РОЗДІЛ 1. КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА
Сахно Т.С.
АНАЛІЗ СТАНУ ПРАКТИКИ ЩОДО ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ В УЧНІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ
Стахова Л.Л., Мороз Л.В., Кравченко І.В.
МЕТОДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ УЧИТЕЛЯ-ЛОГОПЕДА ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
РОЗДІЛ 2. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
Аніщенко В.О.
ІННОВАЦІЙНО-ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДОЛОГІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ ДЕРЖАВНОЇ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Бермудес Д.В.
МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДО ФІЗКУЛЬТУРНО-ОЗДОРОВЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Богданова Т.Г.
ОСОБЛИВОСТІ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ-ІНОЗЕМЦІВ
Волошин В.Д.
ЩОДО ПРОБЛЕМИ ПРОЕКТУВАННЯ ЗМІСТУ МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ З ВОГНЕВОЇ ПІДГОТОВКИ ТА ПІДГОТОВКИ З ОСОБИСТОЇ БЕЗПЕКИ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ-ПРИКОРДОННИКІВ
Havrylenko K.M.
DISTANCE LEARNING POTENTIAL IN TRADITIONAL SYSTEM OF PROFESSIONAL EDUCATION
Гриженко В.В.
ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАСАДИ ЗДІЙСНЕННЯ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ В ПТНЗ
Денькович Н.А.
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ФАХІВЦІВ ХУДОЖНЬОГО ПРОФІЛЮ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ
Джаман Т.В.
НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА ЯК ЦІЛІСНА СИСТЕМА, СПРЯМОВАНА НА РОЗКРИТТЯ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ОСОБИСТОСТІ
Дмітрієва Н.С.
СУПЕРВІЗІЯ В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ ІЗ ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ ТА ЕРГОТЕРАПІЇ
Завгородній Д.С.
ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ НАВЧАННЯ, СПРЯМОВАНОГО НА РОЗВИТОК ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ ВІЙСЬКОВО-МОРСЬКИХ СИЛ
Зарішняк І.М.
ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ СИТУАЦІЙНИХ ВПРАВ (CASE STUDY)
Іваніга О.В.
КЕРУВАННЯ САМОСТІЙНОЮ РОБОТОЮ СТУДЕНТІВ НЕМОВНИХ ФАКУЛЬТЕТІВ ПІД ЧАС ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Ігнатенко С.О., Холявко Н.В.
ВПЛИВ ДОДАТКОВИХ ЗАНЯТЬ ФІТНЕСОМ НА ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК СТУДЕНТОК 17–20 РОКІВ
Колісніченко А.І.
СУЧАСНІ МЕХАНІЗМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ В УКРАЇНІ
Конох А.П.
ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ТРЕНЕРІВ-ВИКЛАДАЧІВ СХІДНИХ ОДНОБОРСТВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКІЙ СПОРТИВНІЙ ШКОЛІ
Корчагіна Г.С.
КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО-ТВОРЧИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
Котова О.В.
ЗНАЧЕННЯ КУРСУ «АЕРОБІКА З МЕТОДИКОЮ ВИКЛАДАННЯ»тУ ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
Лазарєв О.В., Комісаренко Н.О.
ВИМОГИ ДО РІВНЯ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМУНІКАЦІЇ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ НЕМОВНОГО ПРОФІЛЮ
Лещенко А.М.
ПЕДАГОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МОРЯКА ДАЛЕКОГО ПЛАВАННЯ ЯК ФАКТОР НАДІЙНОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО РЕАГУВАННЯ
Логвіненко А.Ю.
КОМУНІКАТИВНО-КОГНІТИВНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНОЇ МОВЛЕННЄВОЇ ПОВЕДІНКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Лян Цзе
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ КУЛЬТУРОЛОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ГУМАНІТАРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
Маслій О.М.
ВИЗНАЧЕННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ РАКЕТНО-АРТИЛЕРІЙСЬКОГО ОЗБРОЄННЯ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: ПЕДАГОГІЧНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ
Мрочко В.М., Кириченко І.О.
МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ МУЗИЧНО-РИТМІЧНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ЕСТРАДНОГО СПІВУ
Олішевич В.М.
ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ ПОЛІКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ
Онищук І.А.
ХАРАКТЕРИСТИКА СУЧАСНИХ ПІДХОДІВ ДО ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗДО
Панькевич О.О., Лавренюк В.В.
УКРАЇНСЬКА МОВА І СУЧАСНІСТЬ: ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ
Ребуха Л.З.
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПРАКТИЧНИХ ПСИХОЛОГІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ: МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ
Сабадош Ю.Г.
ДІАГНОСТИКА СФОРМОВАНОСТІ ОСОБИСТІСНО-РЕФЛЕКСИВНОГО КОМПОНЕНТУ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ КОМП’ЮТЕРНИХ СИСТЕМ ТА АВТОМАТИКИ
Стельмах Н.В.
ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ДЕОНТОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА
Sushchenko L.O., Zubtsova Yu.E.
THE DOMINANTS OF THE MORAL AND ETHICAL ORIENTATION OF THE PROFESSIONAL TRAINING OF FUTURE PRIMARY SCHOOL TEACHERS
Tymoschuk N.M.
THE IMPLEMENTATION OF THE MIND MAPPING TECHNIC INTO THE PROCESS OF TEACHING MANAGERS ENGLISH FOR PROFESSIONAL PURPOSES
Тушко К.Ю.
РЕЗУЛЬТАТИ ДІАГНОСТУВАННЯ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ ЗДАТНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ-ПРИКОРДОННИКІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ
Хромченко О.В.
ОРГАНІЗАЦІЯ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРАНТІВ ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Ципіна Д.С.
АНАЛІЗ СТРУКТУРИ МЕДІАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ЕКОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
Чубрей О.С.
ГЕНЕЗИС ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ГЕОГРАФІЇ
Шейко В.О.
ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ВНЗ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ РОБОТИ В ОРКЕСТРОВОМУ КОЛЕКТИВІ
Штайнер Т.В.
СВОЄРІДНІСТЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У ГАЛУЗІ ДИЗАЙН-ОСВІТИ
Шумовецька С.П.
РОЗВИТОК НАУКОВИХ УЯВЛЕНЬ ПРО ПРОФЕСІЙНУ КУЛЬТУРУ ОФІЦЕРІВ-ПРИКОРДОННИКІВ У РЕТРОСПЕКТИВІ
Якубовська М.С., Стахів М.О.
ФОРМУВАННЯ ВИХОВНОГО ІДЕАЛУ У СИСТЕМІ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОГО ДІАЛОГУ АКАДЕМІКА Н.Г. НИЧКАЛО ТА ДОКТОРА ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК Л.М. ЄРШОВОЇ
РОЗДІЛ 3. СОЦІАЛЬНА ПЕДАГОГІКА
Вікторова Л.В., Роганов М.М.
СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА РЕАБІЛІТАЦІЯ СТУДЕНТІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ