Центр українсько-європейського наукового співробітництва

Випуск 19 Том 1/2019

Титул

Зміст

 

РОЗДІЛ 1. КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА

 

Калініна Т.С.
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МОЛОДШИХ ПІДЛІТКІВ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ

Нагорна О.В.
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДО РОБОТИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ

Некраш Л.М.
ОСОБЛИВОСТІ ПІДТРИМКИ РОДИН ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ ІЗ СИНДРОМОМ ДАУНА

 

РОЗДІЛ 2. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ

 

Акімова О.М., Кузнецова О.В., Одарченко В.І.
ТЕОРЕТИЧНІ НАПРЯМИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ САМОВИХОВАННЯ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО ПРОСТОРУ

Апостол О.В.
КРИТЕРІАЛЬНИЙ АНАЛІЗ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Бартєнєва І.О.
ЕКОЛОГІЧНО-ОРІЄНТОВАНА ПЕДАГОГІКА ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ЕКОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ

Беньковська Н.Б.
УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ЕКОНОМІКИ В УКРАЇНІ НА ОСНОВІ ДОСВІДУ РЕСПУБЛІКИ ПОЛЬЩА

Богатирьова Г.А.
ХУДОЖНЬО-ТВОРЧА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК СКЛАДНИК ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ БАКАЛАВРІВ ІЗ ТУРИЗМУ

Бурий С.В., Савченко А.О.
ОСОБЛИВОСТІ КОНЦЕПТУАЛЬНИХ ПІДХОДІВ ДО ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИКИ ФОРМУВАННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ В СТРУКТУРІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ВИЩОГО ВІЙСЬКОВОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

Бурчак С.О.
ОСОБИСТІ КРЕАТИВНІ ЯКОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ЯК ОСНОВА ЙОГО ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Васильєва К.В.
МОТИВАЦІЯ СТУДЕНТІВ ЗВО НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ДО ВИВЧЕННЯ НОВОГО ЛЕКСИКО-ГРАМАТИЧНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА УМОВИ КОЛЕКТИВНОЇ ПРАЦІ НА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ

Вербило Г.П., Максимович Г.О., Кодола Р.М.
НАВЧАННЯ АУДІЮВАННЯ РАДІОТЕЛЕФОННОЇ ФРАЗЕОЛОГІЇ ФАХІВЦІВ ЦИВІЛЬНОЇ АВІАЦІЇ

Гаргаун Н.М.
МОДЕЛЬ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ СИСТЕМИ ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МОЛОДШИХ СПЕЦІАЛІСТІВ ТЕХНІКІВ-ЕЛЕКТРИКІВ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ

Геращенко В.В.
КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК ОДИН ЗІ СКЛАДНИКІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВИСОКОКВАЛІФІКОВАНИХ ВИКЛАДАЧІВ ПРАВОЗНАВСТВА

Гнатик К.Б.
СЕМАНТИЧНО-ЕТИМОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК ФІЛОСОФСЬКОЇ І ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КАТЕГОРІЇ

Гончарова О.М.
ПРОФЕСІЙНО-КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ У СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ТУРИЗМ»

Гречаник Н.І.
ДО СУТНІСНОЇ ХАРАКТЕРИСТИКИ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Гуменна О.А.
РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОГРАМ ПОДВІЙНИХ / СПІЛЬНИХ СТУПЕНІВ У ЄВРОПЕЙСЬКОМУ ПРОСТОРІ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Гутиряк О.І., Волошанська І.В.
ПРОБЛЕМИ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ СТУДЕНТІВ НЕФІЛОЛОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Дияк В.В.
КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КУРСАНТІВ І СЛУХАЧІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ

Дягилева О.С.
ФУНКЦІОНАЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО МАГІСТРА У СУДНОВОДІННІ ЯК ФАКТОР ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ

Єгорова К.Г.
СТРУКТУРА СОЦІАЛЬНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ДИТЯЧИМ ЦЕРЕБРАЛЬНИМ ПАРАЛІЧЕМ У РОБОТІ МАЙБУТНЬОГО СОЦІАЛЬНОГО ПРАЦІВНИКА

Zaiets D.A.
TERMINOLOGY OF THE PROFESSIONAL COMPONENT OF FORMING THE READINESS OF FUTURE BACHELORS IN PHYSICAL CULTURE AND SPORTS FOR COACHING

Іващенко Б.І.
ІСТОРІЯ СТАНОВЛЕННЯ ПОНЯТТЯ «ІНФОРМАЦІЙНА КУЛЬТУРА»

Ільченко С.С.
ФАКТОРИ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ Й ОСНОВНІ ФОРМИ ПРОВЕДЕННЯ НИМИ ВІЛЬНОГО ЧАСУ

Калаур С.М.
БЕЗПЕРЕРВНІСТЬ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ЯК ВИМОГА СЬОГОДЕННЯ

Каніболоцька О.А.
ПРОБЛЕМА НЕПЕРЕРВНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У СУЧАСНОМУ СУСПІЛЬСТВІ

Карабін О.Й.
РОЗВИТОК ТЕОРЕТИЧНИХ ОСНОВ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ ОСВІТИ ТА ПРАКТИЧНА РЕАЛІЗАЦІЯ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ НА ОСНОВІ РОЗВИТКУ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ STEM

Кифенко А.М., Романова Т. В.
ПОСТАТЬ ДИРИГЕНТА НАВЧАЛЬНОГО ХОРОВОГО КОЛЕКТИВУ

Коваль Л.Є., Харагірло В.Є.
ПОКАЗНИКИ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІВ ЗАКЛАДІВ ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Kozlov D.O.
INNOVATIVE CULTURE OF THE FUTURE MANAGER WITHIN THE EDUCATIONAL INSTITUTION: THEORETICAL ANALYSIS

Король Я.І., Короткіх М.А.
ПРОФЕСІЙНА СПРЯМОВАНІСТЬ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ЗАСОБІВ РАДІАЦІЙНО-ХІМІЧНОГО ЗАХИСТУ ІНТЕРАКТИВНИМИ МЕТОДАМИ

 

РОЗДІЛ 3. СОЦІАЛЬНА ПЕДАГОГІКА

 

Кононович Д.О.
СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ

Степаненко О.К., Отришко О.О.
ТРЕНІНГ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ ЗАСІБ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ

 

РОЗДІЛ 4. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ВИХОВАННЯ

 

Георгадзе Т.О.
АНАЛІЗ ПОНЯТІЙНОГО АПАРАТУ З ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ СІМЕЙНИХ ЦІННОСТЕЙ У ДІТЕЙ ШКІЛЬНОГО ВІКУ

Мерлянова О.А.
РОЛЬ ПАТРІОТИЗМУ У ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКОГО ХОРЕОГРАФІЧНОГО КОЛЕКТИВУ

Непомняща І.М.
РОЗВИТОК СЛОВЕСНОЇ ТВОРЧОСТІ ДІТЕЙ ПЕРЕДШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗА ДОПОМОГОЮ ФАНТАСТИЧНОЇ КАЗКИ

Ульянова В.С.
ВИХОВНІ МОЖЛИВОСТІ ТЕАТРАЛЬНОГО МИСТЕЦТВА

НОВИЙ ВИД НАУКОВИХ ПОСЛУГ