РОЗДІЛ 4. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
Коренева І.М.
ПЕДАГОГІЧНА СИСТЕМА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ФУНКЦІЙ ОСВІТИ ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
Король Я.І.
СИСТЕМА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ РАДІАЦІЙНО-ХІМІЧНОГО ЗАХИСТУ В ЕКСТРЕМАЛЬНИХ СИТУАЦІЯХ
Кримчак Л.Ю.
ЗНАЧЕННЯ ПЕДАГОГІКИ УСПІХУ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ
Криштанович М.Ф.
ЗМІСТ І СУТНІСТЬ СТРУКТУРИ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧА ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Kulikovska I.S.
VOCAL-CHORAL WORK OF THE TEACHER OF MODERN SCHOOL
Левківський А.М.
ЗМІСТОВИЙ КОМПОНЕНТ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ В КОНТЕКСТІ РЕЙТИНГОВОГО ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ
Малинівська Л.І., Васильєва Р.Ю., Семенець Л.М.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ФАХІВЦІВ З ОХОРОНИ ПРАЦІ ТА ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ
Маятіна Н.В.
ОРГАНІЗАЦІЯ ТА МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ СТОСОВНО ПЕРЕВІРКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ТЕХНІКІВ-ТЕХНОЛОГІВ ІЗ ТЕХНОЛОГІЇ ХАРЧУВАННЯ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ
Ноздрова О.П.
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ДО РОБОТИ В ДИТЯЧИХ ОЗДОРОВЧИХ ТАБОРАХ
Рідкодубська Г.А.
КРИТЕРІЇ ТА РІВНІ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ МОБІЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ПРАЦІВНИКІВ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ
Сапогов М.В.
СМАРТ-НАВЧАННЯ ЯК ТЕХНОЛОГІЧНА ІННОВАЦІЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАГІСТРІВ
Semenchenko T.O.
COMPARATIVE ENQUIRY OF AUSTRALIAN AND UKRAINIAN PROFESSIONAL STANDARDS FOR TEACHERS
Смірнов С.В.
ЕФЕКТИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТА АНДРАГОГІЧНОЇ ТЕОРІЙ В СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ ЗАПАСУ
Таймасов Ю.С.
ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ ЯК ВИЯВ САМОЗБЕРЕЖЕННЯ ФАХІВЦІВ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ
Тітова О.А.
МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЙБУТНІХ АГРОІНЖЕНЕРІВ
Толстова О.В.
ОСОБИСТІСНИЙ КОМПОНЕНТ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ГУМАНІТАРИЗАЦІЇ МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ УЧНІВ
Феденько C.М.
РОЛЬ ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ З ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНИХ ДИСЦИПЛІН У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ ІЗ ВИЩОЮ ФАРМАЦЕВТИЧНОЮ ОСВІТОЮ
Шевченко В.М.
НЕЛІНІЙНІЙ ПІДХІД ЯК ОДИН ІЗ МЕТОДОЛОГІЧНИХ ОРІЄНТИРІВ ДО ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ОБЛІКУ ТА ОПОДАТКУВАННЯ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
Шукатка О.В.
МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ СТРАТЕГІЙ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖЕННЯ В МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ ПРИРОДНИЧИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ НА ЗАСАДАХ МІЖДИСЦИПЛІНАРНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ
РОЗДІЛ 5. СОЦІАЛЬНА ПЕДАГОГІКА
Шароватова О.П.
ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ БЕЗПЕКИ НЕПОВНОЛІТНІХ ПРАВОПОРУШНИКІВ ЯК СКЛАДОВА ЧАСТИНА ЇХ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ
РОЗДІЛ 6. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ВИХОВАННЯ
Власенко О.М.
ДОЗВІЛЛЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ФАКТОР САМОРЕАЛІЗАЦІЇ СТУДЕНТІВ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Кабацька О.В.
ВПЛИВ РОДИНИ НА ПРОФЕСІЙНЕ СТАНОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ
Кондратова М.В.
МОТИВАЦІЯ ЯК НЕОБХІДНА УМОВА ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ В МАЙБУТНІХ БУДІВЕЛЬНИКІВ
Левицька А.А.
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ-ПРИКОРДОННИКІВ НА ОСНОВІ ВІЙСЬКОВИХ ТРАДИЦІЙ
Ткачук С.М., Раковець С.В.
УКРАЇНСЬКИЙ МУЗИЧНИЙ ФОЛЬКЛОР ЯК ЗАСІБ ВИХОВАННЯ КУЛЬТУРИ ПОВЕДІНКИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Шахрай В.М.
НАУКОВІ ІДЕЇ ПРО ЦІННІСТЬ ЖИТТЯ В КОНТЕКСТІ ЇХ ВИКОРИСТАННЯ У ВИХОВАННІ ПІДЛІТКІВ
РОЗДІЛ 7. ДОШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА
Васильєва С.А.
ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ДОЦІЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРЕДМЕТНО-ПЕРЕТВОРЮВАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ З ОБ’ЄКТАМИ ПРИРОДИ: МЕТОДИЧНИЙ АСПЕКТ
РОЗДІЛ 8. ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ
Гончаренко О.В., Конопельцева О.Г.
ВИКОРИСТАННЯ ІГОР ПІД ЧАС ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ АУДИТОРІЇ ДОРОСЛИХ (ВІД ТРАДИЦІЙНИХ ІГОР ДО МУЛЬТМЕДІЙНИХ)
Дєньгаєва С.В.
ТЕХНОЛОГІЯ ВИКОРИСТАННЯ КРОССЕНСУ В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Карплюк С.О.
СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНА МОДЕЛЬ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОЇ WEB-ОРІЄНТОВАНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ОСВІТНІМ ПРОЦЕСОМ ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНИХ ФАКУЛЬТЕТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ