Центр українсько-європейського наукового співробітництва

Випуск 83 Том 1

Титул

Зміст

РОЗДІЛ 1. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)

Березняк О.П.
РОЛЬ МОВНИХ КЛУБІВ У ФОРМУВАННІ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ АГРАРНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ

Betsko O.S., Yefimova O.M., Zhytska S.A., Braievska A.I., Buha S.Y.
THE IMPACT OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE ON TEACHING WRITTEN LANGUAGE TO UNIVERSITY STUDENTS

Бондаренко О.В.
МЕТОДИКА ВПРОВАДЖЕННЯ АТЛЕТИЧНОЇ ГІМНАСТИКИ НА УРОКАХ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В УМОВАХ НУШ

Крива М.В.
ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ (НА ПРИКЛАДІ ВИКЛАДАННЯ ІНТЕГРОВАНОГО ПРЕДМЕТУ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ»)

Lazor N.V., Mokriienko E.M.
LANGUAGE AND IDENTITY: THE INTERPLAY BETWEEN FIRST AND SECOND LANGUAGE IDENTITY IN FOREIGN LANGUAGE LEARNING

Мельникова Р.М.
ФОРМУВАННЯ ЧИТАЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ В 5 КЛАСІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Ніконенко А.М.
СТРУКТУРА, КРИТЕРІЇ Й ДІАГНОСТИКА СФОРМОВАНОСТІ ЗДАТНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ШТАТНОГО ОЗБРОЄННЯ ПІДРОЗДІЛУ

Пазяк А.Р.
ОСОБЛИВОСТІ ВЖИВАННЯ ЛЕКСИКО-ГРАМАТИЧНОГО ПІДХОДУ У ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ ДЛЯ СПЕЦІАЛІСТІВ З ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОЇ СПРАВИ

Panchenko V.V., Shkola I.V., Dubrova O.V.
INNOVATIVE APPROACHES TO LISTENING: REGIONAL ACCENTS AS A MEANS OF DEVELOPING PHONETIC SKILLS

Петренко М.Б.
ЧИТАННЯ ХОРОВИХ ПАРТИТУР НА ФОРТЕПІАНО: МИСТЕЦТВО ПЕДАЛІЗАЦІЇ

Починкова М.М., Бадер С.О., Курило В.С.
ПЕДАГОГІЧНЕ ПРОЄКТУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ГРОМАДЯН

Рудюк Т.В.
ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ НА ЗАНЯТТЯХ СУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРНОЇ МОВИ З ЛІНГВІСТИЧНИМ АНАЛІЗОМ

Смірнова М.Р.
МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ УЧНЯМ З РОЗЛАДАМИ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ

Токовило Т.С.
ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ОСНОВ СУДНОВОДІННЯ

РОЗДІЛ 2. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ

Андрєєв А.М., Дуда Є.В., Яновський О.С.
СТВОРЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОДУКТІВ ЯК РЕЗУЛЬТАТ ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ПІДХОДУ В ОСВІТНІ ПРОГРАМИ «СЕРЕДНЯ ОСВІТА (ФІЗИКА ТА АСТРОНОМІЯ)» ТА «ПРИКЛАДНА ФІЗИКА»

Безгинський Ю.С.
РЕЗИЛЬЄНТНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ ЯК МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ФЕНОМЕН

Бляшевська А.В., Дмитренко Н.С., Федорець М.А.
ФОРМУВАННЯ SOFT SKILLS МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ПРОЦЕСІ ОПАНУВАННЯ ОСВІТНІХ КОМПОНЕНТІВ ЛІНГВІСТИЧНОГО СПРЯМУВАННЯ

Бондаренко В.В., Разумовська Н.Р.
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГА ТРАНСПОРТНОЇ ГАЛУЗІ

Будянська В.А.
РОЛЬ КЕРІВНИКА У ВПРОВАДЖЕННІ МОДЕЛЕЙ ЯКОСТІ ОСВІТИ В ЦИФРОВОМУ ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Васильєва Р.Ю., Степанчиков Д.А.
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ ДО ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

Вергун Т.І., Чепелева М.А.
ЗАСТОСУВАННЯ КРЕОЛІЗОВАНОГО ТЕКСТУ ДЛЯ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОГО ГОВОРІННЯ НА ЗАНЯТТЯХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ: ПРАКСЕОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД

Вознюк О.М., Жукова А.Р.
МУЗЕЙНА ПЕДАГОГІКА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ КУРСАНТІВ У ВИЩИХ ВІЙСЬКОВИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ

Volovnyk V.Yе., Krasnobaev V.V.
DEVELOPMENT OF PROFESSIONAL COMPETENCES OF FUTURE OFFICERS FOR THE TROOPS (FORCES) SUPPORT SERVICES

Глубока С.В.
ЗАСТОСУВАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ЗАСОБІВ ТА ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ЗАНЯТТЯХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗАДЛЯ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ

Голенкова А.С.
ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ АНІМАЦІЙНОЇ СПОРТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ЗДОБУВАЧІВ ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Гордієнко О.І., Лісняк Ю.В., Новгородченко В. В., Калашник Н.Я.
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗАНЯТЬ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ КУРСАНТІВ ЗВО ЗІ СПЕЦИФІЧНИМИ УМОВАМИ НАВЧАННЯ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ

Гуменюк О.М., Гуменюк В.В., Дудікова Л.В.
КОМУНІКАТИВНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ СТОМАТОЛОГІВ ЗАДЛЯ СТВОРЕННЯ КОМФОРТНОГО СЕРЕДОВИЩА НА ДИТЯЧОМУ СТОМАТОЛОГІЧНОМУ ПРИЙОМІ

Гутор Л.В.
АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ У КОНТЕКСТІ ДЕОНТОЛОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ

Довбешко М.Л.
МОВНО-КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ У СВІТЛІ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ: ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ТА ПРАКТИЧНІ ВИКЛИКИ

Ільєнко О.Л., Гаврилова О.В., Гнатишева О.О.
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ТЕРМІНОЛОГІЇ У КУРСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДЛЯ ТЕХНІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Isayeva O.S., Shumylo M.Yu.
INTEGRATING COMPETENCY-BASED MEDICAL EDUCATION INTO UNDERGRADUATE MEDICAL CURRICULA: STRATEGIES, CHALLENGES, AND FUTURE DIRECTIONS

Керницький О.М., Дяченко І.І.
СУТНІСТЬ, ЗМІСТ ТА СТРУКТУРА ГОТОВНОСТІ ОФІЦЕРІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ ДО ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Ковальська В.С., Старков К.І.
ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО КОМУНІКАТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ПЕДАГОГІВ У ЦИФРОВОМУ ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ

Ковальчук І.С., Гайдай І.О., Шадура В.А., Задоєнко О.І.
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ГІРНИЦТВО» ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Козяр М.М., Романишина О.Я., Маланюк Н.М.
ПЕРСПЕКТИВИ ТА ВИКЛИКИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІНЖЕНЕРНИХ ВІЙСЬК ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ

РОЗДІЛ 3. СОЦІАЛЬНА ПЕДАГОГІКА

Baldyniuk O.D.
SOCIAL-PEDAGOGICAL WORK IN THE SPHERE OF LEISURE: THEORETICAL ASPECT

Береза Р.П., Герус О.П., Годованський О.О.
СОЦІАЛЬНА ПРОФІЛАКТИКА ЯК НАПРЯМ ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ З ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦЯМИ

Курило В.С., Караман О.Л., Степаненко В.І.
ТРАНСФОРМАЦІЯ АЛГОРИТМІВ І ПРОЦЕДУР ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ МОЛОДІ В УМОВАХ ВІЙНИ

РОЗДІЛ 4. ДОШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА

Агіляр Туклер В.В.
ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБОМ ПРОВЕДЕННЯ НЕСКЛАДНИХ ДОСЛІДІВ

Головатюк В.О.
ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ МОБІЛЬНОГО ДИТЯЧОГО САДКА НА ХЕРСОНЩИНІ (З ДОСВІДУ «ШКОЛИ ГУМАНІТАРНОЇ ПРАЦІ»)

Кириліва В.О., Холтобіна О.У.
РОЗУМОВЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ: ДИДАКТИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ

Кудрявцева О.А., Казімірчук Г.Є.
ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ПРО УКРАЇНСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ОДЯГ

Соломнікова К.М.
ОСНОВНІ ПОКАЗНИКИ РОЗВИТКУ ВІДЧУТТЯ РИТМУ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ