РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Кульбач Л.М.
ПРОВІДНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ
Лавренко С.О.
ПЕДАГОГІЧНІ ІДЕЇ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО І НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: У ДІАЛОЗІ ІЗ СУЧАСНІСТЮ
Ляленко В.В.
ФІЛОСОФІЯ Г. СКОВОРОДИ: ОСНОВИ ПЕДАГОГІЧНОЇ РЕФЛЕКСІЇ У КОНТЕКСТІ СУЧАСНОЇ ГУМАНІСТИЧНОЇ ОСВІТИ
Павленко Т.С., Середа Х.В.
РЕПРЕЗЕНТАЦІЯ НАУКОВОЇ СПАДЩИНИ ВЧЕНИХ НАПН УКРАЇНИ НА СТОРІНКАХ ЕЛЕКТРОННОГО РЕСУРСУ «ПЕДАГОГИ УКРАЇНИ ТА СВІТУ»
РОЗДІЛ 2. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)
Кобилюк Х.М., Вишневська-Смірнова Т.І.
ТЕОРІЯ ЗДОРОВ’Я З ОСНОВАМИ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ЛЮДИНИ
Кудрявець Д.С.
ДО ПРОБЛЕМИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ 5–6 КЛАСІВ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ
Кузь Ю.М., Сичевський Ю.О.
ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ ПРОДУКТИВНОГО НАВЧАННЯ КУРСАНТІВ ЗАСТОСУВАННЮ АВТОМАТИЗОВАНИХ СИСТЕМ ТА ЗАСОБІВ ПРИКОРДОННОГО КОНТРОЛЮ
Samoilova Yu.I., Vasylenko V.A.
CONTENT AND LANGUAGE INTEGRATED LEARNING IN TEACHING FOREIGN LANGUAGES TO LAW STUDENTS
Цао Юе
ІМПЛЕМЕНТАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ СТАНДАРТІВ У ФАХОВУ ПЕРЕДВИЩУ ОСВІТУ В УКРАЇНІ ТА КИТАЇ
Чопик Р.В., Змарзлова Н.В.
ВПЛИВ ЗАНЯТЬ ПЛЯЖНИМ ВОЛЕЙБОЛОМ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ НА РІВЕНЬ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ УЧНІВ
РОЗДІЛ 3. КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА
Луканьова Л.О.
ЄДНІСТЬ ПСИХОЛОГО-МЕДИКО-ПЕДАГОГІЧНОГО ПІДХОДУ ДО КОРЕКЦІЇ ПОРУШЕНЬ КОГНІТИВНОГО РОЗВИТКУ У ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ
Меліхова В.В.
ОСНОВНІ ДЖЕРЕЛА СТРЕСУ В СІМ’ЯХ, ЯКІ ВИХОВУЮТЬ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
Черкасова О.В.
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНО-ЕМОЦІЙНИХ НАВИЧОК У ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
РОЗДІЛ 4. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
Mudryk О.V., Pavlova О.О.
MICROLEARNING IN THE CONTEXT OF TEACHING A FOREIGN LANGUAGE IN HIGHER PROFESSIONAL EDUCATION INSTITUTIONS
Прусак П.В.
ГОТОВНІСТЬ ПСИХОЛОГІВ ДО КОУЧИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Пухальська Г.А.
РОЗВИТОК SOFT SKILLS ЯК ПЕДАГОГІЧНА УМОВА ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ СВІДОМОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Резван О.О., Воронько В.В.
ФОРМУВАННЯ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «СИСТЕМНА ІНЖЕНЕРІЯ» В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Ryzhenko M.V., Anisenko O.V.
EFFECTIVE STRATEGIES FOR TEACHING ENGLISH: FOCUSING ON STUDENT NEEDS
Сакір Н.О.
ФОРМУВАННЯ СЛОВОТВОРЕННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПМР
Скиба О.М.
ПІДХОДИ ДО ОПРАЦЮВАННЯ ЗАГАЛЬНОЇ ЛЕКСИКИ ЗІ СТУДЕНТАМИ НЕМОВНИХ ФАКУЛЬТЕТІВ
Співак Я.О., Курінна С.М., Курінний Я.В.
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ: ЕТИКО-ПРАВОВИЙ АСПЕКТ
Топорівська Я.В., Ванюга Л.С., Калаур С.М.
ТЕОРЕТИКО-ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ АКТОРСЬКОЇ МАЙСТЕРНОСТІ В МАЙБУТНІХ АКТОРІВ
Федорченко Ю.Ф., Туренко Р.Л.
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ГРА ЯК ІНСТРУМЕНТ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ СТУДЕНТІВ НЕМОВНИХ ФАКУЛЬТЕТІВ
Чмель В.В., Ахмад І.М., Волкова О.А., Лисенко Т.П.
ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНЕ ЧИТАННЯ ЯК ВАЖЛИВИЙ КОМПОНЕНТ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ
Чорноглазова Г.В.
ЕКОЛОГІЧНІ ПРИНЦИПИ В ОСВІТІ АВІАФАХІВЦІВ: ШЛЯХ ДО СТАЛОГО МАЙБУТНЬОГО АВІАЦІЇ
Шевель Н.О., Шевель Т.О.
АКТУАЛЬНІСТЬ ПУРИСТИЧНИХ ТЕНДЕНЦІЙ В УКРАЇНСЬКІЙ МЕДИЧНІЙ ТЕРМІНОЛОГІЇ ДЛЯ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ
Shcherbyna Yu.M.
ANALYSIS OF FACTORS INFLUENCING THE DEVELOPMENT OF MOTIVATION OF UNIVERSITY TEAHCERS’ PROFESSIONAL AND PEDAGOGICAL PERFORMANCE UNDER MARTIAL LAW
Щукіна Е.І., Іщенко Т.М., Кузьменко Д.В.
ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПРИ ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ СТУДЕНТАМ СПЕЦІАЛЬНОСТІ КІБЕРБЕЗПЕКА
РОЗДІЛ 5. ДОШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА
Васьків С.Т., Іваничко І.І.
АСПЕКТИ ЕКОЛОГІЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Іншаков А.Є.
МОВЛЕННЄВІ ПОМИЛКИ ТА ЇХ КОРЕКЦІЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ КОМУНІКАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Тесленко С.О., Лісовська Т.А.
ПЕДАГОГІКА ПАРТНЕРСТВА В ОСВІТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА
РОЗДІЛ 6. ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ
Ігнаткіна Т.В., Маслова Д.І.
ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ПРИ ВИКЛАДАННІ ДИСЦИПЛІНИ «МЕТЕОРОЛОГІЯ І ОКЕАНОГРАФІЯ» В ДУНАЙСЬКОМУ ФАХОВОМУ КОЛЕДЖІ
Твердохліб Г.В.
ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДЛЯ РОЗВИТКУ МЕДІАКОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ
РОЗДІЛ 7. ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ
Ткачук Н.П., Подзигун О.А., Петрова А.І.
ВИКОРИСТАННЯ МОЖЛИВОСТЕЙ CHAT GPT У ФОРМУВАННІ ІНШОМОВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
Швець Б.Ю.
ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ У ТЕХНІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
РОЗДІЛ 8. МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
Іваніга О.В., Тарасенко С.Є.
ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДИКИ «М’ЯКИЙ CLIL» ПІД ЧАС ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ СТУДЕНТІВ ЕКНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ