РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Горпініч Т.І.
ДЕФІНІЦІЯ ПОНЯТЬ «МОНІТОРИНГ» І «УПРАВЛІННЯ» В АМЕРИКАНСЬКІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ТРАДИЦІЇ
Губіна О.Ю.
ПОНЯТТЯ ВІДКРИТОГО НАВЧАННЯ В СУЧАСНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ДУМЦІ
Іванова К.А., Лантух А.П.
КАФЕДРА ЯК КРЕАТИВНИЙ ЗАСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗАВДАНЬ ВИЩОЇ ШКОЛИ
Кічула М.Я.
ЯКIСТЬ НАВЧАННЯ МОЛОДІ В КОНТЕКСТІ ЯКОСТІ ЖИТТЯ
Козьменко О.І.
НАЙКРАЩІ ПРАКТИКИ ВИКОРИСТАННЯ ШЛЯХІВ ДОПОМОГИ СТУДЕНТАМ У ДОСЯГНЕННІ УСПІХУ (НА ПРИКЛАДІ УНІВЕРСИТЕТІВ СПОЛУЧЕНИХ ШТАТІВ АМЕРИКИ)
Кравчук О.В.
ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ЯК НАПРЯМ ПЕДАГОГІЧНОГО НОВАТОРСТВА У ХХ – ХХІ СТОЛІТТЯХ
Крупенина Н.А.
ПЕДАГОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ
Ляшенко Е.В., Белая Т.А., Охрименко Е.В.
КОМПЕТЕНТНОСТНАЯ НАПРАВЛЕННОСТЬ ПРОЦЕССА ОБУЧЕНИЯ
Mykhailychenko I.V.
HISTORICAL AND PHILOSOPHICAL BASES OF THE HUMANISTIC PARADIGM FORMATION OF EDUCATION OF UKRAINE
Назаренко О.О.
ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МЕНЕДЖЕРІВ ОСВІТИ В ІНДІЇ: ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ
Олізько О.В.
ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ ЄЛИСАВЕТГРАДЩИНИ У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ XІX – НА ПОЧАТКУ XX СТ.
Черкашин С.В.
ОСНОВНІ ПРОГРАМНІ КОНЦЕПЦІЇ РОЗВИТКУ СУЧАСНОЇ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ ОСВІТИ НІМЕЧЧИНИ У ПОВОЄННИЙ ЧАС ТА ЇХНЯ РЕЛЕВАНТНІСТЬ ДЛЯ СЬОГОДЕННЯ
РОЗДІЛ 2. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
Алексєєва М.І.
РОЛЬОВА ТА ДІЛОВА ГРА ЯК ЗАСІБ ІНТЕНСИФІКАЦІЇ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В ЕКОНОМІЧНОМУ ВНЗ
Власюк О.А.
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА
Вороненкова Т.О.
КОМУНІКАЦІЯ ЯК ГОЛОВНИЙ КОМПОНЕНТ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДИЦИПЛІН ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ
Гарбуза Т.В.
ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У СТУДЕНТІВ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
Євдокімова-Лисогор Л.А.
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ДО МІЖКУЛЬТУРНОГО ДІАЛОГУ
Капінус О.С.
АНАЛІЗ СУТНОСТІ ТА ЗМІСТУ НАУКОВИХ КАТЕГОРІЙ «СУБ’ЄКТ» ТА «СУБ’ЄКТНІСТЬ»
Кашина Г.С.
ЕФЕКТИВНІСТЬ НАУКОВО-ПРИРОДНИЧОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ У СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Коваленко О.В.
ВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНИХ ЕКСКУРСІЙ ЯК СУЧАСНИХ ФОРМ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
Коренева І.М.
РОЗВИТОК СИСТЕМНОГО МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ЯК СКЛАДНИК ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ФУНКЦІЙ ОСВІТИ ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
Криштанович М.Ф.
РОЛЬ І ЗНАЧЕННЯ КАТЕГОРІЙ «КОМПЕТЕНЦІЯ» І «КОМПЕТЕНТНІСТЬ» У ПРОЦЕСІ ДОСЛІДЖЕННЯ ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧА ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Лазарєв О.В., Фернос Ю.І.
МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ЯК ОДИН ІЗ РЕСУРСІВ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКЛАДАННЯ МОВ У НЕМОВНОМУ ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Лазарєв М.І., Лазарєва Т.А., Шапошник А.М.
ЦІЛІ НАВЧАННЯ ХІМІЧНИХ РЕАКЦІЙ НА ЗАСАДАХ ФОРМУВАННЯ КОНЦЕПТУАЛЬНОЇ СТРУКТУРИ ПОНЯТЬ
Магда П.М.
УПРОВАДЖЕННЯ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС КОЛЕДЖУ МИСТЕЦТВ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОСТІ
РОЗДІЛ 3. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ВИХОВАННЯ
Блудова Ю.О.
ОРГАНІЗАЦІЯ ПОЗИТИВНОЇ МОТИВАЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ДО ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО СМАКУ
Малик Л.Б.
ЗАВДАННЯ ВИХОВАННЯ КУЛЬТУРИ ПРАЦІ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ КОЛЕДЖІВ
Морін О.Л.
ТРУДОВЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ ПРЕДМЕТІВ
Чжоу Мінь
ЕСТЕТИЧНИЙ СМАК ЯК СКЛАДОВА ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ МАЙБУТНІХ ВІТЧИЗНЯНИХ І КИТАЙСЬКИХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
РОЗДІЛ 4. ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ
Гузиніна Т.В.
ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ НОВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ У ВІЙСЬКОВОМУ ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Іванькова Н.А.
СИСТЕМА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ ДО ДИСТАНЦІЙНОГО ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ НАВЧАЛЬНОГО ПРЕДМЕТА «МЕДИЧНА ІНФОРМАТИКА»
Ярмульська І.В.
ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ЗАСОБАМИ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСІВ
РОЗДІЛ 5. АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК
Багрій М.А.
ПЕРЕДУМОВИ РОЗВИТКУ КУЛЬТУРНО-ОСВІТНЬОГО ЖИТТЯ В ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКОМУ РЕГІОНІ ХVIII – 30-Х РР. ХХ СТ.