РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Дорофєєв А.С.
КРИТЕРІАЛЬНИЙ АПАРАТ ДІАГНОСТИКИ СФОРМОВАНОСТІ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ ДО ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ З ОСОБОВИМ СКЛАДОМ ВІЙСЬКОВОГО ПІДРОЗДІЛУ
Котова А.В., Ленська О.О.
ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ОСВІТИ В ЄВРОПЕЙСЬКОМУ СОЮЗІ
Пантелеймонова Т.Г.
ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ-ХІМІКІВ
Ребуха Л.З., Рудакевич О.М.
ОСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ОСНОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИФІКАЦІЇ: УКРАЇНСЬКИЙ ДОСВІД
Sun Changlong
ASPECTS OF THE INFLUENCE OF CHINESE CULTURE ON THE WORLD
Tingting Dong
RECONCEPTION OF THE KEY IDEAS OF THE FRANKFURT SCHOOL OF NEO-MARXISM
Чжан Хунвей
РОЗВИТОК ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА В СУСПІЛЬСТВО ЗНАНЬ ТА ІНТЕЛЕКТУ
РОЗДІЛ 2. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)
Гляненко К.А.
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ
Добинда І.П., Герасимчук А.А.
РОЛЬ КРАЄЗНАВЧОГО ПРИНЦИПУ У ШКІЛЬНІЙ ГЕОГРАФІЧНІЙ ОСВІТІ
Драч Т.Л.
ОБГРУНТУВАННЯ ПРОГРАМИ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАСОБАМИ ПОВІТРЯНОЇ АКРОБАТИКИ ТА ПІЛОННОГО СПОРТУ
Єременко Т.Є., Бабова І.К.
ПРЕЗЕНТАЦІЯ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ ЯК SOFT SKILL ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ МАГІСТЕРСЬКОГО РІВНЯ ОСВІТИ
Заїка В.В.
СТРУКТУРА КОМПЛЕКСНОЇ РУХОВОЇ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ СТУДЕНТІВ ІНФОРМАЦІЙНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
Корень А.М., Близнюк Л.М.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВИКЛАДАННЯ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ ДІТЯМ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
Lakiychuk O.V., Medkova O.N., Korbut O.H.
BLENDED LEARNING TECHNOLOGY WHEN TEACHING A FOREIGN LANGUAGE IN A TECHNICAL INSTITUTION
Lysenko O.A., Dankevych T.M.
A ROLE PLAY AS A MODERN MEANS OF TEACHING ENGLISH: FROM THE EXPERIENCE OF FORMIMG THE ENGLISH LANGUAGE COMMUNICATIVE COMPETENCE IN FUTURE FILOLOGY STUDENTS
Луцан Н.І., Сащенко Є.С.
ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ФАХІВЦІВ СФЕРИ ОБСЛУГОВУВАННЯ
Щука Г.П., Сокол Т.Г., Гергей Л.Б.
ПІДГОТОВКА УЧИТЕЛІВ ГЕОГРАФІЇ ДО ВИКОРИСТАННЯ ЕКСКУРСІЙ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ
РОЗДІЛ 3. КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА
Варецька О.В., Волошина Т.А., Сігакова І.А., Марко Н.В.
КАДРОВИЙ ПОТЕНЦІАЛ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИХ ЦЕНТРІВ ЯК ЗАПОРУКА ЯКІСНОЇ КОМПЛЕКСНОЇ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ОЦІНКИ РОЗВИТКУ ОСОБИ
Левицька А.І., Ходанович Е.М.
СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА АДАПТАЦІЯ ДІТЕЙ З АУТИЗМОМ У ДОШКІЛЬНИХ УМОВАХ: ВИКЛИКИ І СТРАТЕГІЇ ПІДТРИМКИ
Лещій Н.П., Гуцол М.А.
КОРЕКЦІЯ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ НА ОНЛАЙН ЗАНЯТТЯХ ЗАСОБАМИ ГРИ
Ольшевська В.Л., Таран О.П.
ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ДІАГНОСТИКИ НЕВЕРБАЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ У ДИТИНИ МОЛОДШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРА
РОЗДІЛ 4. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
Акімов В.Ю.
ДОСЛІДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО НАСИЛЛЯ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ: ОСНОВНІ ВИДИ ПРОЯВУ ТА ДЕТЕРМІНАНТИ
Апухтіна В.В.
СТАН ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ ДО СЕНСОМОТОРНОЇ КОРЕКЦІЇ РОЗВИТКУ ОСІБ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ
Білоусов А.В.
CУТНІСТЬ І СТРУКТУРА ФЕНОМЕНУ «ПРОФЕСІЙНО-КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ» МАЙБУТНІХ ДІЛЬНИЧНИХ ОФІЦЕРІВ ПОЛІЦІЇ
Бондаренко В.В., Черкашина Ж.В.
РЕАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ У ТЕХНІЧНИХ ЗВО
Буданова І.О.
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ТЕСТУВАННЯ У КОНТРОЛІ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ СТУДЕНТІВ ПРИ ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ В ЗВО
Буздуган О.А.
ДЕФІНІТИВНИЙ АНАЛІЗ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПЕДАГОГІЧНОМУ ДИСКУРСІ
Ватковська М.Г., Швидун В.М.
ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
Горбатюк А.А.
ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО ЗНАЧУЩИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ: ВИКЛИКИ І РІШЕННЯ
Данилюк І.М.
ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ НГУ НА ОСНОВІ ПРОБЛЕМНОГО МЕТОДУ НАВЧАННЯ
Дмітрієва Н.С.
ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНО-ЗОРІЄНТОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ: СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ ТА ЙОГО СТРУКТУРА
Доценко Ю.В., Сидорова Н.В., Думанська В.В.
МЕТОДИКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ВИКЛАДАННЯ ГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІН З ВИКОРИСТАННЯМ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
Житомирська Т.М., Костинюк В.С., Хміль О.О., Андрусик П.П.
ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ СВІДОМОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Жорняк Б.Є., Ткачук С.М., Юрчук О.М.
ОРГАНІЗАЦІЯ СЛУХАННЯ МУЗИКИ НА УРОКАХ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА НА ОСНОВІ ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КОМПОЗИТОРІВ УКРАЇНСЬКОЇ ДІАСПОРИ О. КОШИЦЯ, В. БЕЗКОРОВАЙНОГО, С. СПЄХА
Жур’ян В.В.
ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СУДНОВОДІЇВ У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ
Іваненко О.О., Шапран О.І.
ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ У ПРОЦЕСІ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ
Іванишин Н.Л.
ПРОФЕСІЙНА ІНШОМОВНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ В КРАЇНАХ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
Іваніга О.В., Тарасенко С.Є.
ВДОСКОНАЛЕННЯ НАВИЧОК ПИСЬМА ЗІ СТУДЕНТАМИ НЕМОВНИХ ФАКУЛЬТЕТІВ ЗА ДОПОМОГОЮ ІНТЕЛЕКТ КАРТ
Іваніцька І.В.
СУТНІСТЬ, СТРУКТУРА Й ОСОБЛИВОСТІ ЗМІСТУ ІНШОМОВНО-ТЕРМІНОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ РАКЕТНО-АРТИЛЕРІЙСЬКОГО ОЗБРОЄННЯ
Isayeva O.S., Zhu Fangzhou
CURRENT STATE OF HIGHER JOURNALISM EDUCATION IN CHINA
Ісаєнко Г.П.
СУТНІСТЬ ТА СТРУКТУРА НАВИЧОК СЛУХОВОГО САМОКОНТРОЛЮ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА НА ЗАНЯТТЯХ З ІНСТРУМЕНТАЛЬНОГО АНСАМБЛЮ
Іщенко Т.М., Кузьменко Д.В., Бергер Л.С.
НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ-ЕКОНОМІСТІВ ФАХОВОЇ ЛЕКСИКИ ДИСТАНЦІЙНИМИ МЕТОДАМИ: ЗА ТА ПРОТИ
Капінус О.С., Лашта Р.Б.
КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ РЕФЛЕКСІЇ У МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ
Керницька Л.І.
ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПІЛОТІВ ЦИВІЛЬНОЇ АВІАЦІЇ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
РОЗДІЛ 5. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ
Барліт О.О., Шумада Р.Я., Могілевська В.М., Сібіль О.І.
МОБІНГ В ПЕДАГОГІЧНОМУ КОЛЕКТИВІ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ ТА БУЛІНГ В ДИТЯЧОМУ: ДОСЛІДЖЕННЯ ПРИЧИННО-НАСЛІДКОВОГО ЗВ’ЯЗКУ
Левченко Я.С., Моргунова Н.С.
АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ У ПРОЦЕСІ НАВЧАЛЬНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМУНІКАЦІЇ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ УКРАЇНСЬКИХ ЗВО
Фіданян О.Г.
ПОДОЛАННЯ ОСВІТНІХ ВТРАТ ТА РОЗРИВІВ ЗЗСО В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ ЯК ПРОБЛЕМА ОСВІТНЬОГО МЕНЕДЖМЕНТУ