Центр українсько-європейського наукового співробітництва

Випуск 68 Том 2

Титул

Зміст

РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ

Фізеші О.Й.
МЕТОДИЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ УЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У СВІТЛІ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЬСЬКИХ СЕМІНАРІЙ ЗАКАРПАТТЯ ХХ СТОЛІТТЯ

Хайдарі Н.І., Давиденко А.О., Мірошник С.О.
ІНСТРУМЕНТИ ТА ТЕХНОЛОГІЇ ВІРТУАЛЬНОЇ ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЇ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ

Хайдарі Н.І., Заслужена А.А., Юхновець Н.П.
ЄВРОПЕЙСЬКІ СТАНДАРТИ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ: БОЛОНСЬКИЙ ВИМІР

Чепіль М.М.
МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧІВ У ПЕДАГОГІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТАХ

Швець Т.Е.
КОНЦЕПЦІЯ ТЬЮТОРСЬКОГО СУПРОВОДУ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНО-ОСОБИСТІСНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ СТАРШОКЛАСНИКІВ

Швидун Л.Т., Виноградова О.М.
ДЕЯКІ АСПЕКТИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

РОЗДІЛ 2. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)

Приймак Л.Б., Озарчук І.В.
ОРГАНІЗАЦІЯ ІНШОМОВНОЇ ОСВІТИ НА НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЯХ ЗВО: ВИКЛИКИ ТА РЕАЛІЇ СЬОГОДЕННЯ

Садовий М.І., Трифонова О.М.
МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ КІБЕРБЕЗПЕКОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОЇ ТА ЦИФРОВОЇ ГАЛУЗЕЙ

Стеблюк С.В., Хома О.М.
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Трумко О.М., Галайчук О.В.
ЗОВНІШНІСТЬ ЛЮДИНИ У ЛІНГВОДИДАКТИЧНОМУ ВИМІРІ

Tuliakova K.R., Kornytska Yu.A.
BENEFITS AND CHALLENGES OF PARTICIPATING IN INTERNATIONAL STUDENTS CONFERENCES

Хомовський О.І.
ОЗДОРОВЧА ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА ДЛЯ УЧНІВ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ ПОСТАВИ

Хохлова Л.Г., Хома Н.Г.
ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ПРЕДМЕТУ «ОЛІМПІАДНІ ЗАДАЧІ З МАТЕМАТИКИ» ДЛЯ СТУДЕНТІВ ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Чжао Цзюнькай
ДОСЛІДЖЕННЯ ВИКЛАДАЦЬКОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ВОКАЛУ В КОЛЕДЖАХ ТА УНІВЕРСИТЕТАХ

Chuhai A.О., Kostiuk M.M.
TECHNIQUES THAT FACILITATE THE ACQUISITION OF ORAL INTERACTION IN FRENCH LANGUAGE CLASSES

Шумков І.О.
ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ І МЕТОДИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ ВІЙСЬКОВОЇ РОЗВІДКИ В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ВВНЗ

РОЗДІЛ 3. КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА

Кучіна К.О.
ПОПЕРЕДЖЕННЯ ПОРУШЕНЬ ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ МОВЛЕННЄВИМИ ПОТРЕБАМИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ У ОНЛАЙН-ФОРМАТІ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ

Луканьова Л.О.
ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬО-КОРЕКЦІЙНОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ З ІНКЛЮЗИВНИМ НАВЧАННЯМ

Мицик Г.М.
STEM В ІНКЛЮЗИВНОМУ НАВЧАННІ

Мойсеєнко І.М., Базилевська О.О.
ВПЛИВ СОЦІАЛЬНИХ СТРУКТУР НА ПОВЕДІНКУ ДИТИНИ З ПОРУШЕННЯМ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ

РОЗДІЛ 4. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ

Опанасенко Н.І., Черненко Г.М.
КРАЄЗНАВЧА СКЛАДОВА У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Осадча К.П., Крашеніннік І.В., Осадчий В.В.
ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВИХ НАВИЧОК У ЗДОБУВАЧІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ: ЗАРУБІЖНІ ОСВІТНІ ПРАКТИКИ

Павлюк Н.М., Малашевська І.В., Міщенко З.О.
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ ОЛЕКСАНДРА МИШУГИ

Петренко Т.В.
ЕМОЦІЙНИЙ КОМФОРТ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ПІД ЧАС КРОС-КУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ

Пивоварова Г.С.
КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ КУЛЬТУРНИХ ЦІННОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

Попович О.М.
АКМЕОЛОГІЧНІ ОСНОВИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Посохова А.В., Рій М.М.
ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ФАХОВОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ У ПРОЦЕСІ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПОЛІЦЕЙСЬКИХ

Прокопчук В.І., Яковенко Л.П.
ЦІННІСНО-ВИХОВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ФОРТЕПІАННИХ МІНІАТЮР ВАСИЛЯ БАРВІНСЬКОГО

Рій Ю.В.
НАУКОВИЙ ТЕЗАУРУС ФЕНОМЕНУ САМОВДОСКОНАЛЕННЯ

Родіков В.Г.
КОНТЕКСТНІСТЬ Й КВАЗІПРОФЕСІЙНІСТЬ ЯК ЗАСАДНИЧІ МЕТОДИЧНІ ВЕКТОРИ ОНОВЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІНЖЕНЕРНИХ ВІЙСЬК В УМОВАХ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ

Савицька А.П.
ОБІЗНАНІСТЬ З АКЦЕНТАМИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК АСПЕКТ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ

Samoilova Yu.I.
MODERN APPROACHES AND TRENDS IN TEACHING FOREIGN LANGUAGES TO LAW STUDENTS

Смолюк І.О., Смолюк А.І.
ДОСЛІДЖЕННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО МОРАЛЬНОЇ ПІДТРИМКИ УЧНІВ

Теличко Н.В., Кравченко Т.М.
АНГЛІЙСЬКА МОВА ЯК ЗАСІБ КОМУНІКАЦІЇ СУЧАСНОГО ФАХІВЦЯ В ОСВІТІ І НАУЦІ

Тернопільська В.І., Житник В.В.
ЗАЛЕЖНІСТЬ МОЛОДІ ВІД ВЕБ-СЕРФІНГУ ЯК НАУКОВА ПРОБЛЕМА

Цегельник Т.М., Поліщук В.А.
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ У ЗВО УКРАЇНИ: АКТУАЛЬНІСТЬ ОНОВЛЕННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ ТА ПРАКТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ

Шатайло Н.В.
МЕТОДИЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ПЕДАГОГА: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ

РОЗДІЛ 5. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ВИХОВАННЯ

Долженко М.В., Беспалова Н.В., Волобуєва П.С., Волобоєва А.О.
ВИХОВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ ТОЛЕРАНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ НА ЗАНЯТТЯХ З ДИСЦИПЛІНИ «ДІЛОВА ІНОЗЕМНА МОВА»

Мaєвcький М.I., Iльчeнкo С.С.
ОРГAНІЗAЦІЯ ФІЗИЧНОГО ВИХОВAННЯ ПІДЛІТКІВ У ПРОЦEСІ ЗAНЯТЬ ОЗДОРОВЧОЮ ГІМНAСТИКОЮ

Slipenko V.О.
MONITORING THE FORMATION OF ENTREPRENEURIAL COMPETENCE OF UKRAINIAN AND AMERICAN SECONDARY SCHOOL STUDENTS

Сьома Б.Б.
ЕКОЛОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ ЗА ЕКОЛОГІЧНУ БЕЗПЕКУ

РОЗДІЛ 6. ДОШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА

Івах С.М.
ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ВИХОВАННЯ ОСНОВ МОРАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Кара Є.М.
ФОРМУВАННЯ РУХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ В УМОВАХ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Карпенко О.Є.
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ

Коваленко О.В., Михнюк А.В.
ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ ТРЕТЬОГО РОКУ ЖИТТЯ

Фроленкова Н.О., Мілюкова Е.О.
ФОРМУВАННЯ ЕЛЕМЕНТАРНИХ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ КРІЗЬ ВЕКТОР СВІТОСПРИЙНЯТТЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

РОЗДІЛ 7. ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ

Лобода Д.О.
ІКТ-ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ КАРТОГРАФІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ІСТОРИЧНИХ ДИСЦИПЛІН

Лотоцька Л.Б., Блавацька О.Б.
СУЧАСНІ ТРЕНДИ ОНЛАЙН-НАВЧАННЯ У МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Petrova O.B., Krainenko O.V.
INTEGRATION OF COMMUNICATIVE METHODS AND INFORMATION TECHNOLOGIES IN ENGLISH FOR SPECIFIC PURPOSES COURSE

Сипчук Є.Ю.
СТРУКТУРА ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ З ФІЗИКИ

Скляренко О.В., Ягодзінський С.М., Ніколаєвський О.Ю., Невзоров А.В.
ЦИФРОВІ ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ЯК НЕВІД’ЄМНА СКЛАДОВА СУЧАСНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

Яцюта М.С.
ВПЛИВ МЕДІА ПРОСТОРУ НА СУЧАСНУ МОЛОДЬ, ТА ВИКОРИСТАННЯ ЙОГО У НАВЧАННІ