Центр українсько-європейського наукового співробітництва

Випуск 65 Том 2

Титул

Зміст

РОЗДІЛ 1. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)

Маковєй О.М., Маковєй Р.Г.
АНАЛІЗ ВПЛИВУ ПЕРЕВАГ ТА НЕДОЛІКІВ ОНЛАЙН-ОЦІНЮВАННЯ НА АКАДЕМІЧНУ УСПІШНІСТЬ СТУДЕНТІВ

Прокоф’єва Л.А., Ігнатенко С.О.
ОРГАНІЗАЦІЙНІ АСПЕКТИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ЯК ОСВІТНЬОГО ЕЛЕМЕНТА У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Роміцина Л.В.
ФАСИЛІТАТИВНИЙ ПІДХІД У ВИКЛАДАННІ МАТЕМАТИКИ: ПРАКТИЧНІ ПРИЙОМИ

Сирцова О.М., Чертова Ю.Г.
ПИТАННЯ МІЖНАРОДНОГО ГУМАНІТАРНОГО ПРАВА: МОЖЛИВОСТІ ІНТЕГРАЦІЇ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Сімічева Ю.М.
CASE-STUDY ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ (НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ)

Сірант О.-М.Р.
ЗАГАЛЬНОНАУКОВІ ЗАСАДИ ГУМАНІТАРИЗАЦІЇ ЗМІСТУ СПЕЦІАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ АВТОМОБІЛЬНОГО ТРАНСПОРТУ

Струк А.В., Дубляк О.О.
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Трускавецька І.Я.
ПРИНЦИПИ ТА ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ НУШ

Хомовський О.І., Комарова Т.В.
ВПЛИВ ФІЗИЧНОЇ АКТИВНОСТІ НА СТРЕСОСТІЙКІСТЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ

РОЗДІЛ 2. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ

Костюк О.П.
ЕСТЕТИЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНІХ ДИЗАЙНЕРІВ

Кулик І.О.
ТЕХНОЛОГІЇ РОЗШИРЕННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ

Курок В.П., Химан Г.П.
ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ПІДГОТОВКИ ПСИХОЛОГІВ У ЗВО

Левицька А.І., Юрченко М.В.
ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ: ДОСВІД ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ТА ЗАСТОСУВАННЯ В ІНШИХ ПРЕДМЕТАХ

Лію Лібоя, Грінченко А.М.
ДО ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ «ВИКОНАВСЬКО-ПЛАСТИЧНІ УМІННЯ» У НАУКОВОМУ ДИСКУРСІ

Михайлова Л.З.
ФАСИЛІТАЦІЯ ЗАСВОЄННЯ ФАХОВОЇ ЛЕКСИКИ ЧЕРЕЗ УСНЕ МОВЛЕННЯ У СТУДЕНТІВ ЕКОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Мороз Н.В.
ІНФОРМАТИЗАЦІЯ ОСВІТИ ЯК ТЕНДЕНЦІЯ РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО СВІТУ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ

Носирєва О.В.
ОГЛЯД ТЕОРЕТИЧНИХ ЗАСАД ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ КОМ’ПЮТЕРНОГО ПРОФІЛЮ В УНІВЕРСИТЕТАХ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ

Орлова О.А., Колеснікова І.В.
ПІСЛЯДИПЛОМНА ОСВІТА ЯК СКЛАДОВА БЕЗПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ПЕДАГОГІВ

Панченко В.В.
СОЦІАЛЬНО-ЕМОЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ЯК СУЧАСНА ПЕДАГОГІЧНА ПАРАДИГМА У ВИЩІЙ ОСВІТІ

Підмазіна О.М.
НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МЕДИЧНОЇ ЛЕКСИКИ ЗАСОБАМИ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Прищепов М.М.
ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЯК ГОЛОВНА РУШІЙНА СИЛА У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ

Рябець Д.В.
ФАСИЛІТАЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ ТА ЇЇ СТРУКТУРА В УМОВАХ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

Сердюк Г.А.
ПРОБЛЕМА РОЗВИТКУ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ В НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ

Соколова О.В.
ЕТНОКУЛЬТУРНІ АСПЕКТИ ВОКАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

Соснова М.А.
ПРОБЛЕМА ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ У КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ КОНЦЕПЦІЙ РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ШКОЛИ

Теличко Н.В., Кончович К.Т.
ПРОЯВ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ВЧИТЕЛЯ У ВПРОВАДЖЕННІ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ – ЗАПОРУКА УСПІШНОСТІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ТА МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

Хроленко О.А., Савватєєва В.Д.
НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ МОРСЬКОЇ ГАЛУЗІ ІНШОМОВНОМУ МОНОЛОГІЧНОМУ ВИСЛОВЛЮВАННЮ В ДИСТАНЦІЙНОМУ ФОРМАТІ

Черепанова М.О., Cухацька В.Ю., Безвугляк О.А.
ГУМАНІТАРНА ПАРАДИГМА ОСВІТИ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ

Черніченко М.Ю.
ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ ДО РОБОТИ З ОСОБОВИМ СКЛАДОМ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА

Chornous V.P.
THE CREATIVITY OF FUTURE ENGLISH LANGUAGE TEACHER IN THE CONDITIONS OF MODERNIZATION OF MODERN EDUCATION

Шлєіна Л.І.
АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ – ШЛЯХ ДО ЗАХИСТУ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ НАУКОВЦЯ

РОЗДІЛ 3. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ВИХОВАННЯ

Бужин О.В.
ГЕНЕЗА ІДЕЙ ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ У ВІТЧИЗНЯНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ДУМЦІ

Мудра С.В.
РЕАЛІЗАЦІЯ ВИХОВНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ЗАНЯТЬ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗІ СТУДЕНТАМИ НЕМОВНИХ ФАКУЛЬТЕТІВ

Твердохліб Т.С., Мажуга А.В.
МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ В КОНТЕКСТІ ВИХОВНОЇ ТРАДИЦІЇ ХРИСТИЯНСЬКОЇ СІМ’Ї

РОЗДІЛ 4. ДОШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА

Васильєва С.А.
ФОРМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПАРТНЕРСЬКОЇ ВЗАЄМОДІЇ БАТЬКІВ І ПЕДАГОГІВ У ЄДИНОМУ ЦИФРОВОМУ СЕРЕДОВИЩІ

Малюк Т.Є., Самсонова О.О., Чорна Г.В.
ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВИКОРИСТАННІ ЕКОЛОГІЧНОЇ СТЕЖИНИ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНИКА

Незамай М.І.
ОСОБЛИВОСТІ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ У СІМ’Ї

Поліщук К.М.
ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНА ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ДОШКІЛЬНА ОСВІТА» ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ

Сиваш С.В., Гладиш М.О., Чорна Г.В., Сапун В.О.
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ДВОМОВНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Цаплюк О.С.
ІКТ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ЗДІЙСНЕННЯ ФІЗКУЛЬТУРНО-ОЗДОРОВЧОЇ РОБОТИ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

РОЗДІЛ 5. ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ

Самойленко О.А., Пригалінська Т.Г., Бохонько Є.О.
ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ТА ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ В КРАЇНАХ ЕВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ

Tokman V.V.
MODERN APPROACHES TO THE TEACHING OF FOREIGN LANGUAGE IN HEI

РОЗДІЛ 6. ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ

Бондаренко Н.А.
ВІРТУАЛЬНА РЕАЛЬНІСТЬ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ ІНСТРУМЕНТ СУЧАСНОЇ ДИЗАЙН-ОСВІТИ

Ковальчук Г.О., Баніт Ю.С.
«ЦИФРОВИЙ КВАЗІПРОФЕСІЙНИЙ ОФІС» ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ

Кочарян А.Б.
МОДЕЛЬ РОЗВИТКУ ПУБЛІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЮНИХ ДОСЛІДНИКІВ: ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ

Сустрєтов А.С., Ігнатьєв В.А., Брюховецька І.В.
ВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНИХ ДОДАТКІВ ДЛЯ МОТИВАЦІЇ ТА ПІДТРИМКИ НАВЧАННЯ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Харлай Л.О., Антощук С.В., Коновалов О.Ю., Нікіфоренко К.Б.
АКТУАЛЬНІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ ПРИ ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ ГАЛУЗІ 17 – ЕЛЕКТРОНІКА, АВТОМАТИЗАЦІЯ ТА ЕЛЕКТРОННІ КОМУНІКАЦІЇ