Центр українсько-європейського наукового співробітництва

Випуск 62 Том 1

Титул

Зміст

РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ

Височан З.Ю., Юденкова О.П., Сопіна О.А.
ТЕХНОЛОГІЇ EDTECH ЯК ЗАСІБ СТАБІЛЬНОСТІ ТА НЕПЕРЕРВНОСТІ ОСВІТИ

Іваничко І.І.
ПРИНЦИПИ ВИХОВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ ПОЛІКУЛЬТУРНОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКАРПАТТЯ

Капелюшна Т.В.
АДАПТАЦІЯ У ПОЛЬСЬКОМУ УНІВЕРСИТЕТІ УКРАЇНСЬКИХ СТУДЕНТІВ, ЯКІ ВИМУШЕНО ЗАЛИШИЛИ УКРАЇНУ У ПЕРІОД ВІЙНИ

Никифоров А.М.
ВИКОРИСТАННЯ ДОСВІДУ НАВЧАННЯ ДЕКОРАТИВНОГО МИСТЕЦТВА В УКРАЇНІ ХІХ – ПОЧАТКУ ХХ СТ. У СУЧАСНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ

Реблян А.М.
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ТА ТЕНДЕНЦІЇ ОРГАНІЗАЦІЇ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ У ЄВРОПЕЙСЬКИХ УНІВЕРСИТЕТАХ

Фесюк М.І.
ІСТОРІОГРАФІЧНИЙ АНАЛІЗ ФОРМУВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ САМОСВІДОМОСТІ У КОНТЕКСТІ ВІТЧИЗНЯНИХ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ

Филипюк Д.О.
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ДІЄВОСТІ СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ МОДЕЛІ ТА ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ СЕСТРИНСЬКОЇ СПРАВИ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІН З АКУШЕРСТВА І ГІНЕКОЛОГІЇ У МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

РОЗДІЛ 2. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)

Vyslobodska I.M., Balatska L.P.
PRACTICING POSITIVE PSYCHOLOGY IN FOREIGN LANGUAGE TEACHING

Дика Н.М., Микитенко В.О.
ДИСТАНЦІЙНА ПІСЛЯДИПЛОМНА ПЕДАГОГІЧНА ОСВІТА ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ

Дріневська В.С.
ОСОБЛИВОСТІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «НАРОДНИЙ СПІВ»

Качак Т.Б., Ленько Х.П.
ФОРМУВАННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ПАТРІОТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ ЗАСОБАМИ ДИТЯЧОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Мазурок Т.Л.
МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ ДО ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ УПРАВЛІННЯ НАВЧАННЯМ

РОЗДІЛ 3. КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА

Лещій Н.П., Траутман А.М.
ЗАСТОСУВАННЯ РУХЛИВИХ ІГОР НА ЛОГОПЕДИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ ЯК ЗАСОБУ КОРЕКЦІЇ МОВЛЕННЯ З ДІТЬМИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Лук’яник Л.В., Кравець Н.П., Кляп М.І.
ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ ЗАГАЛЬНОГО НЕДОРОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО, МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ТА ДІТЕЙ З АУТИЗМОМ

Омельченко М.С., Кузнецова Т.Г., Аматьєва О.П.
РАННЯ ПРОФОРІЄНТАЦІЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В СПЕЦІАЛЬНИХ ТА ІНКЛЮЗИВНИХ ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Турубарова А.В., Горшкова Г.В.
ОСОБЛИВОСТІ СЕНСОРНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ В УМОВАХ ВІЙНИ В УКРАЇНІ

Якимович Т.Д., Вархолик Г.В., Кляп М.І., Голуб І.М.
МОНІТОРИНГ ТА КРИТЕРІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЄКТУ БЕЗБАР’ЄРНОСТІ ІНКЛЮЗИВНОГО МИСТЕЦТВА

РОЗДІЛ 4. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ

Бадер С.О., Починкова М.М.
СТРУКТУРА КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ

Бартків О.С., Дурманенко Є.А., Дурманенко О.Л.
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ

Богдановський І.В., Конох А.П.
СУЧАСНИЙ СТАН ГОТОВНОСТІ БАКАЛАВРІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ ДО ТРЕНЕРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ІГРОВИХ ВИДАХ СПОРТУ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Борисенко Н.О.
АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ – БАЗИС ПРАВОВОГО ВИХОВАННЯ У ХАРКІВСЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ ПЕДАГОГІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ІМЕНІ Г.С. СКОВОРОДИ

Ван Сяоган
АНАЛІТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА: СУТНІСТЬ І ОСОБЛИВОСТІ

Великжаніна Д.В.
АКТУАЛЬНІ ОРІЄНТИРИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

Гордієнко Н.О., Бадрак Т.В., Сівак О.А.
ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ ЯК ФАКТОР УСПІШНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МЕДИЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ

Горлова А.В., Чепурна С.П.
ЗВ’ЯЗОК МІЖ ВИКОРИСТАННЯМ ТРИСУБ'ЄКТНОЇ ДИДАКТИКИ ТА УСПІШНІСТЮ РЕАЛІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ: ВІД ТЕОРІЇ ДО ДОСВІДУ

Гуменюк В.В., Чаплик В.В., Гуменюк О.М.
ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ ОФІЦЕРІВ ЗАПАСУ МЕДИЧНОЇ СЛУЖБИ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ МЕДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАСЕЛЕННЯ І ВІЙСЬК» У МЕДИЧНИХ ЗВО УКРАЇНИ ІЗ ВРАХУВАННЯМ СУЧАСНИХ РЕАЛІЙ

Дніпровська Т.В.
ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ САМОСТІЙНОСТІ СТУДЕНТІВ ЗВО

Думанська В.В., Сидорова Н.В., Доценко Ю.В.
ВИКЛАДАННЯ НАРИСНОЇ ГЕОМЕТРІЇ СТУДЕНТАМ – МАЙБУТНІМ АРХІТЕКТОРАМ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Зданевич Л.В.
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ВИХОВАННЯ ЧУЙНОСТІ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ

Зубцова Ю.Є., Прядка Т.О.
СЕРТИФІКАЦІЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ВИВЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Іскерський І.С.
ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ТАЙМ-МЕНЕДЖМЕНТУ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ФАХІВЦІВ СОЦІОНОМІЧНИХ ПРОФЕСІЙ

Ковальська В.С.
ПЕДАГОГІЧНЕ ЛІДЕРСТВО ЯК УМОВА ФОРМУВАННЯ СТИМУЛЮЮЧОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА СУЧАСНОГО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ

Козленко В.Г.
ОБҐРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ ФОРМУВАННЯ ПРОЄКТНОЇ КУЛЬТУРИ У МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ЗАКЛАДІВ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

РОЗДІЛ 5. ДОШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА

Єфименко Л.М.
ТРАДИЦІЇ РІДНОГО КРАЮ ЯК ЗАСІБ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ

Карпенко О.Є., Чепіль М.М.
«ПЕДАГОГІЧНЕ ПАРТНЕРСТВО» У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Чорна Г.В., Самсонова О.О.
МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ ТРВЗ