ МОЛОДІ
РОЗДІЛ 4. ДОШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА
Ємчик О.Г.
КОМП’ЮТЕРНО-ОРІЄНТОВАНІ ТЕХНОЛОГІЇ У РОБОТІ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Козак Л.В., Бухал Л.Г., Нікітіна Н.Д.
ЗАКОНОМІРНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕГРАЦІЙНИХ ФОРМ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ ЗІ СТАРШИМИ ДОШКІЛЬНИКАМИ
Козак Л.В., Король Г.А.
ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЧИННИК ПІЗНАВАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Розгон В.В.
НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНИЙ КОМПОНЕНТ ЗМІСТУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ НА СТОРІНКАХ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРЕСИ
Савченко Л.Л.
ЗАСТОСУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ТРЕНІНГУ У ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
РОЗДІЛ 5. ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ
Липчанко-Ковачик О.В., Кончович К.Т., Моргун І.В.
ЛІНГВОКУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ НАВЧАННЯ У КОНТЕКСТІ ОСВІТИ США
РОЗДІЛ 6. ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ
Крюкова Є.С.
ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Михалик Н.Ю., Потапюк Л.М.
ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ІГОР У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ
Тітаренко І.І.
ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕДІА ЯК ПЕДАГОГІЧНОГО ІНСТРУМЕНТА У ВИЩІЙ ОСВІТІ ТА НАВЧАННІ ІЗ PR