Центр українсько-європейського наукового співробітництва

Випуск 67 Том 1

Титул

Зміст

РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ

Артемьєва І.С.
ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА

Дияк В.В., Волобуєв В.В.
ГЕНЕЗИС ФЕНОМЕНУ ЛІДЕРСТВА У НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ

Журавель М.В.
ДО ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ЗМІСТУ ВІТЧИЗНЯНОГО ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА З ІНФОРМАТИКИ (1985–2018 РР.)

Kulikova I.Yu.
INTRODUCTION OF INTERNATIONAL STANDARDS FOR TEACHING MARITIME ENGLISH AS A GUARANTEE OF SAFETY AT SEA

Лялюк Г.М., Галів М.Д.
КОНЦЕПТИ «БОГА», «НАЦІЇ» І «СВОБОДИ» В ТЕОРІЇ СУЧАСНОГО УКРАЇНСЬКОГО ВИХОВАННЯ ОМЕЛЯНА ВИШНЕВСЬКОГО

Пісковенко А.О., Олефір Н.В., Слободенюк О.О.
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ. ПРАКТИЧНІ ПОРАДИ

Дун Тінтін
ОСВІТА ТА ВИХОВАННЯ ЧЕРЕЗ ПРИЗМУ МАРКСИСТСЬКИХ ПЕРЕКОНАНЬ

РОЗДІЛ 2. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)

Адаменко О.О., Богатирьов К.О.
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОБЛЕМИ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ КОЛОВОГО ТРЕНУВАННЯ НА УРОКАХ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В СТАРШИХ КЛАСАХ

Адаменко О.О., Деркач В.М.
СИСТЕМНИЙ ПІДХІД РОЗВИТКУ ВИТРИВАЛОСТІ УЧНІВ 5–6 КЛАСІВ НА УРОКАХ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

Boyko G.I.
CHALLENGES AND PERSPECTIVES OF STUDYING THE UKRAINIAN LANGUAGE AS FOREIGN STUDENTS OF 1–2 COURSES WITH AN ENGLISH FORM OF TEACHING

Бутрей Д.І.
СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ «ТВОРЧА ІНДИВІДУАЛЬНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ» У НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ

Васьків С.Т.
ПЕРЕДУМОВИ РОЗВИТКУ ПОЛІКУЛЬТУРНОЇ ОСВІТИ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ НА ЗАКАРПАТТІ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХІХ – ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТОЛІТТЯ

Воловик Л.М.
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЯКОСТЕЙ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ГЕОГРАФІЇ ПІД ЧАС ПРАКТИК

Горбаченко А.Л., Рябокучма Т.О.
РЕАЛІЗАЦІЯ ПРИНЦИПІВ ПЕДАГОГІКИ ПАРТНЕРСТВА У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ЗВО

Гудима У.В., Думанська Т.В.
ПРОЄКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЗДАТНОСТІ РОЗВ’ЯЗУВАТИ ПРИКЛАДНІ ЗАДАЧІ З МАТЕМАТИКИ

Davydovych M.S., Khorosh O.V., Kukharonok S.S., Sannikova S.B.
INNOVATIVE APPROACHES IN ESL EDUCATION FOR DYSLEXIC STUDENTS

Драновська С.В., Дудко Н.В.
ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ОСВІТНЬОЇ ТРАЄКТОРІЇ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ У СИСТЕМІ ФОРМУВАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯ

Іванова О.А.
РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН

Імбер В.І., Олійник Н.А., Комарівська Н.О.
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Іщенко Р.М., Горбунович І.В., Ісаєнко Г.Л.
УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ З ФІЗИКИ В ТЕХНІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ

Качак Т.Б., Близнюк Т.О., Бай І.Б.
РОЗВИТОК У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ХУДОЖНЬО-ОБРАЗНОГО МОВЛЕННЯ

Корейчук М.П., Григорчук І.С., Тарчинська Ю.Г.
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ІННОВАЦІЙНИХ ВПРОВАДЖЕНЬ У МИСТЕЦЬКІЙ ОСВІТІ

Кузьо Л.І., Йосифович Д.І.
РОЗВИТОК КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПОЛІЦЕЙСЬКИХ В ПРОЦЕСІ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ

РОЗДІЛ 3. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ

Беньковська Н.Б.
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ

Борин Г.В., Марчій-Дмитраш Т.М.
НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РЕАЛІЗАЦІЇ АКСІОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ

Brednyova V.P., Prokhorets I.M., Yavorska N.M.
RESEARCH OF FEEDBACK IN THE STUDY OF GRAPHIC DISCIPLINES IN HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTIONS

Budko L.V., Maksymovych G.O., Shulga T.V.
CONTENT AND LANGUAGE INTEGRATED LEARNING MODEL IN TEACHING A FOREIGN LANGUAGE IN A NON-LANGUAGE UNIVERSITY

Буковська І.Ю., П’ятикоп І.Б.
ПРОЕКТУВАННЯ КОМП’ЮТЕРНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ БАЗОВИМ ПОНЯТТЯМ З ІНФОРМАЦІЙНИХ ДИСЦИПЛІН АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ МАЙБУТНІХ ПРОГРАМІСТІВ

Бурчак Л.В.
КОНЦЕПЦІЯ ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ

Вербівський Д.С.
ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙ: ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД

Гарапко В.І., Фельцан І.М., Біску Є.С.
РОЛЬ КРАЄЗНАВЧИХ ПРОЕКТІВ У СПРИЯННІ ЕФЕКТИВНІЙ МІЖКУЛЬТУРНІЙ КОМУНІКАЦІЇ

Деревянчук О.В.
КЛАСТЕРИЗАЦІЯ ОСВІТНІХ ДАНИХ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ НЕЧІТКОЇ ЛОГІКИ: ПОБУДОВА ПРОТОТИПУ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ

Dyshleva S.M., Dyshleva G.V.
PRINCIPLES OF TEACHING READING OF ENGLISH FICTION TEXTS

Заєць Р.Г.
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ США ДЛЯ РОЗВИТКУ ГРОМАДЯНСЬКОЇ СВІДОМОСТІ СТУДЕНТІВ

Зажарська Г.П.
КЛАСИФІКАЦІЯ ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ ВИХОВАТЕЛЯ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ У НАУКОВОМУ ДИСКУРСІ

Іванова В.В., Мочан Т.М., Коврей Д.Й.
ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК ПРІОРИТЕТНА ВИМОГА СЬОГОДЕННЯ У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ

Ісаєва О.С., Хміляр І.Р.
ВЗАЄМОДІЯ КУЛЬТУРИ Й ОСВІТИ ДЛЯ ФАХІВЦЯ СФЕРИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я

Канюк О.С., Дідо Н.Д.
ВИКЛИКИ ТА ІННОВАЦІЇ: ІНТЕГРАЦІЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ З АКАДЕМІЧНИМИ ПРЕДМЕТАМИ

Кириліва В.О.
ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ-МЕТОДИСТІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Король Я.І., Луцишин А.М., Король Л.Я.
МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ПРОВЕДЕННЯ КОМАНДНО-ШТАБНИХ НАВЧАНЬ (ТРЕНУВАНЬ) ПІД ЧАС ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ ЛОГІСТИКИ

Корольов А.І.
МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ РИЗИКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ОФІЦЕРА НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ

Крижановська Т.І., Крусь О.П.
ОКРЕМІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МИСТЕЦТВА В УМОВАХ ВИКЛАДАННЯ МУЗИЧНИХ ДИСЦИПЛІН

Купіна І.О., Радченя І.В., Титаренко Л.І.
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО РОБОТИ З УЧНЯМИ З ВАДАМИ МОВЛЕННЯ

Мариківська Г.А., Будянська В.А.
ФОРМУВАННЯ КРАСНОМОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПРАВОЗАХИСНИКІВ НА ЗАНЯТТЯХ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Марушко Л.П.
АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ФУНКЦІОНУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ СИСТЕМИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ЗАСАДАХ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ ТА ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ

Mukoviz O.Р., Krasiuk L.V.
METHODOLOGICAL COMPETENCE OF THE FUTURE PRIMARY SCHOOL TEACHER: THEORETICAL ASPECT

Науменко Н.В.
СУТНІСТЬ ФЕНОМЕНУ «БЕЗПЕКА ЛЮДИНИ» В КОНТЕКСТІ ОСВІТНІХ РИЗИКІВ І ЗАГРОЗ

РОЗДІЛ 4. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ

Ревть А.Б., Гриник І.М.
ВПЛИВ МОТИВАЦІЇ НА АКАДЕМІЧНУ УСПІШНІСТЬ СТУДЕНТІВ: ОСОБЛИВОСТІ ТА ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК

РОЗДІЛ 5. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ВИХОВАННЯ

Лавренко С.О.
ПОЛІКУЛЬТУРНІСТЬ ЯК НАПРЯМ ВИХОВАННЯ В СУЧАСНІЙ ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ УКРАЇНИ

Мaєвcький М.I., Iльченкo С.С.
OСOБЛИВOСТІ ФІЗИЧНOГO ВИХOВAННЯ УЧНІВ СЕРЕДНІХ КЛAСІВ ЗAНЯТЬ ЛЕГКOЮ AТЛЕТИКOЮ

РОЗДІЛ 6. ДОШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА

Білоус І.І., Дем’янюк А.В.
ДИСТАНЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ ВПРОВАДЖЕННЯ

Івах С.М., Паласевич І.Л.
ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ ПРО ПРОФЕСІЇ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Скрипник І.В.
ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ: ТЕОРЕТИЧНИЙ ПІДХІД ДО ЇЇ ФОРМУВАННЯ НА ЗАСАДАХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ

РОЗДІЛ 7. ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ

Боднар С.В., Глушко Т.В.
РЕАЛІЗАЦІЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ МОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Váradi K.Yu.
USING WEB 2.0 TOOLS IN TEACHING ENGLISH AS A FOREIGN LANGUAGE

Височан Л.М., Благун Н.М., Самойленко О.А., Салига Н.М.
ЕСТОНСЬКИЙ ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ ТА МОЖЛИВОСТІ ЙОГО ЗАСТОСУВАННЯ В ОСВІТНІЙ СИСТЕМІ УКРАЇНИ

Golub T.P., Zhygzhytova L.M., Nazarenko O.I., Kovalenko O.O.
THE ANALYSIS OF THE ROLE OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN THE DEVELOPMENT OF UKRAINE’S EDUCATIONAL SECTOR

Гончарова Н.В.
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

Громик Л.І., Насмінчук І.А., Брюховецька І.В., Кушнір Л.О.
АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ В ЕПОХУ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ

Ігнатенко В.Д.
НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ НОВОГО ПОКОЛІННЯ У ФОРМАТІ СИНХРОННОГО ТА АСИНХРОННОГО НАВЧАННЯ