Центр українсько-європейського наукового співробітництва

Випуск 71 Том 2

Титул

Зміст

РОЗДІЛ 1. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)

Меняйло В.І., Дроздова Н.М., Перетятько В.В.
ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЄКТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ ТА АСТРОНОМІЇ

Мічуда В.В., Бондаренко Р.І.
ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ГЕОГРАФІЇ

Рудюк Т.В.
КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ В КОНТЕКСТІ ПРОБЛЕМИ САМОАКТУАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ (ЗА А. МАСЛОУ)

Сокальська Н.Л., Дмитрієва Н.Б., Крикляс В.Г., Крикляс К.В., Третьякова Т.М.
АКТУАЛІЗАЦІЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА У ЦИФРОВОМУ ФОРМАТІ ДІЯЛЬНОСТІ

Хомовський О.І.
ФІЗИЧНА АКТИВНІСТЬ ЯК СПОСІБ ПРИСКОРЕННЯ АДАПТАЦІЇ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ

Chaplinska N.O.
PREPARATION OF TEACHERS FOR THE SOCIO-CULTURAL COMPETENCE OF PRIMARY SCHOOL STUDENTS IN ENGLISH LESSONS

Чопик Р.В., Калинич О.В.
ОСОБЛИВОСТІ МОТИВАЦІЇ СТУДЕНТОК ДО ЗАНЯТЬ ОЗДОРОВЧОЮ АЕРОБІКОЮ

РОЗДІЛ 2. КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА

Коробейнікова Т.С.
ОСОБЛИВОСТІ КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ З ПОДОЛАННЯ ФОНЕТИЧНИХ ПОМИЛОК У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ДИСГРАФІЄЮ

Омельченко М.С., Кузнецова Т.Г., Аматьєва О.П.
ДОСВІД РОБОТИ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЩОДО ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ ПІД ЧАС ВІЙНИ

РОЗДІЛ 3. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ

Корнещук В.В.
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО РЕАБІЛІТАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Кривошей К.Ю.
ВПЛИВ СТРЕСУ НА ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ВІЙСЬКОВОГО КОНФЛІКТУ

Максимова К.В., Соїна І.Ю., Петрусенко Н.Ю.
ОЗДОРОВЧІ ФІТНЕС-ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ПСИХОЕМОЦІЙНОГО ВІДНОВЛЕННЯ В УМОВАХ ВІЙНИ

Мединська С.І.
КОМПОНЕНТНО-СТРУКТУРНИЙ АНАЛІЗ ПОЛІКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У ТУРИСТИЧНІЙ ГАЛУЗІ

Окаєвич А.В.
КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВОЇ СТІЙКОСТІ У МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ

Ostafychuk O.D.
ENHANCING ENGLISH LANGUAGE PROFICIENCY FOR IT STUDENTS USING LEXICAL APPROACH

Popova L.М.
STRATEGIC PRIORITIES FOR THE FORMATION OF TRANSVERSAL COMPETENCES OF THE FUTURE TEACHER IN THE CONTEXT OF EUROPEAN INTEGRATION

Пристінський Р.В.
ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ

Пухлянко Є.Л.
СПЕЦИФІКА ТВОРЧОЇ ВЗАЄМОДІЇ КОНЦЕРТМЕЙСТЕРА З МАЙБУТНІМИ АРТИСТАМИ-ВОКАЛІСТАМИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ

Самусь Т.В., Бойко Л.К.
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РЕАЛІЗАЦІЇ МОДЕЛІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ БАКАЛАВРІВ З ЕЛЕКТРОНІКИ ЗАСОБАМИ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Сівак О.А., Козир Ю.А.
БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ СЛУХАЧІВ КУРСІВ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ В СУЧАСНИХ УМОВАХ

Сокотов Ю.В., Сопіга В.Б., Монько Р.М.
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ОСОБИСТІСНИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ТЕХНОЛОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Stoliarchuk L.B., Mukan N.V., Martsikhiv K.R.
MEDIA LITERACY FORMATION IN THE PROCESS OF SPECIALISTS’ PROFESSIONAL TRAINING IN UKRAINE

Чучаліна Ю.М.
СТРАТЕГІЇ АДАПТАЦІЇ STEM-ОСВІТИ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОСТІ НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ: АНАЛІТИЧНИЙ ОГЛЯД

Yurko N.A., Romanchuk O.V., Danylevych M.V., Vorobel M.M., Kalymon Yu.O.
PROFESSIONAL ORGANIZATIONS IN TOURISM, LEISURE AND RECREATION

Яструб О.О.
МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ВИКЛАДАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ТА ІСТОРИЧНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ

РОЗДІЛ 4. ДОШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА

Атрощенко Т.О., Попович О.М., Коврей Д.Й.
ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ЗМІСТОВОЇ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРИРОДНИЧО-ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ ЯК КЛЮЧОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДЛЯ СУЧАСНОЇ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Ємчик О.Г.
ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В РОБОТІ ВИХОВАТЕЛЯ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Коваленко Т.В., Єпіхіна М.А., Богач О.В.
МУЗИКА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ РЕЗИЛЬЄНТНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ

Кудрявцева О.А., Чебан Ю.В.
ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВОЇ ГОТОВНОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ДО НАВЧАННЯ У НУШ

Пахальчук Н.О., Колеснік К.А., Вербська А.Р.
ФОРМУВАННЯ ОСНОВ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ ДІТЕЙ

Смолюк С.В.
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ УСПІШНОЇ АДАПТАЦІЇ ДИТИНИ РАННЬОГО ВІКУ ДО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Чорна Г.В., Самсонова О.О., Александрова І.Ю.
ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДИКИ КЮЇЗЕНЕРА В ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

РОЗДІЛ 5. ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ

Малахатько О.О., Садовий М.І., Соменко Д.В., Трифонова О.М.
ЗАСТОСУВАННЯ СЕРВІСУ FIGMA В ПРОЄКТУВАННІ

Рудовол В.А.
ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО РОЗВИТКУ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ

Шульга А.В., Дідух В.В.
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МУЛЬТИМЕДІА В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

РОЗДІЛ 6. АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ПЕДАГОГІКИ

Федорець О.М.
РЕАЛІЗАЦІЯ ІДЕЙ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ МЕРЕЖІ ШКІЛ СПРИЯННЯ ЗДОРОВ’Ю В ПРАКТИЦІ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ УКРАЇНИ ПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ

Кічук Н.В.
ЛІДЕРСТВО В ОСВІТНІХ ПРОЕКТАХ ЯК ВИЯВ ПРОФЕСІЙНОЇ ПОЗИЦІЇ ТА УМОВА ПРОФЕСІЙНОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА

Олійник Л.В.
ПРОФЕСІЙНА ІДЕНТИЧНІСТЬ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ МЕХАНІЗОВАНИХ ВІЙСЬК ЯК ОСНОВА ФІЗИЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ДО ВИКОНАННЯ НАВЧАЛЬНО-БОЙОВИХ ЗАВДАНЬ