РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Ваколя З.М., Чейпеш І.В.
ПЕРЕДУМОВИ СТАНОВЛЕННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ І ВИХОВАННЯ В УКРАЇНІ
Vertel A.V.
METHODOLOGICAL DISPUTES OF ANNA FREUD AND MELANIE KLEIN AND THEIR INFLUENCE ON PSYCHOANALYTIC PEDAGOGY
Зайченко Н.І.
ЛОРЕНСО ЛУЗУРІАГА ПРО СТАНОВИЩЕ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В РОМАНОМОВНИХ КРАЇНАХ НА ПОЧАТКУ ХХ СТ.
Фучила О.М.
НАВЧАННЯ МЕДІЙНОЇ ГРАМОТНОСТІ ЯК ІНСТРУМЕНТ КРИТИЧНОГО ВИКОРИСТАННЯ МЕДІЙНОГО ПРОСТОРУ
Якобчук Н.О.
ЖИТТЯ, ПРИСВЯЧЕНЕ ДІТЯМ: ЯНУШ КОРЧАК У СПОГАДАХ СВОЇХ ВИХОВАНЦІВ
РОЗДІЛ 2. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)
Бао Чень, Зеленська Л.Д.
СУТЬ І ПОКАЗНИКИ РЕАЛІЗАЦІЇ НАВИЧОК EVENT-ART МЕНЕДЖМЕНТУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
Басюк Л.М.
ЗМІШАНЕ НАВЧАННЯ ЯК НЕВІД’ЄМНИЙ ЕЛЕМЕНТ СУЧАСНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
Безвугляк О.А., Черепанова М.О., Сухацька В.Ю.
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАБУТТЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ МЕДИЧНОЇ ГАЛУЗІ М’ЯКИХ НАВИЧОК (SOFT SKILLS), НЕОБХІДНИХ ПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ
Бражнікова А.І.
ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ У ПЕДАГОГІЧНОМУ ДИСКУРСІ
Головня Т.Л., Діхтяренко Л.М., Чубенко В.А.
ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ І ПРЕДМЕТНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ПРИ ВИКЛАДАННІ ФІЗИКИ ТА МАТЕМАТИКИ
Драч Т.Л.
СУГЛОБОВА ГІМНАСТИКА ЯК ЗАСІБ УДОСКОНАЛЕННЯ ФІЗИЧНОЇ АКТИВНОСТІ ЛЮДЕЙ, КОТРІ ВЕДУТЬ МАЛОРУХОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ
Копчак Л.В., Апельт Г.В., Савчук Н.І.
ПРИКЛАДНИЙ АСПЕКТ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМУНІКАЦІЇ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ ФАХІВЦІВ У СФЕРІ ТУРИЗМУ
РОЗДІЛ 3. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
Baibakova I.M., Hasko O.L.
SCIENTIFIC INTEGRITY FOSTERING IN THE COURSE OF TERTIARY EDUCATION
Башавець Н.А.
ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ДРУГОГО (МАГІСТЕРСЬКОГО) РІВНЯ ОПП СЕРЕДНЯ ОСВІТА (ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА)
Боклах Д.Ю.
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Бондаренко Н.А., Пасько О.М.
ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ПРЕЗЕНТАЦІЙ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН У ВНЗ
Боса В.П.
УПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДИЧНОЇ СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ ЗАСОБАМИ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Буцик І.М., Шевченко Н.В.
ДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗРОБКИ НАВЧАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ З ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ З МІЖНАРОДНИХ ВІДНОСИН
Ван Чжень
ЗАСТОСУВАННЯ ІМЕРСИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ХОРЕОГРАФІВ
Візірякіна О.М.
ІНІЦІАЦІЯ МІЖДИСЦИПЛІНАРНОГО НАВЧАННЯ – ЕТАП ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ОСВІТІ. РЕАЛІЇ СИСТЕМИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я (ФІЗИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ). ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД
Vorokhobina D.L.
FORMATION OF LEADERSHIP COMPETENCE TO FUTURE SPECIALISTS IN NAVIGATION AND SHIP HANDLING IN THE PROCESS OF PROFESSIONAL TRAINING: SUBSTANTINATION AND STUDY OF THE EFFECTIVENESS OF PEDAGOGICAL CONDITIONS
Гайдай І.О., Кошелєва М.В., Суворова Л.К., Паньковик Н.М.
ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДХІД У ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ТА МЕТОДИКА CLIL:ВІДКРИТТЯ НОВИХ ГОРИЗОНТІВ В НАВЧАННІ СТУДЕНТІВ МОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
Горопаха Н.М., Кричківська О.В.
ЗАСТОСУВАННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Гужва С.В.
ПРИКЛАДНА ЛІНГВІСТИКА В УКРАЇНІ ТА СВІТІ: СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ
Данильченко О.А.
ДЕЯКІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРСЬКИХ КАДРІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Денисенко Н.Г., Дишко О.Л., Табак Н.В., Василевська Л.Й.
ОРГАНІЗАЦІЯ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ (НА ПРИКЛАДІ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ)
Дольнікова Л.В., Гудзь І.М.
ТВОРЧІСТЬ І ТЕХНІЧНА ГРАМОТНІСТЬ ЯК КАТЕГОРІЇ НАУКОВОГО ПІЗНАННЯ
Каніболоцька О.А.
АКМЕОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В УНІВЕРСИТЕТІ
Кіріакіді О.Ю.
СУТНІСТЬ І СТРУКТУРА МЕДІАГРАМОТНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ ВІЙСЬКОВО-МОРСЬКИХ СИЛ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ
Княжева І.А.
ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД У ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІ
Kovalchuk I.S., Syvak O.B., Haidai I.O., Levkivska K.V.
MODERN PEDAGOGICAL TECHNOLOGIES IN FOREIGN LANGUAGE PROFESSIONALLYCOMMUNICATIVE COMPETENCE FORMATION OF FUTURE SPECIALISTS IN ACCOUNTING AND TAXATION
Козленко В.Г.
МЕТОД ПРОЄКТІВ В ОСВІТІ І СУТЬ ПОНЯТТЯ «ПРОЄКТНА ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ»
Кононенко А.Г., Смирнова І.М.
ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ВИКОРИСТАННЯ ХМАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ МАЙБУТНІМИ ФАХІВЦЯМИ З ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙ ТА СУДНОВОДІЇВ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ
Левицька А.І.
СПЕЦИФІКА МЕДИЧНОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ: АНАЛІЗ НАЙБІЛЬШ ПОШИРЕНИХ МЕДИЧНИХ ТЕРМІНІВ ТА ТРУДНОЩІВ ЇХ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ ДЛЯ СТУДЕНТІВ, ЯКІ НЕ Є НОСІЯМИ ЦІЄЇ МОВИ
РОЗДІЛ 4. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ
Чепурна Н.О.
ПОЛЬСЬКИИЙ ДОСВІД ПІДГОТОВКИ ФІЗИЧНИХ ТЕРАПЕВТІВ: ЗМІНИ НА ЗАКОНОДАВЧОМУ РІВНІ
Швець Т.Е.
ІННОВАЦІЙНА МОДЕЛЬ УПРАВЛІННЯ ТЬЮТОРСЬКИМ ПРОЦЕСОМ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
РОЗДІЛ 5. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ВИХОВАННЯ
Авдєєва С.О., Мінакова І.В.
ОБІЗНАНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ СПІЛЬНОТИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ З ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ЗДОРОВОГО ХАРЧУВАННЯ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ (НА ОСНОВІ ОНЛАЙН ОПИТУВАННЯ)
Борщенко В.В., Дишель Г.О.
ВПРОВАДЖЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕС ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
Гуманкова О.С., Гаращук К.В., Дідко І.С.
ВИХОВАННЯ ЕСТЕТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В ПОЗАУРОЧНИЙ ЧАС
Крива М.В., Лозинська Ю.В.
ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Sivkovych H.M., Boichuk A.P., Tytun O.L.
NATIONAL-PATRIOTIC EDUCATION OF STUDENTS IN ENGLISH CLASSES