РОЗДІЛ 1. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)
Нагрибельний Б.Я.
ПРАКТИКА ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕГРОВАНОГО ПІДХОДУ В НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ ТА УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ МОРСЬКОЇ ГАЛУЗІ
Назаренко Н.В., Гетьман А.А., Гетьман Н.А.
ВПЛИВ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ НА ЗДОРОВ’Я УЧНІВ
Паніна Л.А., Новоселецький А.М.
ПРОЄКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ НАВЧАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
Погорєлова Т.Ф.
ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ ДІЛОВОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У СТУДЕНТІВ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Филипюк Д.О.
АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ФОРМУВАННЯ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ СЕСТРИНСЬКОЇ СПРАВИ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІН З АКУШЕРСТВА І ГІНЕКОЛОГІЇ У МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Хань Тао
ДО ПРОБЛЕМИ ПОЛІХУДОЖНЬОГО ПІДХОДУ У ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
Шульженко Ю.М., Артеменко Ю.О., Пономаренко О.О., Кожемяченко Н.В.
CHATGPT У ПІДГОТОВЦІ ФІЛОЛОГІВ: АНАЛІЗ ПРАКТИЧНИХ СЦЕНАРІЇВ ВИКОРИСТАННЯ ТА РОЗРОБКА КАТАЛОГУ ШАБЛОНІВ ПІДКАЗОК
Щолокова О.П.
МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА У ПРОЦЕСІ ФОРТЕПІАННОГО НАВЧАННЯ
РОЗДІЛ 2. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
Кучеренко Г.В., Богатов А.О., Воробйова С.В.
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПСИХОМОТОРНИХ ЯКОСТЕЙ ШКОЛЯРІВ
Левицька А.І.
МОВНА ПІДГОТОВКА ЛІКАРІВ: АДАПТАЦІЯ МЕТОДИК НАВЧАННЯ ДО СПЕЦИФІКИ МЕДИЧНОЇ ГАЛУЗІ
Лотфі Ґаруді Г.С., Савка І.В., Кушпіт У.В.
МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО БІЛІНГВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ В СУЧАСНІЙ СИСТЕМІ УКРАЇНСЬКОЇ ОСВІТИ
Менів Н.П., Різун Г.М., Двулят-Лешневська І.С.
ЦИФРОВІЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ МЕДИЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
Ноздрова О.П., Бартєнєва І.О.
ФОРМУВАННЯ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Одинок Ю.П.
ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ РЕФЛЕКСІЇ ДЛЯ КУРСАНТІВ НА ЗАНЯТТЯХ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
Осядла Т.В.
КЛЮЧОВІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ПЕРЕКЛАДАЧІВ У СФЕРІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ БЕЗПЕКИ
Петренко Т.В.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПІДТРИМКА КРОС-КУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ
Просяна Д.І.
ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ В СУЧАСНОМУ НАУКОВОМУ ДИСКУРСІ
Русалкіна Л.Г., Пислар Т.П.
АНГЛОМОВНА ПІДГОТОВКА ЛІКАРІВ НА РІЗНИХ ЕТАПАХ НАВЧАННЯ
Семененко І.В., Швачка А.О.
СИСТЕМНІСТЬ АКСІОЛОГІЧНОГО ПРОСТОРУ В РОЗВИТКУ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ ФАХІВЦЯ МИСТЕЦЬКОГО ПРОФІЛЮ
Силенко Ю.В.
РОЗРОБКА МОДЕЛІ ТЬЮТОРСЬКОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА ЗВО
Сисоєва С.О., Овчаренко Н.А.
НАУКОВІ ПІДХОДИ І ПРИНЦИПИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ДО РОБОТИ З ВОКАЛЬНИМИ АНСАМБЛЯМИ
Ткаченко П.О.
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ У ФАХОВИХ ЕКОНОМІЧНИХ КОЛЕДЖАХ В ТЕОРІЇ І ПРАКТИЦІ ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ
Khrystova T.E., Pyurko V.E., Pyurko O.E.
MODERN DISCOURSE OF PROFESSIONAL TRAINING OF PHYSICAL THERAPY AND ERGOTHERAPY: AXIO-PEDAGOGICAL CONTENT
Чжао Жуйчень
КОМПОНЕНТНА СТРУКТУРА МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЛОЛОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН
Шуневич О.М., Доброльожа Г.М.
НАСКРІЗНЕ ВМІННЯ ЧИТАТИ З РОЗУМІННЯМ: БАЗОВІ ОРІЄНТИРИ ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ
РОЗДІЛ 3. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ
Майданенко С.В.
ВИЗНАЧЕННЯ СТАНУ ОРГАНІЗАЦІЇ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ В НУШ
Мельник Н.І., Ковтун О.В., Ладогубець Н.В., Шевченко О.Р.
ДЕСТРУКТИВНІ ЧИННИКИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ПІСЛЯ ПАНДЕМІЇ ТА ВІЙНИ З УРАХУВАННЯМ ЄВРОПЕЙСЬКОГО КОНТЕКСТУ
РОЗДІЛ 4. ДОШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА
Варяниця Л.О.
ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ ОСВІТНІХ ВТРАТ У ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Сиваш С.В., Трипольська Н.В.
ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ СЮЖЕТНО-РОЛЬОВОЇ ГРИ
РОЗДІЛ 5. ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ
Вень Сяоцзін
ДОСЛІДНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ З ІСТОРІЇ НАУКИ У СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ
Дубович К.С., Смирнова М.В., Рибій Л.А.
ВИКОРИСТАННЯ МИСЛИННЄВИХ ЗАДАЧ В ЯКОСТІ ПРИЙОМУ НАВЧАННЯ АУДІЮВАННЯ ІНШОМОВНИХ ТЕКСТІВ
Мусійчук С.М., Зуєнко Н.О.
ЕФЕКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ МОТИВАЦІЇ ДО НАВЧАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННА СПРАВА»
Станіченко О.Ф., Мусоріна М.О., Брюховецька І.В.
ПЕРЕДОВІ ПРАКТИКИ ЦИФРОВОЇ ОСВІТИ: ВПРОВАДЖЕННЯ ОНЛАЙН-КУРСІВ, ВІРТУАЛЬНИХ ЛАБОРАТОРІЙ ТА ІНШИХ ІНТЕРАКТИВНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ
РОЗДІЛ 6. ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ
Болотіна В.В.
ДОЦІЛЬНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ГРАФІЧНИХ РЕДАКТОРІВ ПРИ ФОРМУВАННІ КРЕАТИВНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ БАКАЛАВРІВ ГАЛУЗІ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Колеснікова І.В., Орлова О.А.
ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК ПЕДАГОГІВ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ОСВІТИ
Konoplianyk L.M., Pryshupa Yu.Yu., Kovalenko O.O.
CHALLENGES AND OPPORTUNITIES IN ESP TEACHING THROUGH DISTANCE LEARNING TECHNOLOGIES
Сторонська О.С.
ЦИФРОВЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ЯК ОБ’ЄКТ НІМЕЦЬКИХ ПЕДАГОГІЧНИХ СТУДІЙ
Хмелівська С.І., Імбер В.І., Самойленко О.А.
ВИКОРИСТАННЯ QR-КОДІВ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
РОЗДІЛ 7. РЕЦЕНЗІЇ
Лялюк Г.М.
РЕЦЕНЗІЯ НА МОНОГРАФІЮ КАРПЕНКО О. «ОПІКА НАД ДІТЬМИ У ПОЛЬЩІ»