РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Abdulazizova S.D.
EASTERN ROMANTICISM OF VICTOR HUGO
Асланлы Гунтюрк М.И., Асланлы Г.М.
ФИЗИЧЕСКАЯ ЗРЕЛОСТЬ В ТВОРЧЕСТВЕ МАМЕД ЭМИНА РАСУЛЗАДЕ
Байрамова Сямра Яшар кызы.
ПРАКТИЧЕСКАЯ РАБОТА АЗЕРБАЙДЖАНСКОЙ ИНТЕЛЛИГЕНЦИИ ПО СОЗДАНИЮ УЧЕБНИКОВ ВО ВТОРОЙ ПОЛОВИНЕ XIX – НАЧАЛЕ XX ВЕКОВ
Балдинюк О.Д.
РОЛЬ ЖІНОЧОЇ ПЕРІОДИЧНОЇ ПРЕСИ У ЗДІЙСНЕННІ КУЛЬТУРНО-ПРОСВІТНИЦЬКОЇ РОБОТИ СЕРЕД НАСЕЛЕННЯ (КІНЕЦЬ ХІХ – 30-ТІ РОКИ ХХ СТОЛІТТЯ)
Гусейнова Кенуль Сахиб кызы.
ТЕСТИРОВАНИЕ КАК ИННОВАЦИОННАЯ ФОРМА ОЦЕНКИ КАЧЕСТВА ЗНАНИЙ СТУДЕНТОВ
Золотовська В.С.
ЗМІСТ, ФОРМИ І МЕТОДИ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ВНЗ МОРСЬКОГО ПРОФІЛЮ
Зульфугарова А.В.
ПРОБЛЕМЫ ФОРМИРОВАНИЯ ТВОРЧЕСКОГО МЫШЛЕНИЯ УЧАЩИХСЯ
Ikonnikova M.V.
INDIVIDUAL ASPECTS IN PROFESSIONAL TRAINING OF LANGUAGE TEACHERS: INNOVATIVE EXPERIENCE OF THE UK
Ісаєва О.А.
ВИСВІТЛЕННЯ ПРОБЛЕМИ НЕФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ ВЧИТЕЛІВ У РЕСПУБЛІЦІ БІЛОРУСЬ НА ОСНОВІ РОБІТ БІЛОРУСЬКИХ ЕКСПЕРТІВ
Козьменко О.І.
АМЕРИКАНСЬКИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ ДОСВІД У ВПРОВАДЖЕННІ ЕФЕКТИВНИХ СТРАТЕГІЙ ДОСЯГНЕННЯ УСПІШНОСТІ СТУДЕНТІВ
Копенкина Л.А.
ВЫСШИЕ ШКОЛЫ УЧИТЕЛЕЙ И ВОСПИТАТЕЛЕЙ КАК НОВАЯ ФОРМА ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ МАГИСТРАТУРЫ ФРАНЦИИ
Пасічник Л.Л.
ДОСЛІДНИЦЬКО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ДО ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ВЧИТЕЛІВ У ЦЕНТРАХ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ В НІМЕЧЧИНІ
Черепаня М.Т.
СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ЗАКЛАДІВ ІНТЕРНАТНОГО ТИПУ В ЗАКАРПАТТІ (1900–1919 РР.)
РОЗДІЛ 2. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)
Бахов І.С.
МЕТОДИ ПРОЦЕСНО-ОРІЄНТОВАНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ І РОЗВИТКУ ПЕРЕКЛАДАЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
Гречишкіна І.А.
КРИТЕРІАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ ОЦІНКИ РІВНІВ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ
Кожем’яко Н.В., Мостицька Л.М.
ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСІВ У ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Стефанишин К.Л., Зевако В.І.
ВИВЧЕННЯ ТЕМИ «У МАГАЗИНІ» НА ЗАНЯТТЯХ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ: МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА ДЛЯ ВИКЛАДАЧА
Щекотиліна Н.Ф., Осіпова І.В., Павлюк А.
ЕМОЦІЙНО ПОЗИТИВНІ ЗАНЯТТЯ ТА ЇХ ВПЛИВ НА НАВЧАЛЬНО-ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Щекотиліна Н.Ф., Павлюк А., Щекотилін Г.А.
РОЗВИТОК ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ СТУДЕНТІВ ЗАСОБОМ ГРИ У ФУТБОЛ
РОЗДІЛ 3. КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА
Літовченко О.В.
ШЛЯХИ ПРОФІЛАКТИКИ ЗАЇКАННЯ В ДІТЕЙ
Платаш Л.Б.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ КОРЕКЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ АСИСТЕНТА ВЧИТЕЛЯ З ДІТЬМИ З РОЗЛАДАМИ АУТИЧНОГО СПЕКТРУ
РОЗДІЛ 4. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
Геращенко Я.М.
НАБУТТЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ ПІД ЧАС ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ ВИШКІЛЬНО-ОЗДОРОВЧИХ ТАБОРІВ
Гура А.М.
РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
Денисенко Н.Г.
ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ОСОБИСТІСНОГО І ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДІВ У СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
Доманюк О.М.
ОБҐРУНТУВАННЯ МОДЕЛІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ ДОБРОЗИЧЛИВОСТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Драчук М.І.
ОСОБИСТІСНІ ЯКОСТІ ЯК СКЛАДОВА ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ФАРМАЦЕВТІВ
Жигунова В.О.
СТАН ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З МІЖНАРОДНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Залужна А.Є., Ковтун О.М.
СВІТОГЛЯД І СВІТОГЛЯДНА КУЛЬТУРА ОСОБИСТОСТІ В ПРОБЛЕМНОМУ ПОЛІ ФІЛОСОФСЬКО-ПЕДАГОГІЧНОЇ РЕФЛЕКСІЇ
Карабін О.Й.
МОДЕРНІЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ: ПРОФЕСІЙНИЙ САМОРОЗВИТОК МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ 132 НОВИЙ ВИД НАУКОВИХ ПОСЛУГ