Тематична рубрика: Теорія та методика навчання

УДК 81’243(09):37.091.3

 

РЕТРОСПЕКЦІЇ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ: ІСТОРІЯ Й СУЧАСНІСТЬ

RETROSPECTIONS OF FOREIGN LANGUAGE STUDIES: HISTORY AND MODERNITY

 

Чейпеш І.В.,

канд. пед. наук,

доцент кафедри іноземних мов

ДВНЗ «Ужгородський національний університет»

 

Здійснені ретроспекції наукових підходів до вивчення іноземних мов на різних історичних етапах суспільного розвитку. Розкрита суть актуальних дидактичних концепцій взаємозв’язку мови й культури. Визначені сучасні погляди вчених на опанування іноземною мовою як засобом комунікації.

Ключові слова: іноземна мова, іншомовна культура, взаємозв’язок мови й культури, іншомовна освіта.

 

Произведены ретроспекции научных подходов к изучению иностранных языков на разных исторических этапах общественного развития. Раскрыта сущность актуальных дидактических концепций взаимосвязи языка и культуры. Определены современные взгляды ученых на овладение иностранным языком как средством коммуникации.

Ключевые слова: иностранный язык, иноязычная культура, взаимосвязь языка и культуры, иноязычное образование.

 

Retrospections of scientific approaches to foreign languages studies on different historic stages of social progress have been realized. The essence of actual didactic concepts of interconnection between language and culture has been disclosed. Contemporary opinions of scientists about acquirement of the foreign language as means of communication have been defined.

Key words: foreign language, foreign culture, interconnection between language and culture, foreign education.

 

Постановка проблеми у загальному вигляді.

Аналіз останніх досліджень і публікацій.

Виділення невирішених раніше частин загальної проблеми.

Мета статті.

Виклад основного матеріалу.

Висновки.

 

БІБЛІОГРАФІЧНИЙ СПИСОК:

1. Никитенко З.Н. О содержании национально-культурного компонента в обучении английскому языку младших школьников. Иностранный язык в школе. 1994. № 5. С. 4–10.

2. Онкович Г.В., Донець З.Ф. Осмислення цінностей культури крізь призму мови. Проблеми освіти: науково-методичний збірник. Вип. 44. С. 39–42.