Центр українсько-європейського наукового співробітництва

Випуск 69 Том 2

Титул

Зміст

РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ

Лотфі Ґаруді Г.С.
РОЗВИТОК БІЛІНГВАЛЬНОЇ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ КУЛЬТУРОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ

Фенцик О.М.
ШКОЛА УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ІВАНА ЮЩУКА: АНАЛІЗ ТВОРЧОЇ СПАДЩИНИ

Цвид-Гром О.П., Марчук В.В., Рєзнік В.Г.
ЛІНГВОКУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД У ФОРМУВАННІ ЗАГАЛЬНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ЛАТИНСЬКОЇ МОВИ

Чжан Лей
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ В УМОВАХ МЕРЕЖЕВОГО НАВЧАННЯ

Чубрей О.С., Кушнір Ж.Д.
ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ІНСТРУМЕНТІВ НА ОСНОВІ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ЯК ОДНОГО З ЕЛЕМЕНТІВ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ГЕОГРАФІЇ

РОЗДІЛ 2. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)

Kornytska Yu.A., Tuliakova K.R.
ACADEMIC INTEGRITY: ADAPTING TO NEW CHALENGES

Корнієнко С.М., Сапрун С.Т.
ПРОГРАМУВАННЯ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ФУТБОЛЬНИХ ВОРОТАРІВ НАВЧАЛЬНО-ТРЕНУВАЛЬНИХ ГРУП НА ЗМАГАЛЬНОМУ ЕТАПІ

Крекотень О.В.
ВПРОВАДЖЕННЯ ІДЕЙ ПЛЕЙБЕК-ТЕАТРУ ЯК ТЕХНОЛОГІЇ STORYTELLING В КУРСІ УНІВЕРСИТЕТСЬКОГО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Мічуда В.В., Бондаренко Р.І.
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ГЕОГРАФІЇ

Мішеніна Т.М., Трубачева С.Е., Качайло К.А.
ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ У ВИВЧЕННІ СИНТАКСИСУ В АСПЕКТІ ПОДОЛАННЯ ОСВІТНІХ ВТРАТ

Моренцова А.В.
ЗАСТОСУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ: ВРАХУВАННЯ ПОТРЕБ СТУДЕНТІВ ДЛЯ ОПТИМІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ

Мороз Н.В.
МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ПОБУДОВИ СКРИПТІВ ІГРОВОЇ ТЕМАТИКИ В СЕРЕДОВИЩІ SCRATCH НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Мудра С.В.
РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ НА ЗАНЯТТЯХ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗІ СТУДЕНТАМИ-БАКАЛАВРАМИ

Пільова С.Г., Бандура В.А., Панасюк І.В.
СПОРТИВНІ ІГРИ ЯК ОДИН ІЗ ЗАСОБІВ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ЗДОБУВАЧІВ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Поліщук І.Є.
ФІЛОСОФІЯ ЯК ТЕОРЕТИЧНЕ ПІДҐРУНТЯ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ І МАГІСТРІВ З СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ

Ponomarenko N.М.
SOCIAL MEDIA INTEGRATION IN ENGLISH LANGUAGE CLASSES

Сіренко В.Г.
ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ПОКАЗНИКІВ ПСИХОЕМОЦІЙНОЇ СТІЙКОСТІ І РУХОВОЇ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ

Уварова Т.Ю.
ПОПУЛЯРИЗАЦІЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В УКРАЇНСЬКИХ ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ: ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ

Хома Т.В.
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ТРЕНЕРІВ-ВИКЛАДАЧІВ

РОЗДІЛ 3. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ

Любчич Р.І., Хацаюк О.В., Гарбуз С.В.
МАРШ-КИДКИ ТА ПІШІ МАРШІ ЯК ФОРМА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ ДО СЛУЖБОВО-БОЙОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Масліч С.В.
ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ В ЗАКЛАДІ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ СФЕРИ ПОСЛУГ

Михайліченко В.М., Самсонова Г.С., Магмет Т.М., Бородін С.В., Муленко О.О.
СУТНІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНСТРУКТОРІВ З ВОГНЕВОЇ ПІДГОТОВКИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Несін Ю.М.
АНАЛІЗ АВТЕНТИЧНОГО АНГЛОМОВНОГО ПІДРУЧНИКА «АНГЛІЙСЬКИЙ СЛОВНИК У КОРИСТУВАННІ»

Петренко Т.В.
КРОС-КУЛЬТУРНА КОМУНІКАЦІЯ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ: ІСТОРІЯ І СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ

Почка К.І., Красильник Ю.С.
МОДЕЛЮВАННЯ МЕНЕДЖМЕНТУ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ «ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА»

Пупена В.Ю.
ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ РЕАЛІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ТА МОДЕЛІ ФОРМУВАННЯ ГУМАНІТАРНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Різак Г.В.
АДАПТАЦІЯ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ З БІООРГАНІЧНОЇ ХІМІЇ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ХІМІЧНИХ, МЕДИЧНИХ І БІОЛОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ДО СУЧАСНИХ ВИМОГ: ІНТЕГРАЦІЯ ІННОВАЦІЙ ТА АКТИВНИХ МЕТОДІВ ВИКЛАДАННЯ

Романишина О.Я., Бідун Б.В.
ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Семенець Л.М., Семенець С.П.
ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ДО РОЗВИТКУ МАТЕМАТИЧНИХ ЗДІБНОСТЕЙ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ: РЕЗУЛЬТАТИ ФОРМУВАЛЬНОГО ЕТАПУ ПЕДАГОГІЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ

Середіна І.А.
SOFT SKILLS ЯК ВИЗНАЧАЛЬНА СКЛАДОВА ЯКІСНОЇ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ З ЕКОНОМІКИ ПІДПРИЄМСТВА

Стинська В.В., Салига Н.М., Процишин Н.А.
ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Сторожук Х.В., Старченко М.В.
СТУДЕНТСЬКІ НАУКОВІ ЗАХОДИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ

Супрунчук Ю.О.
СТВОРЕННЯ МОТИВАЦІЙНО-СПОНУКАЛЬНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЯК ПЕДАГОГІЧНОЇ УМОВИ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КУРСАНТІВ

Ткачова Н.О., Байдала В.В., Чирва Я.О.
РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ ТА ПЛАНУ КАР’ЄРНОГО ЗРОСТАННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ

Туляєв В.В.
СТРУКТУРА ТЕОРІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «РИСУНОК» ВИЩОЇ ШКОЛИ

Черніченко М.Ю.
СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ ДО РОБОТИ З ОСОБОВИМ СКЛАДОМ

Чжоу Тінтін
ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ В КНР ДО РОБОТИ В ДЕРЖАВНИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ

Щекотиліна Н.Ф.
АКАДЕМІЧНА МОБІЛЬНІСТЬ. ПЕРЕВАГИ ТА МІНУСІ ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

РОЗДІЛ 4. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ

Сафонова Н.В., Михайленко В.О.
СПЕЦИФІКА НЕВЕРБАЛЬНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ – ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

РОЗДІЛ 5. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ВИХОВАННЯ

Кислий А.О., Кисла О.Ф.
ВПЛИВ ВЗАЄМОЗВʼЯЗКУ ХРИСТИЯНСТВА ТА СПОРТУ НА ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ

Михайлова Л.З., Жила Г.В.
СУЧАСНІ АСПЕКТИ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ЗАНЯТТЯХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Петрушин Д.В.
ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ СПОРТСМЕНІВ, ЩО ЗАЙМАЮТЬСЯ ФРІ-ФАЙТ У ПЕРЕДЗМАГАЛЬНОМУ МЕЗОЦИКЛІ

РОЗДІЛ 6. ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ

Дольнікова Л.В., Бурда А.Т.
ДИДАКТИЧНІ ПРИНЦИПИ РОЗРОБКИ ЕЛЕКТРОННИХ НАВЧАЛЬНИХ КУРСІВ ДЛЯ НАВЧАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Левицька Л.Я., Імбер В.І., Міщенко І.Ю.
ВИКОРИСТАННЯ РОБОЧИХ ЗОШИТІВ ПІД ЧАС ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Майданюк І.З., Заболотний І.П., Невмержицька О.М., Рудий Р.А.
ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ЗАСОБАМИ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

Самойленко О.А., Полякова О.О., Макогончук Н.В.
НЕФОРМАЛЬНА ОСВІТА В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ: КЛЮЧОВИЙ ФАКТОР УСПІХУ СУЧАСНОГО ВИКЛАДАЧА

РОЗДІЛ 7. ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ

Моргунова Н.С., Приходько С.О.
ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ПРЕЗЕНТАЦІЙ У ПРОЦЕСІ СИНХРОННОГО ОНЛАЙН-НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ У РЕЖИМІ ВІДЕОКОНФЕРЕНЦІЇ

Парфьонова О.В., Мельник С.С.
ГЕЙМІФІКАЦІЯ ЯК МЕТОД ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ СТУДЕНТАМ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Pryshupa Yu.Yu., Konoplianyk L.M.
ENHANCING PROFESSIONAL FOREIGN LANGUAGE LEARNING THROUGH VISUALIZATION TECHNOLOGIES

Сабодашко І.В., Горохівська Т.М.
КОМПОНЕНТНО-СТРУКТУРНИЙ АНАЛІЗ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ ДО ВИКОРИСТАННЯ VR-ТЕХНОЛОГІЙ

Ткачов С.І., Ткачов А.С., Махновський С.С.
ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТУ РЕЧЕЙ У ГАЛУЗІ ОСВІТИ

РОЗДІЛ 8. АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ПЕДАГОГІКИ

Карабін О.Й.
НАУКОВІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ

Чубінська Н.Б., Скочиляс А.Б.
ЗМІСТ ТА ФУНКЦІЇ ІНДИВІДУАЛЬНОГО СТИЛЮ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ ПРАВОВИХ ДИСЦИПЛІ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ