Центр українсько-європейського наукового співробітництва

Випуск 63 Том 2

Титул

Зміст

РОЗДІЛ 1. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)

Онищук С.О.
ВПРОВАДЖЕННЯ ВАРІАТИВНОГО МОДУЛЯ «ХОКЕЙ НА ТРАВІ» НА УРОКАХ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

Починкова М.М., Бадер С.О.
КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ ЯК ЗАСІБ ПОДОЛАННЯ КОГНІТИВНИХ ВИКРИВЛЕНЬ ОСОБИСТОСТІ

Pochuieva V.V., Sazanova L.S.
LEARNING AUTONOMY AND ITS FORMATION IN THE CONTEXT OF LANGUAGE TEACHING

Саєвич О.В., Стець Н.В., Коптєва С.Д., Борщевич Л.В.
ФОРМУВАННЯ НАУКОВОЇ КАРТИНИ СВІТУ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ВИКЛАДАННЯ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ ХІМІЇ ТА ЕКОЛОГІЧНА БЕЗПЕКА» У МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ХІМІЇ

Федоренко Н.І.
ВПРОВАДЖЕННЯ ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙ У ПРОЦЕС ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ З СОЦІАЛЬНИХ ТА МЕДІА-КОМУНІКАЦІЙ

Червінко Є.О.
ДОСВІД ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДИКИ CLIL НА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ФАХОВОГО СПРЯМОВАННЯ ЗІ СТУДЕНТАМИ НМАУ ІМ. П. І. ЧАЙКОВСЬКОГО (КИЇВ)

Shcherbyna V.V.
GRAMMAR GAMES AS THE WAY OF MOTIVATING STUDENTS

РОЗДІЛ 2. КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА

Буйняк М.Г.
ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 016 СПЕЦІАЛЬНА ОСВІТА ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Гончар Н.П., Цегельник Т.М.
РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ІНКЛЮЗИВНИХ ГРУПАХ ЗДО

Коргун Л.М., Булах А.А.
ФОРМУВАННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У СТУДЕНТІВ ДОШКІЛЬНОГО ФАКУЛЬТЕТУ В ОСОБЛИВИХ УМОВАХ

Манько О.Г.
РОЗВИТОК КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК В УЧНІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ ЗАСОБАМИ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА

Татьянчикова І.В., Соловйова Т.Г.
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СОЦІАЛІЗАЦІЇ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ НА СТАДІЇ АДАПТАЦІЇ В СПЕЦІАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ ОСВІТИ

РОЗДІЛ 3. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ

Левко М.І., Совгар О.М., Щерба О.В., Бойченко В.В.
ФОРМУВАННЯ ЗДАТНОСТІ СПІЛКУВАТИСЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ ВВНЗ НА ОСНОВІ НАВЧАЛЬНОГО ПОСІБНИКА «ВІЙСЬКОВА СПЕЦІАЛІЗОВАНА АНГЛІЙСЬКА (МЕХАНІЗОВАНІ ТА ТАНКОВІ ВІЙСЬКА)»

Лисенко Н.В., Лисенко О.М., Матішак М.В.
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У СУЧАСНІЙ ПАРАДИГМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗДО

Маринченко Є.О., Кучер О.А., Марушко П.В.
ВИКОРИСТАННЯ МІЖДИСЦИПЛІНАРНИХ ЗВ`ЯЗКІВ ПІД ЧАС ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ

Мельничук І.М.
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕДИЧНИХ СЕСТЕР У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН У МЕДИЧНИХ КОЛЕДЖАХ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА

Павлова О.О.
ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ РЕВЕРСИВНОГО НАВЧАННЯ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ

Петренко Т.В.
ЕТІОЛОГІЯ КРОС-КУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРАЦІВНИКА

Прус Н.О., Зінченко О.А.
ФОРМУВАННЯ ЛІНГВІСТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ЕКОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Рум’янцева К.Є.
РОЛЬ МАТЕМАТИЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ

Савченко Н.В.
ПРОБЛЕМА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНОЮ СТУДЕНТСЬКОЮ МОЛОДДЮ

Самборська Н.М., Кравець О.Є.
АНГЛОМОВНА СТУДЕНТСЬКА КОНФЕРЕНЦІЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ

Смагіна Т.М., Шуневич О.М.
ШЛЯХИ РОЗВИТКУ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПЕДАГОГІВ НА КУРСАХ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ В СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ

Тимофєєв В.А.
МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ ПЕРЕКЛАДАЧІВ

Филипюк Д.О.
ОРГАНІЗАЦІЯ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ З ФОРМУВАННЯ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ СЕСТРИНСЬКОЇ СПРАВИ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІН З АКУШЕРСТВА І ГІНЕКОЛОГІЇ У МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Шевчук Г.Й.
СТУДЕНТОЦЕНТРОВАНЕ НАВЧАННЯ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ ВИКЛИКІВ

РОЗДІЛ 4. СОЦІАЛЬНА ПЕДАГОГІКА

Андреєва М.О., Гладун Т.О., Печериця Н.М.
ФОРМУВАННЯ УСВІДМЛЕНОГО БАТЬКІВСТВА СЕРЕД МОЛОДІ ЯК СОЦІАЛЬНО ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА

Бриндіков Ю.Л.
СОЦІАЛЬНА РОБОТА З ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИМИ ОСОБАМИ В СИСТЕМІ СОЦІАЛЬНИХ СЛУЖБ (ПРИКЛАД ХМЕЛЬНИЦЬКОГО МІСЬКОГО ЦЕНТРУ СОЦІАЛЬНИХ СЛУЖБ)

РОЗДІЛ 5. ДОШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА

Бутенко В.Г., Літуча Д.С.
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ СЕНСОРНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ ЗА ПЕДАГОГІЧНОЮ СИСТЕМОЮ М. МОНТЕССОРІ

Леонова В.І.
ЗГУРТУВАННЯ КОЛЕКТИВУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ДОЗВІЛЛЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

РОЗДІЛ 6. ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ

Ахмад І.М., Чмель В.В., Лисенко Т.П.
СПЕЦИФІКА ЛІНГВІСТИЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ВЕРБАЛЬНИХ АСОЦІАЦІЙ

Романишин Ю.Л., Бохонько Є.О., Мостович А.М.
НЕФОРМАЛЬНА ТА ІНФОРМАЛЬНА ОСВІТА ДОРОСЛИХ В УКРАЇНІ

Слободян С.Б.
ВТІЛЕННЯ ЗАВДАНЬ КАТЕХИЗАЦІЇ ДОРОСЛИХ В МИРЯНСЬКИХ СПІЛЬНОТАХ УКРАЇНСЬКОЇ ГРЕКО-КАТОЛИЦЬКОЇ ЦЕРКВИ

Токмань В.В.
ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИМ МОВАМ

Толстова Н.М., Ден Дівень
ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ ПРИ ВИКОРИСТАННІ ХМАРНО ОРІЄНТОВАНИХ СЕРЕДОВИЩ НАВЧАННЯ

РОЗДІЛ 7. ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ

Alieksieieva H.М., Khomenko V.Н., Khomenko V.V.
THE ROLE OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN ENHANCING ONLINE LEARNING

Довгополик К.А.
ДИДАКТИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЙ В КОНТЕКСТІ ДИДЖИТАЛІЗАЦІЇ ВІТЧИЗНЯНОЇ ОСВІТИ

Доценко С.О., Клименко Б.
ІНТЕГРАЦІЯ МОБІЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС СУЧАСНИХ ЗВО

Карабінюк М.М., Лета В.В., Радиш І.П., Брич Т.Ю.
ПРАКТИЧНЕ ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ КАРТ НА УРОКАХ ГЕОГРАФІЇ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Кропочева Н.М.
ІНФОРМАЦІЙНИЙ СУПРОВІД НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У ГАЛУЗІ БІБЛІОТЕЧНИХ ТА ІНФОРМАЦІЙНИХ НАУК З ВИКОРИСТАННЯМ БІБЛІОМЕТРИЧНИХ МЕТОДІВ: ОГЛЯД ЗАРУБІЖНИХ ПУБЛІКАЦІЙ

Розлуцька Г.М., Гайович Є.Ф., Назаров В.С.
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ ДИДАКТИЧНИЙ ЗАСІБ

Sytailo N.M., Doronkina N.Ye., Ivasiuk O.V.
PECULIARITIES OF TEACHING ENGLISH ONLINE TO MIXED-ABILITY CLASSES

РОЗДІЛ 8. АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ПЕДАГОГІКИ

Шемчук В.А.
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПРОЄКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІАГНОСТУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО НАУКОВОГО ПРАЦІВНИКА ВИЩОГО ВІЙСЬКОВОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ В ПРОЦЕСІ ОСВІТНЬО-НАУКОВОЇ ПІДГОТОВКИ

Іваненко О.О., Шапран О.І.
ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ У ПРОЦЕСІ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ

Соловйова Т.Г., Заверико Н.В., Сущенко Л.О.
ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ В НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ЗВО УКРАЇНИ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ СПЕЦІАЛІСТІВ У СФЕРІ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ

Коверко Ю.А., Хміляр І.Р., Лемеха Р.І.
ВИБІРКОВІ ДИСЦИПЛІНИ ЯК ОБ’ЄКТ АДАПТАЦІЇ ДО СУЧАСНИХ ВИМОГ РИНКУ ПРАЦІ

Утьосова О.І.
ТЕХНОЛОГІЯ ПІДГОТОВКИ ТА СУПРОВОДУ ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ ВИПУСКНИКІВ ІЗ РАС

Просіна О.В.
УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПЕДАГОГІЧНИХ (НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ) ПРАЦІВНИКІВ ЯК ЧИННИК ПРОФЕСІЙНОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ