РОЗДІЛ 1. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)
Гордєєва О.Ю.
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ У МАЙБУТНЬОГО ХОРЕОГРАФА У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ
Піхтар О.А., Новаковська І.В.
ТВОРЧА ПОСТАТЬ СОФІЇ РОТАРУ В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ ЕСТРАДИ 70-80-х РОКІВ ХХ СТОЛІТТЯ
Пустовойт Н.М.
ПРОЕКТ ПРОГРАМИ «СКРАПБУКІНГ» ЯК МЕТОД РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОЇ І ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ В СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ
Сергієнко Т.В.
МОВЛЕННЄВІ ІНТЕНЦІЇ В СИСТЕМІ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ФАХОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ В ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ
Суровов О.А.
ЗНАЧЕННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ В РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЗДІБНОСТЕЙ СТУДЕНТІВ
Фоменко Е.В., Фоменко В.Х.
НЕТРАДИЦИОННЫЕ ВИДЫ ГИМНАСТИКИ В ПРОЦЕССЕ ЗАНЯТИЙ ФИЗИЧЕСКОГО ВОСПИТАНИЯ СТУДЕНТОК ПЕДАГОГИЧЕСКИХ ВУЗОВ
Хлонь Н.В., Кмець А.М., Луценко О.І.
ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ
Хома О.М.
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ З ПОГЛЯДУ ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО
Хома Т.В.
РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НА ЗАНЯТТЯХ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Tsyganenko O.A.
MODERN FOREIGN LANGUAGE TEACHING USING THE COMMUNICATIVE APPROACH AND ITS PRACTICAL RELEVANCE
Школа О.М.
ВПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ВИДІВ ФІТНЕСУ В ПОЗААУДИТОРНІ ЗАНЯТТЯ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Яковенко Н.В.
ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ МОВНОЇ ПІДГОТОВКИ КУРСАНТІВ ВИЩИХ ВІЙСЬКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
РОЗДІЛ 2. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
Семененко І.Є.
ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ ЯК ЧИННИК ОПТИМІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ
Сивохоп Я.М., Шеян М.О.
СУЧАСНИЙ СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІВ ІЗ ПИТАНЬ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Ситняківська С.М.
ХАРАКТЕРИСТИКА КОМПОНЕНТІВ БІЛІНГВАЛЬНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ
Sikaliuk A.I., Perminova V.A.
TEACHING FOREIGN LANGUAGES IN NON-LINGUISTIC HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS: “STORYTELLING” TECHNOLOGY
Стеблюк С.В.
КОМПОНЕНТИ ТА ПОКАЗНИКИ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІЗ ПІДПРИЄМНИЦТВА ТОРГІВЛІ ТА БІРЖОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Тітова Г.В., Бобошко В.В.
ВПЛИВ ЗАНЯТЬ СПОРТИВНИМИ ІГРАМИ НА РІВЕНЬ ФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ ВИСОКОКВАЛІФІКОВАНИХ СПОРТСМЕНІВ
Ткаченко Н.М.
МОДЕЛЮВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ СИСТЕМИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО ІМІДЖУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ
Царик Т.М., Боремчук Л.І.
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КЕРІВНИКА ДИТЯЧОГО ХОРЕОГРАФІЧНОГО КОЛЕКТИВУ
Червоненко К.С.
ДИСЦИПЛІНА «СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ВОЛОНТЕРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ» У ЗМІСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ
Шевченко В.М.
ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ОБЛІКУ ТА ОПОДАТКУВАННЯ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
Шеремета Л.П.
ВИКОРИСТАННЯ КОМУНІКАТИВНОГО МЕТОДУ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ТЕМИ «МОЯ СІМ’Я» ІНОЗЕМНИМИ СТУДЕНТАМИ-МЕДИКАМИ (СТАТТЯ 1)
Юрженко А.Ю.
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ МОДЕЛІ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СУДНОВИХ МЕХАНІКІВ
Ястребова В.Я.
УПРАВЛІННЯ ОСВІТНІМИ ПРОЕКТАМИ У ЗМІСТІ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ КЕРІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ
РОЗДІЛ 3. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ
Літашов О.В.
СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ ТА ЙОГО ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ ВНУТРІШНЬОЇ АВТОНОМІЇ ЗВО
РОЗДІЛ 4. ДОШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА
Суятинова К.Є.
НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА «ПСИХОЛОГІЯ ДИТЯЧА» В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
РОЗДІЛ 5. ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ
Бакуменко Т.К.
РЕАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ В ПРОЦЕСІ ПРОВЕДЕННЯ СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ ЗІ СТУДЕНТАМИ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ З МЕТОЮ ЇХ ТВОРЧОГО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ ТА САМОРОЗВИТКУ