Центр українсько-європейського наукового співробітництва

Випуск 80 Том 1

Титул

Зміст

РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ

Василенко О.М.
ОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ ТА ДЕЗАДАПТАЦІЇ ЗДОБУВАЧІВ ПЕРШИХ КУРСІВ СОЦІОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Товканець Г.В., Ільтьо Г.Ф.
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ОСВІТИ І ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ В УМОВАХ МОДЕРНІЗАЦІЇ СОЦІОКУЛЬТУРНОГО ПРОСТОРУ

Шумило М.Ю.
ВПЛИВ МІЖПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ НА ПІДГОТОВКУ ФАХІВЦІВ У МЕДИЧНИХ ШКОЛАХ США

РОЗДІЛ 2. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)

Balatska L.P., Vyslobodska I.M., Drapaliuk H.S.
CHALLENGES AND STRATEGIES OF DEVELOPING READING COMPREHENSION

Бєляєва Е.Ф., Зубкова Л.М.
ПСИХОЛОГІЧНІ БАР’ЄРИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ

Вінтонів М.О., Вінтонів Т.М., Булава Н.Ю.
ОСНОВНІ ПІДХОДИ У ВИКЛАДАННІ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ОСІБ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ

Ганжа М.В.
ТЕОРЕТИЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ВАЖЛИВОСТІ ЗАНЯТЬ ХУДОЖНЬО-ПРОЄКТНОЮ ГРАФІКОЮ ЯК ЧИННИКА ПОНЯТІЙНО-ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ ШКОЛЯРА В УМОВАХ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ

Горошкевич О.О., Мохун С.В.
РЕАЛІЗАЦІЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ ПІД ЧАС ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АСТРОНОМІЇ ШЛЯХОМ ВИКОНАННЯ КОМПЕТЕНТНІСНО-ОРІЄНТОВАНИХ ЗАВДАНЬ

Мазурок Т.Л.
МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ОСНОВАМ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ЗА БАЗОВИМ ЦИКЛОМ ШКІЛЬНОГО КУРСУ ІНФОРМАТИКИ

РОЗДІЛ 3. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ

Аврахова Л.Я.
АВТЕНТИЧНІ ТЕКСТИ ЯК ЗАСІБ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ

Александрович В.В.
ПОТЕНЦІАЛ ПЕДАГОГІЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ ПІД ЧАС ФОРМУВАННЯ ВІЙСЬКОВО-ПРОФЕСІЙНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ ЗСУ

Балицька А.А., Демченко О.М., Карнацька О.С., Височанський В.В.
МЕНТАЛЬНЕ ЗДОРОВ’Я СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ НА ЧЕТВЕРТИЙ РІК ВІЙНИ

Bakhtiyarova Kh.Sh.
FUNDAMENTALIZATION VS PROFESSIONNALIZATION IN THE INNOVATIVE DEVELOPMENT OF VOCATIONAL EDUCATION

Білецька М.В., Підварко Т.О.
АНСАМБЛЕВА ГРА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК У МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

Бондаренко О.В.
ВПРОВАДЖЕННЯ ЗАСОБІВ ГІМНАСТИКИ В СИСТЕМУ ПІДГОТОВКИ СПОРТСМЕНІВ (НЕ ГІМНАСТИЧНИХ ВИДІВ СПОРТУ)

Борак І.В.
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ МЕДИЧНИХ СЕСТЕР ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ОСНОВІ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ

Боремчук Л.І., Марач Т.М.
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Борисенко К.Ю.
СОЦІАЛЬНО-ЕМОЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ЯК КОНЦЕПЦІЯ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Будянська В.А., Мариківська Г.А.
РОЗВИТОК НАВИЧОК ГОВОРІННЯ НА ЗАНЯТТЯХ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК УМОВА ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ

Hnatyk K.B., Fodor K.J., Siladi V.V.
INTEGRATING MODERN TECHNOLOGIES IN BUSINESS ENGLISH EDUCATION

Голишев О.О.
ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК КЛЮЧОВИЙ ФАКТОР РОЗВИТКУ РОБІТНИКІВ БУДІВЕЛЬНОГО ПРОФІЛЮ

Делігіоз А.Г., Головко В.М., Трішин К.О.
УДОСКОНАЛЕННЯ ПСИХО-ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПРАЦІВНИКІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ

Діденко О.В.
ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ СИЛ СЕКТОРУ БЕЗПЕКИ ТА ОБОРОНИ УКРАЇНИ У ВИЩИХ ВІЙСЬКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Дніпровська Т.В., Кондрашова О.В.
СУТНІСТЬ ТА ПРОБЛЕМИ ІНДИВІДУАЛІЗОВАНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ

РОЗДІЛ 4. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ

Колеснік Н.В., Мандрикевич Б.М., Нікульченко В.В.
ОРГАНІЗАЦІЯ БЕЗПЕЧНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ

РОЗДІЛ 5. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ВИХОВАННЯ

Марач Т.М., Марач О.М.
ФЛЕШМОБ ЯК ІНТЕРАКТИВНА ФОРМА НАЦІОНАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОЛОДІ В ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Мічуда В.В., Воловик Л.М., Бондаренко Р.І.
ЕКОЛОГІЧНІ НАСЛІДКИ ВІЙНИ РОСІЇ ПРОТИ УКРАЇНИ

Павлюк О.О., Салтикова Т.О.
ПІСНЯ ЯК ЗАСІБ ВИХОВАННЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ НА ЗАНЯТТЯХ З ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ

Петрица Ю.І.
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ ПРОЄКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ: ПРОБЛЕМА ВИОКРЕМЛЕННЯ ТА ОБҐРУНТУВАННЯ

Тодорова К.Л., Журавльова Н.В.
ПСИХОЛОГІЧНІ ТА ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ВИХОВАННІ

РОЗДІЛ 6. ДОШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА

Карпенко О.Є.
РОЛЬ ДИТЯЧОЇ КНИГИ У ФОРМУВАННІ ОСОБИСТОСТІ ДОШКІЛЬНИКА

Пономаренко Т.О.
ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНО-ПРАКТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ДІТЕЙ 5-ГО РОКУ ЖИТТЯ У СПІЛЬНІЙ З ОДНОЛІТКАМИ ДІЯЛЬНОСТІ

Сологуб О.І., Мар’єнко М.В.
МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСІВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПЕДАГОГІЧНИМИ КАДРАМИ