РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Довженко Т.О., Небитова І.А.
ОСОБЛИВОСТІ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ПЕДАГОГІЧНИХ ЗВО
Зайченко Н.І.
ЛЕКЦІЙНИЙ ДИСКУРС ЛОРЕНСО ЛУЗУРІАГИ «ІСПАНСЬКОГО» ПЕРІОДУ
Кривко М.Ю.
ПОЛІКУЛЬТУРНА ОСВІТА В НІМЕЧЧИНІ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
Резнікова К.В.
ВЕКТОРИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТИ У ХХІ СТОЛІТТІ
Хромченкова Н.М.
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЯК ВИКЛИК ІНКЛЮЗИВНІЙ ОСВІТІ ВІД СУСПІЛЬНИХ ПРОБЛЕМ
Швець Т.Е.
ФУНКЦІОНАЛЬНИЙ ПІДХІД ДО ВИЗНАЧЕННЯ ТЬЮТОРСЬКИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ВЧИТЕЛЯ
Якобчук Н.О.
ТВОРЧИЙ ДОРОБОК БОРИСА ГРІНЧЕНКА НА ШПАЛЬТАХ УКРАЇНСЬКОЇ ЩОДЕННОЇ ГАЗЕТИ «ГРОМАДСЬКА ДУМКА»
РОЗДІЛ 2. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)
Бедевельська М.В., Ньорба А.В.
ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ІГОР НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТОСТІ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ
Герцовська Н.О., Липчанко-Ковачик О.В., Бакуліна А.M.
«КУЛЬТУРА СПІЛКУВАННЯ» В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ЛІНГВОСОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ
Гнатишева О.О., Гаврилова О.В.
CHAT GPT ЯК ІНСТРУМЕНТ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ВНЗ
Гречаник С.В.
ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНО-ЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ МУЗИЧНО-РИТМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Заїка О.В., Гробова Ю.В.
ХАКАТОНИ ЯК ЕЛЕМЕНТИ STEM-ОСВІТИ
Кирлик О.В.
АУДІОВІЗУАЛЬНІ МАТЕРІАЛИ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ РОЗШИРЕННЯ СЛОВНИКОВОГО ЗАПАСУ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ
Коробова Ю.В., Зайцева І.О.
СЕРЦЕМ ДО ДИТИНИ: КОНЦЕПТУАЛІЗАЦІЯ ЗМІСТУ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ З УРАХУВАННЯМ ТЕОРІЇ СОЦІАЛЬНО-ЕМОЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Липчанко-Ковачик О.В., Апацька Я.В.
ЛІНГВОДИДАКТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
РОЗДІЛ 3. КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА
Олефір Н.В., Слободенюк О.О., Пісковенко А.О.
ОСОБЛИВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ КОМАНДИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДИТИНИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
Яковенко К.В., Таран О.П.
АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ЗБАГАЧЕННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОГО ДОСВІДУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ ЗАСОБАМИ АРТ-ТЕРАПІЇ
РОЗДІЛ 4. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
Анічкіна О.В., Камінський О.М., Євдоченко О.С.
АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ: ХІМІЧНИЙ АСПЕКТ
Бадер С.О., Починкова М.М.
ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ
Baibakova I.M., Hasko O.L.
PROS AND CONS OF CHATGPT LANGUAGE MODEL IN EDUCATIONAL PROCESS
Бондаренко Є.В.
ДІЯЛЬНІСНО-ПРОЦЕСУАЛЬНИЙ КОМПОНЕНТ У СКЛАДІ ПРОФЕСІЙНО-МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ СУДНОВОДІЇВ
Братко М.В., Цимбалюк С.М.
АКТУАЛЬНИЙ СТАН ТА ТРЕНДИ ВИЩОЇ ОСВІТИ США
Budianska V.А., Marykivska H.А.
LINGUISTIC GAME AS A METHOD OF DEVELOPING CORRECT SPEECH HABITS IN HIGHER EDUCATION STUDENTS
Бурчак Л.В.
ДЕФІНІЦІЮВАННЯ ФЕНОМЕНУ ІННОВАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ПЕДАГОГІЧНІЙ ТЕОРІЇ І ПРАКТИЦІ
Holovatska Yu.B.
CONCEPTUAL PRINCIPLES OF PROFESSIONAL TRAINING OF FUTURE TRANSLATORS FOR LOCALIZATION
Гриців В.Б.
ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «КІБЕРБЕЗПЕКА» ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
Денисенко Є.В.
УПРАВЛІНСЬКА КОМПЕТЕНТНІСТЬ КЕРІВНИКА ВІЙСЬКОВОГО ПІДРОЗДІЛУ
Зубцова Ю.Є., Бородєй А.А.
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ В АДАПТАЦІЙНО-ІГРОВИЙ ЦИКЛ НАВЧАННЯ
Ісаєва О.С., Єрченко О.В., Милик О.B.
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ЯК ЗМІСТ ОСВІТИ У МЕДИЧНИХ ВИШАХ
Комар О.С.
ВАЖЛИВІСТЬ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДО РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ
Кошева Л.В.
ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ТРЕНЕРІВ-ВИКЛАДАЧІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
РОЗДІЛ 5. СОЦІАЛЬНА ПЕДАГОГІКА
Криницька І.П., Слозанська Г.І., Скочко М.О.
ЗМІСТ СОЦІАЛЬНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНИХ ПОСЛУГ ДЛЯ ДІТЕЙ З ІНВАЛІДНІСТЮ: АНАЛІЗ ОСНОВНИХ ПІДХОДІВ
Курило В.С., Караман О.Л.
ПОНЯТТЯ БЕЗПЕКИ В ГЛОБАЛЬНОМУ, НАЦІОНАЛЬНОМУ ТА ІНДИВІДУАЛЬНОМУ ВИМІРАХ
Курило В.С., Степаненко В.І.
КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ ЯК СКЛАДОВА МЕДІАГРАМОТНОСТІ ОСІБ СТАРШОГО ВІКУ В УМОВАХ ВІЙНИ
Рідкодубська Г.А.
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ СТУДЕНТІВ СОЦІОНОМІЧНОГО ПРОФІЛЮ ПІДГОТОВКИ
РОЗДІЛ 6. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ВИХОВАННЯ
Верьовкіна Ж.Л., Васильєва Г.І.
ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ ВИХОВАНОСТІ В УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
Мінакова І.В.
ПРОФІЛАКТИЧНА РОБОТА СЕРЕД УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ В РЕЖИМІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ: З ДОСВІДУ РОБОТИ