Центр українсько-європейського наукового співробітництва

Випуск 70 Том 2

Титул

Зміст

РОЗДІЛ 1. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)

Мічуда В.В., Бондаренко Р.І.
ПРІОРИТЕТИ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ В УМОВАХ ПОВНОМАСШТАБНОЇ ВІЙНИ

Ozminska I.D.
FLIPPED LEARNING AS AN INNOVATIVE APPROACH TO TEACHING ENGLISH IN HIGHER EDUCATION

Паршукова Л.М., Паршуков С.В.
ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ

Самар А.В.
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ НА ЗАНЯТТЯХ ХІМІЇ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ШЛЯХОМ ВИКОРИСТАННЯ ПЛАТФОРМ ТА СЕРВІСІВ

Сухойваненко Л.Ф.
ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДХІД ДО ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ В 5–6 КЛАСАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Хайруліна Н.Ф.
ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ ЗДОБУВАЧАМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ В ПРОЦЕСІ ЇХ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ

Холодова О.С.
ПРИНЦИП ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ У РОЗВИТКУ ФІЗИЧНОЇ ПРАЦЕЗДАТНОСТІ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ З ОСЛАБЛЕНИМ ЗДОРОВ’ЯМ

Шаран О.В., Шаран В.Л., Ленько О.Р.
РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАСОБАМИ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ВИНАХІДНИЦЬКИХ ЗАДАЧ

Shcherbyna V.V.
INTEGRATING STORY-TELLING ACTIVITIES INTO A FOREIGN LANGUAGE CLASSROOM

РОЗДІЛ 2. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ

Лівак П.Є.
КРИТЕРІЇ ТА РІВНІ ЗАСВОЄННЯ ЗНАНЬ І ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК ІЗ МЕДИКО-БІОЛОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 014.11. СЕРЕДНЯ ОСВІТА (ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА)

Марушко Л.П.
ВПЛИВ ПРИНЦИПІВ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ ТА ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ НА МЕТОДИКУ ПРОВЕДЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ В МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Назаренко Н.М.
СПІЛЬНЕ ПЛАНУВАННЯ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ КО-ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ПРОФЕСІЙНОГО СПРЯМУВАННЯ

Окаєвич А.В.
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВОЇ СТІЙКОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ

Паска Т.В., Паска Б.В.
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ

Петренко Т.В.
ГОТОВНІСТЬ ВИКЛАДАЧА ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ ДО ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ КРОС-КУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Петровський Б.І.
ІНТЕГРАТИВНИЙ ПІДХІД ДО МОДЕЛІ ФАХІВЦЯ ІТ-СФЕРИ У СИСТЕМІ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ

Поліщук О.В., Шахрай О.М.
ДОМІНАНТИ ВИКОНАВСЬКОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ

Починок Є.А.
ПЕДАГОГІЧНА ОРТОБІОТИКА ЯК ЧИННИК ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ

Ратушний В.Р.
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ В УМОВАХ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ

Slyusarenko A.І., Kvasnikov P.K.
INCORPORATING CLIL-TECHNOLOGY IN TEACHING ELECTRONIC NAVIGATION INSTRUMENTS AND SYSTEMS OF SEA VESSELS

Слюта А.М.
ВПРОВАДЖЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ГЕОГРАФІЧНОЇ ОСВІТИ

Stukalo О.А.
THE PROBLEM OF FUTURE SPECIALISTS PREPARATION FOR PROFESSIONAL COMMUNICATION

Тарапата Є.В.
КОМУНІКАТИВНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ГРАМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ

Tereminko L.H., Hurska O.O., Denysenko N.H.
DEVELOPING HIGHER EDUCATION CONTENT TEACHERS’ ESP COMPETENCE

Фаринюк З.Л.
ЕКОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА ЯК АТРИБУТ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ БУДІВЕЛЬНОГО ПРОФІЛЮ

Холодняк О.В.
ВИКОРИСТАННЯ НАРАТИВНИХ ПРАКТИК ЯК ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ

Цигура Г.О.
ФАХІВЦЯМ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ: РЕКОМЕНДАЦІЙНІ МАТЕРІАЛИ ДЛЯ НАЛАГОДЖЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ В ІНТЕРЕСАХ СТАЛОГО РОЗВИТКУ

Чичкевич О.Б.
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ ПРАВА В УМОВАХ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ ОСВІТИ

Шевель Н.О., Шевель Т.О.
ФОРМУВАННЯ ПОНЯТТЯ ПРО ЕВФЕМІЗМИ У СТУДЕНТІВ МЕДИЧНОГО ВИШУ

РОЗДІЛ 3. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ВИХОВАННЯ

Звєкова В.К.
РОЛЬ ТЕАТРАЛЬНОГО МИСТЕЦТВА В НАВЧАННІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ

Товканець Г.В., Лендел В.В.
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ УЧНІВСЬКОГО КОЛЕКТИВУ В УМОВАХ СУЧАСНОГО ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

РОЗДІЛ 4. ДОШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА

Кудрявцева О.А., Ганган І.А.
ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ: ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ

Яців О.І.
«МЕТОДИКА ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ДОВКІЛЛЯМ» У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ВИХОВАТЕЛІВ

РОЗДІЛ 5. ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ

Анохіна О.А.
ГРОМАДЯНСЬКА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ТА ЇЇ МІСЦЕ СЕРЕД КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА

Брюховецька І.В., Прийма А.М., Плетеницька Л.С.
ЦИФРОВА МЕДІАГРАМОТНІСТЬ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ЗАПОРУКА УСПІХУ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ

Житомирська Т.М., Смирнова І.М., Височан Л.М.
РОЛЬ ЦИФРОВІЗАЦІЇ У ФОРМУВАННІ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Лущинська О.В., Лаврик В.Р., Матвійчук Ю.А.
ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ «LÜK» В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Твердохліб Г.В.
ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ КРИТИЧНОЇ МЕДІАГРАМОТНОСТІ

РОЗДІЛ 6. ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ

Кравчик О.Р.
ПРАВОВІ ПРОБЛЕМИ ТА МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ОСВІТІ

Levenok I.S., Sydorenko O.P.
PRACTICAL USE OF LIVE INTERACTIVE WORKSHEETS IN FOREIGN LANGUAGE TEACHING FOR INTERNATIONAL MEDIC STUDENTS AT HIGHER EDUCATION AS A DIGITAL NECESSITY

Левченко М.Г., Терешенко Н.В., Кузнецов С.В.
МИСТЕЦЬКА ОСВІТА В СУЧАСНОМУ СВІТІ: ІНТЕРАКТИВНІ ДОДАТКИ ТА ОНЛАЙН-ПЛАТФОРМИ ДЛЯ РОЗВИТКУ ТАЛАНТУ ТА КРЕАТИВНОСТІ

Розділ 7. АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ПЕДАГОГІКИ

Чубінська Н.Б., Пастернак В. В., Савчак М.М.
ПРОБЛЕМА АКАДЕМІЧНОЇ ПРОКРАСТИНАЦІЇ ПІД ЧАС ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ У СФЕРІ ТУРИЗМУ