Центр українсько-європейського наукового співробітництва

Випуск 67 Том 2

Титул

Зміст

РОЗДІЛ 1. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)

Лазаренко І.С., Рибак Т.М., Коновалова В.А.
МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ CHATGPT У САМОСТІЙНІЙ РОБОТІ З АНГЛОМОВНОЮ ЛЕКСИКОЮ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 201 «АГРОНОМІЯ»

Литвиненко О.М.
ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ ЗАСОБАМИ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

Ломака М.О., Дудкіна В.В.
ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПОКРАЩЕННІ ЯКОСТІ ЗНАНЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ

Мірошніченко В.І., Олійник Н.Т.
ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХІМІЇ ЗАСОБАМИ WEB-ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

Мітельман І.М.
ДИДАКТИКО-МЕТОДИЧНИЙ КОНТЕКСТ ЗАСТОСУВАННЯ ТЕОРЕМ ВОРНІКУ-ШУРА ДЛЯ ДОВЕДЕННЯ ДЕЯКИХ ТИПІВ НЕРІВНОСТЕЙ МАТЕМАТИЧНИХ ОЛІМПІАД

Мішеніна Т.М., Качайло К.А.
МІЖЧАСТИНОМОВНІ МОРФОЛОГІЧНІ ОМОНІМИ В УКРАЇНСЬКОМОВНОМУ КОРПУСІ ТА ЛІНГВОДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ ЇХ ВИВЧЕННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ

Москаленко М.П., Міронець Л.П.
МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ БІОЛОГІЇ ТА ЕКОЛОГІЇ В СТАРШІЙ ШКОЛІ

Павлова Л.Д.
ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ТА ГРОМАДЯНСЬКОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ УЧНІВ 5–7 КЛАСІВ НА УРОКАХ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ПІД ЧАС ВІЙНИ

Паршукова Л.М., Паршуков С.В.
АДАПТАЦІЇ ТА МОДИФІКАЦІЇ ЗАВДАНЬ З ІНФОРМАТИКИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

Pochuieva V.V.
DEVELOPING COMMUNICATION COMPETENCE IN HIGHER EDUCATION

Рало Г.О.
ФЕСТИВАЛЬНО-КОНКУРСНА ДІЯЛЬНІСТЬ В КОНТЕКСТІ ОВОЛОДІННЯ ВИКОНАВСЬКО-ТЕХНІЧНИМИ НАВИЧКАМИ ГРИ НА УДАРНИХ ІНСТРУМЕНТАХ: ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД

Рудюк Т.В.
ІМПЛЕМЕНТАЦІЯ ЕЛЕМЕНТІВ ПЕРСОНАЛІЗОВАНОГО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

Стець Г.В., Кишакевич С.В.
ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИКИ ДІАГНОСТИКИ СФОРМОВАНОСТІ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

Стрига Е.В.
ЗАСТОСУВАННЯ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ У НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ ГРАМАТИКИ ЗДОБУВАЧІВ ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Shcherbyna V.V.
INTEGRATING VOCABULARY GAMES INTO A FOREIGN LANGUAGE CLASSROOM

Яновська Л.Г., Яновський А.О.
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ТА ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ В УМОВАХ ПРОФІЛЬНОЇ ОСВІТИ

РОЗДІЛ 2. КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА

Бєлова О.Б.
ОЦІНЮВАННЯ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ЛОГОПАТОЛОГІЮ

Клочкова Ю.В., Король А.В., Шкеринда Ю.Р.
СТРУКТУРНО-ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ АНАЛІЗ СПЕЦИФІКИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ В УМОВАХ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ

Михальська С.А., Сливка Т.М.
РОЗВИТОК ВМІННЯ ВСТАНОВЛЮВАТИ ПРИЧИННО-НАСЛІДКОВІ ЗВ’ЯЗКИ МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

Нагорна О.В., Завітренко Д.Ж., Дорошенко О.М.
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИХОВНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Середа І.В.
РОЗВИТОК НАВИЧОК ЕКОЛОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ ТА ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПЕДАГОГА

Суворова Л.К., Паньковик Н.М., Кошелєва М.В., Левківська К.В.
ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ІНКЛЮЗИВНОМУ ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ ЗА ДОПОМОГОЮ ІНТЕРАКТИВНОЇ ДОШКИ MIRO

Цимбал-Слатвінська С.В., Бабій І.В.
КОПІНГ-СТРАТЕГІЇ ЯК ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ

РОЗДІЛ 3. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ

Несін Ю.Н.
ПРОЄКТНА РОБОТА НА ЗАНЯТТЯХ ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ

Ніколаєв А.Т.
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИБОРУ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ У ВИЩИХ ВІЙСЬКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Ноздрова О.П., Бартєнєва І.О.
МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЩОДО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ

Овдійчук В.А.
РЕФЛЕКСІЯ ЯК ВАЖЛИВИЙ СКЛАДНИК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇЇ ФОРМУВАННЯ

Ольшанський Д.В., Кисельова І.І., Терещук М.О.
ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ НА ОСНОВІ ЧИТАННЯ ФАХОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Орел-Халік Ю.В.
ВИХОВАННЯ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ ЗАСОБАМИ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Осядла Т.В.
МОДЕЛЬ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ПЕРСЬКОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ДІАЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ У МАЙБУТНІХ ПЕРЕКЛАДАЧІВ У СФЕРІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ БЕЗПЕКИ

Пилипенко Л.В.
ПОКАЗНИКИ ТА КРИТЕРІЇ СФОРМОВАНОСТІ ПРОФЕСІЙНО-ЕКСТРЕМАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ

Попова І.І.
РОЛЬ ГУРТКОВОЇ РОБОТИ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Проценко А.А., Гарбар Д.О.
ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

Ryzhkov Yu.V.
USING CASE-STUDY IN MARITIME PROFESSIONAL TRAINING (BASED ON THE COURSE “RADIO NAVIGATION SYSTEMS”)

Соснова М.А.
ПРОГНАСТИЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Тарасенко Г.С.
ЗМІЦНЕННЯ ЕМОЦІЙНО-ЦІННІСНИХ ЗВ`ЯЗКІВ ПЕДАГОГА З ЕТНОПРИРОДОЮ В СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ

Тернова А.С., Василишина О.В.
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ТА ПРОБЛЕМНІ СИТУАЦІЇ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МЕНЕДЖЕРІВ ОРГАНІЗАЦІЙ ДО УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Тер-Ованесьян В.Г.
ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ ТАЙМ-МЕНЕДЖМЕНТУ ДЛЯ РОЗВИТКУ САМООРГАНІЗАЦІЇ СТУДЕНТІВ ЗВО

Тетянін І.О.
ХУДОЖНЯ КЕРАМІКА ЯК ОСНОВОПОЛОЖНА СКЛАДОВА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ КЕРІВНИКІВ АМАТОРСЬКИХ КОЛЕКТИВІВ ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОГО МИСТЕЦТВА У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ

Тимофєєва О.Я.
СТРАТЕГІЇ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ МАЙБУТНІМИ ФАХІВЦЯМИ МОРСЬКОЇ ГАЛУЗІ (ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ)

Токарєва А.В., Чижикова І.В.
АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ РОЗВИТКУ НАВЧАЛЬНОЇ АВТОНОМІЇ СТУДЕНТІВ УКРАЇНСЬКИХ ЗВО

Томашівська М.М.
УКРAЇНCЬКE НAРOДНE МУЗИЧНE МИCТEЦТВO В КOНТEКCТI ФOРМУВAННЯ ПРOФECIЙНOЇ КOМПEТEНТНOCТI МАЙБУТНІХ УЧИТEЛIВ МУЗИКИ

Умяров К.Т., Конькова Т.М.
ЗАСТОСУВАННЯ АКАДЕМІЧНОЇ МОБІЛЬНОСТІ ЗАДЛЯ ОТРИМАННЯ ТА РОЗВИТКУ ДОДАТКОВИХ ЗНАНЬ ПРИ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Khymai N.I., Zarivna O.T., Shalova N.S.
PECULIARITIES OF FORMING LISTENING COMPETENCE OF TECHNICAL STUDENTS WHEN STUDYING FOREIGN LANGUAGES

Чернишова Н.В.
МЕТОДИКА CLIL ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ ПІДГОТОВКИ КОНКУРЕТНОСПРОМОЖНІХ ФАХІВЦІВ

Shevchuk S.M., Gapon S.V., Chuvpylo V.V., Nahorna S.V., Kuryshko R.V., Pohribnyak M.Yu.
THE MODERN MODEL OF TRAINING SPECIALISTS IN GEODESY AND LAND SURVEYING FOR TERRITORY PLANNING

Ягоднікова В.В.
РОЛЬ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ФОРМУВАННІ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ

РОЗДІЛ 4. СОЦІАЛЬНА ПЕДАГОГІКА

Василак О.С.
ДІТИ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЯК ОБʼЄКТ ДОСЛІДЖЕННЯ

Кузьмін Д.В., Леміш Н.О.
СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ПІДТРИМКА ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ, ЯКІ ОПИНИЛИСЬ У СКЛАДНИХ ЖИТТЄВИХ ОБСТАВИНАХ

Леонова В.І.
СПЕЦИФІКА ОРГАНІЗАЦІЇ РІЗНИХ ВИДІВ ДОЗВІЛЛЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ДИТЯЧИХ ЦЕНТРАХ

Швець В.В.
РОЛЬ КАЗКИ ПРО ГНОМІВ В ЕТНОЛОГІЇ СОЦІАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ

РОЗДІЛ 5. ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ

Рябошапка О.В.
НАСТУПНІСТЬ У МАТЕМАТИЧНОМУ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ТА МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

РОЗДІЛ 6. ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ

Коваленко В.В., Осипчук Т.О.
ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ З КІБЕРБЕЗПЕКИ ВЧИТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Котляренко С.В.
ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ УКРАЇНИ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ

Кропочева Н.М.
БІБЛІОГРАФІЧНА РЕКОНСТРУКЦІЯ ПОЛЬСЬКО-УКРАЇНСЬКОЇ СПІВПРАЦІ В ГАЛУЗІ ОСВІТИ І ПЕДАГОГІКИ (ДЕЯКІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ БІБЛІОГРАФІЧНОГО ПОКАЖЧИКА «ОСВІТА І ПЕДАГОГІЧНА НАУКА УКРАЇНИ І ПОЛЬЩІ. 2005–2024»)

Гук О.В., Ревть А.Б.
МОЖЛИВОСТІ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ

Рижук Я.О.
ІНТЕГРАЦІЯ ІННОВАЦІЙНИХ ЗАСОБІВ У СИСТЕМУ ВИЩОЇ ОСВІТИ: ДОСЯГНЕННЯ ТА ВИКЛИКИ

Чуб К.Ф.
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ НУШ

Shalova N.S., Stavytska I.V., Korbut O.H.
PECULIARITIES OF USING NON-FOREMAL EDUCATION AS AN INNOVATIVE COMPONENT AT TECHNICAL UNIVERSITY