РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Остапенко А.В.
ОСОБЛИВОСТІ МЕТОДИЧНОГО ПІДХОДУ І.П. ЛЬВОВА ДО ВИКЛАДАННЯ ПСИХОЛОГІЇ ТА СКЛАДАННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК УЧНІВ
Палійчук Р.І.
«ПЕДАГОГІЧНИЙ ЖУРНАЛ» (ПОЛТАВА, 1914–1917 РОКИ) ТА ЙОГО РОЛЬ У РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНОЇ ОСВІТИ
Стельмах Н.В.
КАФЕДРА ЯК КРЕАТИВНИЙ ЗАСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗАВДАНЬ ВИЩОЇ ШКОЛИ
Ткач Г.В.
ХАРАКТЕРИСТИКА ЕТАПІВ РОЗВИТКУ ПРОБЛЕМИ ПЕРЕДОВОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ
Фрига І.О.
ІСТОРИКО-ПРАВОВІ АСПЕКТИ ВСТАНОВЛЕННЯ РАДЯНСЬКОЇ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ
Черепаня М.Т.
ПРОБЛЕМА ПЕРІОДИЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ЗАКЛАДІВ ІНТЕРНАТНОГО ТИПУ В ЗАКАРПАТТІ ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТОЛІТТЯ
Шуп’яна М.І.
КУЛЬТУРНО-ІСТОРИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ СУБ’ЄКТИВНИХ ПРАВ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ В УКРАЇНІ
Яковишина Т.В., Шалівська Ю.В.
ТРАНСФОРМАЦІЯ ПОНЯТТЯ «КРЕАТИВНІСТЬ» У КОНТЕКСТІ РЕФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
РОЗДІЛ 2. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)
Демчук В.В.
РЕАЛІЗАЦІЯ КРАЄЗНАВЧОГО ПРИНЦИПУ В НАВЧАННІ БОТАНІКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ-БІОЛОГІВ
Dramaretska L.B.
ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ АНАЛІЗУ СИТУАЦІЙ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Zhygzhytova L.M.
СПІЛЬНІ РИСИ ПРИСЛІВ’ЇВ І ПРИКАЗОК В УКРАЇНСЬКІЙ І ЗАХІДНОЄВРОПЕЙСЬКИХ МОВАХ
Кондратюк О.М., Геращенко О.Є.
НАВЧАННЯ ТРЕТЬОКЛАСНИКІВ СКЛАДАННЯ СЮЖЕТНИХ ЗАДАЧ ЯК УМОВА ФОРМУВАННЯ ЇХНЬОЇ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
Kormiltsyna S.Y., Mestharm O.A.
LISTENING COMPETENCE FORMATION PROBLEM IN STUDENTS OF NON-LINGUISTIC SPECIALITIES
Крюкова О.С.
ФІЗИЧНИЙ КРОСВОРД ЯК АЛЬТЕРНАТИВА ФІЗИЧНОМУ ДИКТАНТУ
Кушнірова Л.В.
АНАЛІЗ В. МАСАЛЬСЬКИМ РОЗВИТКУ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ШКОЛІ В 40–50-Х РОКАХ ХХ СТОЛІТТЯ
Моргунова С.О., Моргунова Н.С.
ВИКОРИСТАННЯ КОГНІТИВНИХ СТРУКТУР У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ СТУДЕНТАМ НЕФІЛОЛОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
РОЗДІЛ 3. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
Калинина Л.В.
ФОРМИРОВАНИЕ ИНТЕРАКТИВНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ БУДУЩЕГО УЧИТЕЛЯ ИНОСТРАННОГО ЯЗЫКА В ПРОЦЕССЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ
Карпеченкова Г.В.
ОСОБЛИВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПОЛІЦІЇ ЮВЕНАЛЬНОЇ ПРЕВЕНЦІЇ
Керекеша О.В.
МОТИВАЦІЯ ВИКЛАДАЧІВ ДО РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ
Коваль Г.В.
ПОЛІТИЧНА СВІДОМІСТЬ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ: СУТНІСТЬ ТА ЇЇ СКЛАДНИКИ
Ковальова К.В.
ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-АГРАРНИКІВ
Когут С.Я.
КОНЦЕПЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ПЕРІОДИЗАЦІЯ СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІКИ ПРАЦІ В РЕСПУБЛІЦІ ПОЛЬЩА
Козяр М.М., Крівцов В.В.
З ДОСВІДУ УКЛАДАННЯ ТЕСТІВ ІЗ НАРИСНОЇ ГЕОМЕТРІЇ
Конопляник Л.М., Коваленко О.О.
ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ ПІД ЧАС ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ПРОФЕСІЙНОГО СПРЯМУВАННЯ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Корчова О.М.
СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД ДО ВИВЧЕННЯ РИТОРИКИ В ПЕДАГОГІЧНОМУ ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Кузнецова О.В., Одарченко В.І.
ЗНАЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В АСПЕКТІ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ
Курнишев Ю.А., Мосейчук Ю.Ю., Кожокар М.В., Ківерник О.В.
СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ДО ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
Маковецька Н.В., Конох А.А.
ФОРМУВАННЯ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ І СПОРТУ У СФЕРІ ЕКОЛОГІЧНОГО ТУРИЗМУ: ПОНЯТІЙНО-ТЕРМІНОЛОГІЧНЕ ПОЛЕ ДОСЛІДЖЕННЯ
Маковецька Н.В., Люта Д.А.
ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ З ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІЗ ТУРИЗМОЗНАВСТВА
Манжос Е.О.
МОТИВАЦІЙНИЙ ЧИННИК РОЗВИТКУ КУЛЬТУРИ ІНШОМОВНОГО СПІЛКУВАННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ЕКОНОМІЧНОЇ СФЕРИ
Матящук О.М., Шумська В.С.
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ УКРАЇНСЬКОГО ФОРТЕПІАННОГО РЕПЕРТУАРУ
Михайлюк Н.В.
ДІЛОВЕ СПІЛКУВАННЯ ЯК СКЛАДОВА ЧАСТИНА ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ЕКОНОМІЧНОЇ ГАЛУЗІ
Науменко М.О., Панасюк К.А.
ІСТОРІЯ СУЧАСНОЇ ДИРИГЕНТСЬКОЇ МАНЕРИ
Опольська М.В.
ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ З ФОРМУВАННЯ ГУМАНІСТИЧНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ УПРАВЛІНСЬКОЇ СФЕРИ
Панов С.Ф.
ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ПЕРЕКЛАДУ ТЕХНІЧНИХ ПЕРЕКЛАДАЧІВ ЯК СКЛАДОВА ЧАСТИНА ЇХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО СУПРОВОДУ
Пінчук І.О.
ІНШОМОВНА КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: ЗМІСТ ТА СТРУКТУРА
Потапова Н.В., Отрошко Т.Ф.
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНИХ ДИСКУСІЙ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ
РОЗДІЛ 4. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ
Долженков О.О., Сакалюк О.О.
КОМАНДОУТВОРЕННЯ ЯК МЕТОД УПРАВЛІННЯ КОЛЕКТИВОМ У ЗАКЛАДІ ОСВІТИ
Романчук А.І.
СУЧАСНІ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИМ ПРОЦЕСОМ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
Турута О.В., Жидкова О.О.
МОДЕРНІЗАЦІЯ СИСТЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК НЕОБХІДНА СКЛАДОВА ЧАСТИНА ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ В ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ОСВІТНІЙ ПРОСТІР
РОЗДІЛ 5. ДОШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА
Шевченко Н.О.
ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОЇ РОБОТИ З ПРИРОДНИМ МАТЕРІАЛОМ