Центр українсько-європейського наукового співробітництва

Випуск 71 Том 1

Титул

Зміст

РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ

Ван Янь
МЕТОДИ ТА ФОРМИ ФОРМУВАННЯ МУЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТІВ В УНІВЕРСИТЕТАХ КНР

Дущенко О.С.
ОСВІТА В УКРАЇНІ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ

Kuzmichyova V.А., He L.
HISTORICAL FORMS OF DINSTANCE LEARNING IN ELEMENTARY SCHOOL MUSIC AND VOCAL TEACHERS` TRAINING IN MODERN PR CHINA

Куцюк Д.Ю.
ФОРМУВАННЯ ГЕНДЕРНОЇ КУЛЬТУРИ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА СУЧАСНОСТІ

Луценко О.І.
ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ ПРИРОДНИЧОЇ ОСВІТИ В ХІХ – ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ ХХ СТ.

Фучила О.М.
ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ МЕДІЙНОЇ ГРАМОТНОСТІ: ДОСВІД ШВЕЦІЇ

РОЗДІЛ 2. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)

Гаврилова О.В., Гнатишева О.О.
ДИСТАНЦІЙНІ МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ НАВЧАННЯ ФОНЕТИКИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Гармаш О.Л., Чухно Т.В., Копосов Д.Ю.
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У КОНТЕКСТІ ПЕРЕКЛАДОЗНАВСТВА

Dychka N.I., Lomakina L.V., Hural O.I.
THE ORGANIZATION OF TEACHING STUDENTS OF IT SPECIALTIES ESP WRITING

Зайцева І.В., Висотченко С.В.
ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ МЕНЕДЖЕРАМ

Коваленко К.М.
РОЛЬ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ У ПРОЦЕСІ РОЗРОБКИ ДИСЦИПЛІН ВІЛЬНОГО ВИБОРУ ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Крекотень О.В., Березняк О.П.
ВПРОВАДЖЕННЯ ТУРИСТИЧНИХ РЕКЛАМНИХ ТЕКСТІВ ТА ЕЛЕМЕНТІВ ЇХ АНАЛІЗУ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Майданюк М.О.
КОУЧИНГ-ТЕХНОЛОГІЯ У ФОРМУВАННІ СОЦІАЛЬНОЇ ІНІЦІАТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ

РОЗДІЛ 3. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ

Baibakova I.M., Hasko O.L.
‘FLIPPED CLASSROOM’ AS AN EFFECTIVE METHOD OF ENGLISH LANGUAGE TEACHING IN HIGHER SCHOOL

Bilousov A.V.
COMMUNICATION COMPETENCE AS A COMPONENT OF LAW ENFORCEMENT OFFICERS’ PROFESSIONAL COMPETENCE IN UKRAINE

Бовканюк П.О., Раковець С.В.
РОЗВИТОК НАВИЧОК SOFT SKILLS У МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ЗАСОБАМИ ГРИ НА МУЗИЧНОМУ ІНСТРУМЕНТІ (БАЯН, АКОРДЕОН)

Борисенко Н.О.
ПРОФЕСІЙНА СПРЯМОВАНІСТЬ ВИХОВНОЇ РОБОТИ У ПЕДАГОГІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ

Братко М.В., Сіменик Є.С.
ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ЯК ДЕТЕРМІНАНТА ПРОФЕСІЙНОЇ АДАПТАЦІЇ ПЕДАГОГА

Гаврилець О.В., Дочинець Н.М., Феєр О.В., Бокша Н.І.
МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ ЗДОБУВАЧІВ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ В КОНТЕКСТІ АДАПТАЦІЇ КРЕАТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ

Гнєдкова О.Г., Хромова В.С.
РОЛЬОВА ГРА ЯК ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ ГРУПОВОЇ РОБОТИ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Горбацьо І.І.
РОЛЬ ОСВІТЯН В ОРГАНІЗАЦІЇ ТУРИСТИЧНИХ МАНДРІВОК: ІСТОРИЧНИЙ ДОСВІД І СУЧАСНІСТЬ

Грушецька О.В., Міліщук С.О.
ВПЛИВ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА КОПІНГ СТРАТЕГIЇ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ

Гузенко В.А., Хозраткулова І.А.
РОЗВИТОК SOFT SKILLS ПІД ЧАС ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІН «ПСИХОЛОГІЧНА РЕАБІЛІТАЦІЯ: ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА» І «ПСИХОМЕТРИКА ТА ДІАГНОСТИКА В РЕАБІЛІТОЛОГІЇ»

Гула Л.В.
НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ЗВО ТА ЇХ АДАПТАЦІЯ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ

Димар Н.М., Шамало С.М.
ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ МОРФОЛОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН

Yeromenko I.V.
CHATGPT: A NEW TOOL TO IMPROVE FOREIGN LANGUAGE TEACHING AT UNIVERSITY

Єсьман І.В.
ІНТЕГРАЦІЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВИКЛАДАННІ ОСВІТНЬОЇ КОМПОНЕНТИ «ОСНОВИ ПЕДАГОГІКИ» ДЛЯ БАКАЛАВРІВ ОП «ПОЧАТКОВА ОСВІТА»

Жижанов О.Ю., Єдинак Г.А.
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ НА УРОКАХ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

Карабін О.Й.
ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ КОМПОНЕНТІВ Й КРИТЕРІЇВ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ

Кізян Р.В., Кириченко О.О., Бірук А.І., Кушнарьов Б.О., Пиріжок А.В.
КРИТЕРІЇ, РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНСТРУКТОРІВ З ВОГНЕВОЇ ПІДГОТОВКИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

РОЗДІЛ 4. СОЦІАЛЬНА ПЕДАГОГІКА

Дуванська К.О.
ФОРМИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ З ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ ПІДЛІТКІВ З ДЕВІАНТНОЮ ПОВЕДІНКОЮ

РОЗДІЛ 5. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ВИХОВАННЯ

Ганжа М.В.
ДЕТЕРМІНАНТИ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ЕКОДИЗАЙНУ ЯК ЧИННИКА ФОРМУВАННЯ ПАТРІОТИЧНИХ ПОЧУТТІВ

РОЗДІЛ 6. ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ

Довженко Т.О.
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ЗАПОБІГАННЯ ТА ПРОТИДІЇ БУЛІНГУ В НУШ

Курбанова О.С., Бліновська Р.І., Дерека К.О.
ЗНАЧЕННЯ КРИТИЧНИХ НАВИЧОК У ФОРМУВАННІ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Самойленко О.О.
ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ПРАКТИЧНИХ РОБІТ ДЛЯ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ З КІБЕРБЕЗПЕКИ

Твердохліб Г.В.
МУЛЬТИМОДАЛЬНА ГРАМОТНІСТЬ У МОВНІЙ ОСВІТІ