РОЗДІЛ 5. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
Акімова О.В., Сапогов В.А., Сапогов М.В.
ОСОБИСТІСНИЙ АСПЕКТ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ
Бідасюк Н.В., Cоболь Н.М.
ПАНІВНІ ТЕОРІЇ ПЕРЕКЛАДУ ТА ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ В ПІДГОТОВЦІ ПЕРЕКЛАДАЧІВ
Бондаренко В.В., Бондаренко Л.М.
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МОТИВІВ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ УЧИЛИЩ
Буханєвич В.В.
МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ НАВЧАННЯ СКРИПАЛЯ-ПОЧАТКІВЦЯ ДОШКІЛЬНОГО Й МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
Головко С.О.
АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ З МЕНЕДЖМЕНТУ В ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ
Горбань С.І.
ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ ПРОФЕСІЙНО-ТВОРЧОГО НАВЧАЛЬНОГО ІННОВАЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА У ВИЩОМУ ЗАКЛАДІ ОСВІТИ
Денисенко Н.Г., Тарадюк Д.О.
ПРОФЕСІОГРАФІЧНИЙ ПІДХІД ЯК ЗАПОРУКА ФОРМУВАННЯ МОБІЛЬНОГО ФАХІВЦЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ
Жорняк Б.Є.
ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ДИДАКТИЧНОЇ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ-ПЕРШОКУРСНИКІВ (ВІДДІЛЕННЯ «МУЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ») В УМОВАХ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕДЖУ
Зарицька А.А., Зарицький А.О.
МОТИВАЦІЯ ЯК ОСНОВА ПРОФЕСІЙНОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА ЕСТРАДНОГО СПІВУ
Зелинская С.А.
ДОПОЛНЕННАЯ РЕАЛЬНОСТЬ КАК ФАКТОР ПОВЫШЕНИЯ ЭФФЕКТИВНОСТИ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ БУДУЩИХ ИНЖЕНЕРОВ
Іванова О.А.
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МОДЕЛІ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ У ВИЩІЙ ШКОЛІ ЩОДО ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СФЕРИ ПОСЛУГ
Капінус О.С.
ВИОКРЕМЛЕННЯ КРИТЕРІЇВ І ПОКАЗНИКІВ СФОРМОВАНОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ СУБ’ЄКТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ОФІЦЕРА ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
Курнишев Ю.А.
ЗМІСТ, ФОРМИ І МЕТОДИ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ МЕТОДИКИ ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
Лупак Н.М.
СИНЕРГЕТИЧНИЙ АСПЕКТ КОМУНІКАТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ СУБ’ЄКТІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Мінгальова Ю.І.
ПРИНЦИПИ ВИКОРИСТАННЯ ГНУЧКОГО УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТАМИ SCRUM У НАУКОВО-ДОСЛІДНІЙ РОБОТІ СТУДЕНТІВ
Олійник Н.А.
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ АГРАРНОЇ ГАЛУЗІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Павлюк Б.В.
ПОЕТАПНЕ ФОРМУВАННЯ ПРОЕКТНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Педоренко Н.В.
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕДИЧНИХ СЕСТЕР
Прус Н.О.
ПРАКТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО ІМІДЖУ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ
Селезень Г.В.
ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ІЗ МАРКЕТИНГУ В КОЛЕДЖАХ
Ситняківська С.М.
МОДЕЛІ ТА ЗМІСТ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ ЯК ОСНОВА БІЛІНГВАЛЬНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
Sikaliuk A.I.
MODERN METHODS OF TEACHING ENGLISH IN HIGH TECHNICAL SCHOOLS OF POLAND
Суліма Є.М.
ПОЗИТИВНИЙ ІМІДЖ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ В УМОВАХ ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Удот В.Ф.
СУЧАСНИЙ СТАН ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ДО ВЗАЄМОДІЇ З РОДИНАМИ УЧАСНИКІВ БОЙОВИХ ДІЙ
Чередник Л.М.
ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ТОЛЕРАНТНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІН СОЦІАЛЬНО-ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ
Шеремета Л.П.
РОЗВИТОК МОВЛЕННЄВИХ УМІНЬ І НАВИЧОК ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ДІЄСЛІВНОЇ КАТЕГОРІЇ ЧАСУ ІНОЗЕМНИМИ СТУДЕНТАМИ-МЕДИКАМИ
Шукатка О.В.
СЕМАНТИЧНО-ЕТИМОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ КАТЕГОРІЇ «ЗДОРОВ’Я»
РОЗДІЛ 6. СОЦІАЛЬНА ПЕДАГОГІКА
Леонова В.І.
СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА РОБОТА З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ У СПЕЦІАЛЬНІЙ ШКОЛІ-ІНТЕРНАТІ
Суятинова К.Є.
КОУЧИНГ У СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
РОЗДІЛ 7. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ
Долженков О.О.
УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ НА ЗАСАДАХ СИСТЕМНОГО ПІДХОДУ
Крижановська Т.В.
НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА – ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ Й УПРАВЛІННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖЕННЯМ У ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОМУ ЗАКЛАДІ
Погорєлова Т.Ю.
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ
Трима К.А.
УКРАЇНСЬКИЙ ДОСВІД ВЗАЄМОДІЇ ГРОМАДСЬКИХ ОБ’ЄДНАНЬ І ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ: ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ТА ЕФЕКТИВНІСТЬ КОМУНІКАЦІЇ
РОЗДІЛ 8. ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ
Лі Янь.
ТВОРЧА САМОРЕАЛІЗАЦІЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА В НАВЧАЛЬНО-ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Опалюк Т.Л.
НАВЧАЛЬНИЙ КУРС «СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ» ЯК ЧИННИК РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНО-РЕФЛЕКСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА
Осова О.О.
РЕАЛІЗАЦІЯ СУБ’ЄКТ-СУБ’ЄКТНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ В ІНШОМОВНОМУ АУДИТОРНОМУ ДИСКУРСІ
РОЗДІЛ 9. ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ
Бистрянцев М.В.
ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ЯК ФАКТОР РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ОСОБИСТОСТІ
Доценко Н.А.
ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ НАБУТТЯ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНЦІЙ ЗДОБУВАЧАМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «АГРОІНЖЕНЕРІЯ» В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЗГІДНО ІЗ САМООЦІНЮВАННЯМ
Карплюк С.О., Кіпаєва Т.Л.
ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗРОБКИ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСІБНИКІВ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНОГО ПРОФІЛЮ
Панькевич О.О.
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІОНОМІЧНОЇ СФЕРИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ