РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Барбаш Є.В.
ОСВІТНЯ ЦИФРОВІЗАЦІЯ В УНІВЕРСИТЕТАХ НІМЕЧЧИНИ
Дудаш О.С.
МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ: ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ
Зайченко Н.І.
ІСПАНСЬКІ ОСВІТЯНИ У «ПЕДАГОГІЧНОМУ СЛОВНИКУ» ЛОРЕНСО ЛУЗУРІАГИ
Корнієнко М.М., Степанова Т.М.
ІНШОМОВНА ПІДГОТОВКА МАГІСТРІВ-ФІЛОЛОГІВ У СУЧАСНІЙ СИСТЕМІ ВІДКРИТОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ
РОЗДІЛ 2. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)
Бачинська Н.В.В., Івченко О.М., Кондратенко В.В., Черевко С.В., Черевко А.В.
ДОСЛІДЖЕННЯ КАРДІО-РЕСПІРАТОРНОЇ ПІДГОТОВКИ У СПОРТИВНІЙ АКРОБАТИЦІ, ЕСТЕТИЧНІЙ ГРУПОВІЙ ГІМНАСТИЦІ ТА ЛЕГКІЙ АТЛЕТИЦІ: ПОРІВНЯННЯ ПІДХОДІВ ДЛЯ ОПТИМІЗАЦІЇ ВИТРИВАЛОСТІ ТА ШВИДКОСТІ
Гаврищук М.М., Рудишин С.Д., Осокіна Ю.С.
ОЦІНЮВАННЯ СФОРМОВАНОСТІ SOFT SKILLS У МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Глущук С.В., Циганок І.Б.
РОЗВИТОК МОВЛЕННЄВОЇ ТА РИТОРИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ БАКАЛАВРАТУ ПІД ЧАС ОПАНУВАННЯ МОВОЗНАВЧИХ ДИСЦИПЛІН
Карпенко Є.В.
ВИВЧЕННЯ ХОРОВИХ ПАРТІЙ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
РОЗДІЛ 3. КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА
Аркадьєва О.О.
НАПРЯМИ КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ ЩОДО ПОДОЛАННЯ ТРУДНОЩІВ ОВОЛОДІННЯ ТЕМПО-РИТМІЧНОЮ ТА РИТМІКО-ІНТОНАЦІЙНОЮ СТОРОНАМИ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ МОВЛЕННЄВИМИ ПОТРЕБАМИ
Дущенко О.С.
ОГЛЯД РЕАЛІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ
Кабельнікова Н.В., Раєвська І.М.
ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОГО МИСЛЕННЯ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ З НАВЧАЛЬНИМИ ТРУДНОЩАМИ
Капітула М.С.
МНЕМОТЕХНІКА ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ МЕТОД ФОРМУВАННЯ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ
РОЗДІЛ 4. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
Бзовський Т.О.
СУТНІСНА ХАРАКТЕРИСТИКА ДИСТАНЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗВО
Бубній С.М.
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗУВАННЯ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ
Візавер В.А., Медве М.О., Візавер А.Д.
ЕМОЦІЙНО-ЕТИЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ЯК ПРОБЛЕМА ВІТЧИЗНЯНИХ НАУКОВИХ СТУДІЙ
Волкова І.В., Волков П.Ю.
КОМПОНЕНТИ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ФАХІВЦЯ
Гавришків О.Б.
ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ ДО ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ: РЕЗУЛЬТАТИ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ
Гарбич Я.В.
ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ГОЛОВНІ ОРІЄНТИРИ ОРГАНІЗАЦІЇ ЯКІСНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СФЕРИ ТУРИЗМУ В ЗАКЛАДАХ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ
Гуренкова О.В., Куліненко Л.Б.
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ УПРАВЛІННЯ СУДНОВИМИ ТЕХНІЧНИМИ СИСТЕМАМИ І КОМПЛЕКСАМИ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ
Задкова О.В.
ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ СВІДОМОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У ЗВО ЗАСОБАМИ IНТЕРНЕТ-МЕДІА: ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ВИРІШЕННЯ
Ільїна О.М., Бергер Л.С., Коломійцева А.О.
РОБОТА З АВТЕНТИЧНИМИ АНГЛОМОВНИМИ ТЕКСТАМИ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ НАВИЧОК ЧИТАННЯ СТУДЕНТАМИ-ФІНАНСИСТАМИ
Іскерський І.С.
CТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ЧАСІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІОНОМІЧНИХ ПРОФЕСІЙ
Котова А.В., Руднєва І.С., Павлова Л.В.
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗАКЛАДІВ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ НА БАЗІ КЛАСИЧНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ
Lutsyshyn R.O.
RELEVANCE OF TRAINING FUTURE DIGITAL TECHNOLOGY SPECIALISTS IN HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS FOR THE APPLICATION OF ADAPTIVE SYSTEMS IN PROFESSIONAL ACTIVITIES
Лучкевич М.М.
ПЕРЕХРЕСНІ РЕВ’Ю КОДУ ТА ІНТЕГРАЦІЯ КОМАНДНИХ ПРОЄКТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ДИСЦИПЛІН DEVOPS
Москаленко Л.К., Яхно Т.В.
КОНТРОЛЬ ЛЕКСИЧНИХ ЗНАНЬ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ ЗА УМОВИ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ
РОЗДІЛ 5. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ
Скуйбіда О.Л.
СТАЛИЙ УНІВЕРСИТЕТ ЯК МОДЕЛЬ РОЗВИТКУ ДЛЯ ПОВОЄННОГО ВІДНОВЛЕННЯ УКРАЇНИ ТА ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ
Швардак М.В., Пинзеник О.М.
ФОРМУВАННЯ ПРАКСЕОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ЛІСОВОГО ГОСПОДАРСТВА В УМОВАХ ДУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ
РОЗДІЛ 6. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ВИХОВАННЯ
Теряєв А.В.
ЧИННИКИ ВПЛИВУ НА СТРЕСОСТІЙКІСТЬ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Тіщенко М.С.
МОТИВАЦІЯ ВИКЛАДАЧІВ УНІВЕРСИТЕТІВ У ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ: ПРИЧИНИ ТА УРЯДОВІ ІНІЦІАТИВИ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТОЛІТТЯ
Цюра М.С.
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ
РОЗДІЛ 7. ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ
Гончарук Л.М.
ОСНОВНІ ПЕРЕВАГИ ВИКОРИСТАННЯ ДОДАТКІВ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Кухарчук Р.П., Нагай Д.А.
ХМАРНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ: ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ
Меняйло В.І., Васютинський Є.В.
ПОТЕНЦІАЛ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ