Центр українсько-європейського наукового співробітництва

Випуск 86 Том 1

Титул

Зміст

РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ

Дуда Н.М.
КАТЕХИЗМИ ЯК ПЕДАГОГІЧНИЙ ІНСТРУМЕНТУ ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ КАТЕХИТА: ІСТОРИЧНИЙ РОЗВИТОК І СУЧАСНІ ВИКЛИКИ

Лапаєнко С.В., Павленко Т.С.
ПЕДАГОГІКА М. МОНТЕССОРІ: ІННОВАЦІЙНІ ОРІЄНТИРИ ДЛЯ СУЧАСНОЇ ОСВІТНЬОЇ ПРАКТИКИ

Птушка А.С.
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ

Риндін Ю.І.
ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ФАХОВОЇ ТА КУРСОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ РОЗВІДКИ У КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ ВІЙСЬКОВОГО ЛІДЕРСТВА

Чкалов А.П.
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МОБІЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ РОЗВІДКИ У ВИЩИХ ВІЙСЬКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

РОЗДІЛ 2. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)

Байдюк Л.М.
ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ У МОВНО-ЛІТЕРАТУРНІЙ ОСВІТНІЙ ГАЛУЗІ

Бойко К.Л.
КОМУНІКАТИВНІ ВПРАВИ З МОРСЬКОЇ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ: ВИКЛИКИ ТА ПРАКТИКИ

Гоменюк Г.В., Бойко А.Р.
МЕТОД КЛЮЧОВОЇ ЗАДАЧІ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ

Григоренко А.В.
КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ І РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ІМЕРСИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

Драч Т.Л.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ВИКОНАВЦІВ ПІД ЧАС ЗМАГАНЬ З ПОВІТРЯНОЇ АКРОБАТИКИ ТА ПІЛОННОГО СПОРТУ

Дубяга С.М., Барбашова І.А., Саєнко Ю.О., Черкашина К.А., Сухомлінова А.С.
ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

Запорожченко Т.П., Даниленко Я.О.
ВИКОРИСТАННЯ НАСТІЛЬНИХ ІГОР ЯК ІНСТРУМЕНТУ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Ільєнко О.Л., Михайлова Т.В., Осінська М.С.
ОНОВЛЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ПОКРАЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИКЛАДАННЯ ФІЛОЛОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН СТУДЕНТАМ-ПЕРЕКЛАДАЧАМ

РОЗДІЛ 3. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ

Абрамова О.В., Бурдун В.В., Пуляк О.В.
ТРЕНІНГ ЯК ІННОВАЦІЙНА ФОРМА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Андрющенко Т.К.
ПАРТНЕРСЬКА ВЗАЄМОДІЯ З БАТЬКАМИ ЯК КОМПОНЕНТ ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Аржанухіна С.В., Бесшапошнікова Т.В., Цуранова О.О.
АНАЛІЗ ФУНКЦІЙ МУЗИЧНО-ПРОСВІТНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

Базилівська К.В.
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ТЕРМІНОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХОВИХ МОЛОДШИХ БАКАЛАВРІВ ІЗ АГРОІНЖЕНЕРІЇ

Белошенко Ю.К., Каплюк Д.Д., Подрушняк В.М., Волков М.С., Задирака А.М.
СИСТЕМА ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ РЕКРУТІВ НА БАЗОВОМУ ЕТАПІ ВІЙСЬКОВОЇ СЛУЖБИ

Богуславський В.В.
КОМПОНЕНТИ ГОТОВНОСТІ ДО ЕКСТРЕМАЛЬНИХ УМОВ: РЕЗУЛЬТАТИ АНКЕТНОГО ОПИТУВАННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СЕКТОРУ БЕЗПЕКИ ТА ОБОРОНИ

Герлянд Т.М., Шустик І.С.
МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕДИЧНИХ СЕСТЕР У ФАХОВИХ КОЛЕДЖАХ

Голенков А.А.
АНАЛІЗ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ У ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ

Гончар Н.П., Миськова Н.М.
ОРГАНІЗАЦІЯ НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК УМОВА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВИХОВАТЕЛЯ

Горліченко М.Г., Шевченко С.В., Буренкова К.В., Гонімар В.І.
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ЯК СКЛАДОВА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВІЙСЬКОВИХ СПЕЦІАЛІСТІВ

Horovenko O.A., Kurhannikova O.O.
CONTENT AND LANGUAGE INTEGRATED LEARNING IN THE TRAINING OF FUTURE TEACHERS

Гриців В.Б.
ДО ПРОБЛЕМ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩИХ ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Демянчук М.Р., Боднарук І.І.
ВІЗУАЛЬНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ КОГНІТИВНИХ ЗБІНОСТЕЙ СТУДЕНТІВ

Димар Н.М., Яременко Л.М.
АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ

Жорняк Б.Є., Зарицька А.А., Ткачук С.М.
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО СТИЛЮ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ОБОВ’ЯЗКОВИХ ОСВІТНІХ КОМПОНЕНТІВ

Іщенко Т.М., Кузьменко Д.В., Остапенко Е.О.
ІНФОРМАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ВИКЛАДАЧА ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ-ЕКОНОМІСТІВ В УКРАЇНІ В УМОВАХ КІБЕРЗАГРОЗ

РОЗДІЛ 4. СОЦІАЛЬНА ПЕДАГОГІКА

Вегера А.І.
ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ СОЦІАЛЬНОГО СУПРОВОДУ КЛІЄНТІВ У СФЕРІ ТУРИЗМУ

Крупник З.І.
КЕЙС-МЕНЕДЖМЕНТ ЯК УПРАВЛІНСЬКИЙ МЕТОД СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ

РОЗДІЛ 5. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ВИХОВАННЯ

Боярська-Хоменко А.В., Магілін О.В.
ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ЛІЦЕЮ З ПОСИЛЕНОЮ ВІЙСЬКОВО-ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ ЯК ЧИННИК СТАНОВЛЕННЯ ГРОМАДЯНСЬКО-ПАТРІОТИЧНОЇ ПОЗИЦІЇ СТАРШОКЛАСНИКІВ

Конончук А.І.
ВЗАЄМОДІЯ ПЕДАГОГІВ І БАТЬКІВ У ФОРМУВАННІ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ЗДОРОВ’Я ВИХОВАНЦІВ ЗАКЛАДІВ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Хоменко А.В., Мокляк В.М., Ільченко О.Ю., Петренко Л.М.
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙСТРА ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ: ІНТЕГРАТИВНИЙ ПІДХІД

РОЗДІЛ 6. ДОШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА

Бадер С.О., Єпіхіна М.А.
РОЛЬ ВИХОВАТЕЛЯ В УПРАВЛІННІ ПРОЦЕСОМ ГРОМАДЯНСЬКОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Коваленко О.В.
ПРИВАТНИЙ ДИТЯЧИЙ САДОК: ВІД МРІЇ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ

Стаднійчук М.А.
ЕФЕКТИВНІСТЬ УПРОВАДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДІТЕЙ ТРЕТЬОГО РОКУ ЖИТТЯ

Шкарупа Є.О.
РЕАЛІЗАЦІЯ STREAM-ОСВІТИ В УМОВАХ ГУРТКОВОЇ РОБОТИ ПРИРОДНИЧОГО ЦИКЛУ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ