РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Бубній С.М.
ІНСТРУМЕНТИ ТА МЕТОДИ ЗБОРУ ДАНИХ У КОНСТАТУВАЛЬНОМУ ЕКСПЕРИМЕНТІ
Зеленська Л.Д., Миронов К.А.
ПІДГОТОВКА УЧИТЕЛЬСЬКИХ КАДРІВ У НАДДНІПРЯНСЬКІЙ УКРАЇНІ: РЕТРОСПЕКТИВНИЙ ОГЛЯД ПИТАННЯ
Ісаєва О.С., Шумило М.Ю.
ІНТЕГРАЦІЯ ТРАДИЦІЙНИХ, ЗМІШАНИХ ТА СИМУЛЯЦІЙНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ: СУЧАСНІ ПІДХОДИ ТА ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Коваль Р.С.
ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ВІДОМИХ ЛЬВІВСЬКИХ ПОЛОНІСТІВ
Миронова Л.А., Кравченко О.П., Горлова О.В., Герман Л.В.
ВИКЛАДАННЯ ЛАТИНСЬКОЇ МОВИ ЯК ОСНОВИ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ЛЕКСИКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ
Салдан С.О., Мартинюк Л.В., Денисенко А.О., Курсон В.М., Майданюк І.З.
ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В МУЗИЧНОМУ ВИХОВАННІ
РОЗДІЛ 2. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)
Boyko G.I.
MNEMONICS AS ONE OF THE METHODS OF READING POPULAR SCIENTIFIC TEXTS IN CLASSES ON UKRAINIAN AS A FOREIGN LANGUAGE
Воловик Л.М., Чорноштан Т.М., Ковальська К.В., Мічуда В.В.
ФОРМУВАННЯ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ЯК СУЧАСНА ВИМОГА ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Долженко М.В.
ГЕЙМІФІКОВАНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ У ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ НА ЗАНЯТТЯХ З ДИСЦИПЛІНИ «ІНОЗЕМНА МОВА ПРОФЕСІЙНОГО СПРЯМУВАННЯ»
Драч Т.Л.
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ЗАСОБІВ КОМПЛЕКСНОЇ ПРОГРАМИ НА ТЕХНІЧНУ ПІДГОТОВЛЕНІСТЬ УЧНІВ, ЩО ЗАЙМАЮТЬСЯ ПОВІТРЯНОЮ АКРОБАТИКОЮ ТА ПІЛОННИМ СПОРТОМ
Дуброва О.М., Кисіль І.В.
РОЗВИТОК НАВИЧОК КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ ЗАСОБАМИ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ: ВИКОРИСТАННЯ НЕСТАНДАРТНИХ ПІДХОДІВ, ФОРМ, МЕТОДІВ ТА ПРИЙОМІВ НАВЧАННЯ
Задкова О.В.
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ СВІДОМОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Заїка О.В.
ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДХІД ДО ВИВЧЕННЯ ДИСКРЕТНОЇ МАТЕМАТИКИ МАЙБУТНІМИ ВЧИТЕЛЯМИ МАТЕМАТИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ
Калінін В.О., Калініна Л.В.
ФОРМУВАННЯ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ПІД ЧАС ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ У МОВНОМУ ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Кобилюк Х.М., Вишневська-Смірнова Т.І.
МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО АДАПТИВНОГО ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ: СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ
Krekoten O.V., Shcherbyna Y.M.
NEUROPEDAGOGICAL APPROACHES THAT INCREASE THE EFFECTIVENESS OF FOREIGN LANGUAGE PROFICIENCY
РОЗДІЛ 3. КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА
Заміщак М.І., Гринців М.В., Клим М.І.
ПРОВІДНІ ТЕНДЕНЦІЇ СУЧАСНОЇ ЛОГОПЕДІЇ
Котлова Л.О., Бондар І.О., Долінчук І.О.
ПІДХОДИ ДО КОРЕКЦІЇ МОВЛЕННЄВИХ ПОРУШЕНЬ У ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ
Котлова Л.О., Колодій В.В.
ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ-ЛОГОПЕДІВ ДО ВЗАЄМОДІЇ З БАТЬКАМИ, ЯКІ ВИХОВУЮТЬ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ
Мантуленко М.А., Потамошнєва О.М.
АЛЬТЕРНАТИВНА ТА ДОДАТКОВА КОМУНІКАЦІЯ ЯК КЛЮЧОВИЙ ЕЛЕМЕНТ СИСТЕМИ РАННЬОГО ВТРУЧАННЯ ДЛЯ ПІДТРИМКИ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
РОЗДІЛ 4. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
Бабич М.Є., Самар О.М., Фурманчук Н.М.
ГЕЙМІФІКАЦІЯ ЗАНЯТЬ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ: ПЛАТФОРМИ WORDWALL ТА BAAMBOOZLE
Бадер С.О.
ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ У МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗДО У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
Башавець Н.А., Міхеєнко О.І.
ВАЖЛИВІСТЬ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ, СПОРТУ ТА ОСОБИСТОЇ ГІГІЄНИ ДЛЯ ЗБЕРЕЖЕННЯ ТА ЗМІЦНЕННЯ ЗДОРОВ’Я СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ
Бовканюк П.О., П’явка І.М.
ЗБАГАЧЕННЯ ВИКОНАВСЬКИХ ЗАСОБІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ТВОРУ В ЕСТРАДНИХ РИТМАХ
Бондаренко В.В., Черкашина Ж.В.
ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ЗДОБУВАЧІВ ТЕХНІЧНИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Борисов В.А., Єсьман І.В.
ФОРМУВАННЯ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ У КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ВИМОГ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ В ХНПУ ІМЕНІ Г.С. СКОВОРОДИ
Budianska V.А., Zakharova G.V.
DEVELOPMENT OF PROFESSIONAL COMPETENCE OF THE HEAD OF A GENERAL SECONDARY EDUCATION INSTITUTION IN THE CONTEXT OF DIGITALISATION OF THE EDUCATIONAL ENVIRONMENT
Hnatyk K.B., Fabian M.Yu., Fodor K.Y.
PROFESSIONAL ENGLISH TEACHING WITH PARTICULAR REGARD TO ACCOUNTING AND FINANCE
Грибик Т.Т.
ГУМАНІЗАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ: СТРАТЕГІЧНИЙ ПІДХІД ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЄДНОСТІ, СПРАВЕДЛИВОСТІ ТА АКТИВНОЇ УЧАСТІ
Денисенко Н.Г., Дишко О.Л., Кліш І.С., Подолюк С.М.
НЕФОРМАЛЬНА ФІЗКУЛЬТУРНА ОСВІТА ЯК СКЛАДОВА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
Yefremova O.V.
JUSTIFICATION OF THE GOAL, OBJECTIVES AND METHODOLOGY OF ORGANIZING RESEARCH AND EXPERIMENTAL WORK ON TRAINING FUTURE DENTISTS FOR PROFESSIONAL INTERACTION IN PEDIATRIC DENTISTRY
Жорняк Б.Є., Ткачук С.М., Юрчук О.М., Раковець С.В.
РЕАЛІЗАЦІЯ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА У ХОДІ ПРОВЕДЕННЯ МУЗИЧНО-ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ГРУПІ ПОДОВЖЕНОГО ДНЯ
Зданевич Л.В., Машкіна Л.А., Миськова Н.М., Талемонюк А.О.
ПЕДАГОГІЧНЕ ПАРТНЕРСТВО ЯК НАУКОВА ДЕФІНІЦІЯ І ВАГОМА ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Івашура Н.С., Потамошнєва О.М.
ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ В СПЕЦІАЛЬНИХ ШКОЛАХ: МЕТОДИКА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ З ДІТЬМИ З ООП
Конаржевська В.І.
РЕФЛЕКСІЯ В СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ОФІЦЕРІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ
Краєвська Г.П., Матвійчук Т.П., Житар І.В.
ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ ТА НАВИЧОК МАЙБУТНЬОГО ЛІКАРЯ: ВІД ТЕОРІЇ ДО ПРАКТИКИ
Кудрявцева В.Ф., Барсук С.Л., Фролова О.О.
ПОТЕНЦІАЛ КУРСУ МОРСЬКОЇ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ОПАНУВАННЯ СТУДЕНТАМИ ПРИНЦИПІВ КУЛЬТУРИ СПРАВЕДЛИВОСТІ
Любчич Р.І., Золочевський В.В., Гарбуз С.В.
ОПТИМІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ МЕТАННЯ ГРАНАТ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ СЕКТОРУ БЕЗПЕКИ ТА ОБОРОНИ
Майданюк М.О., Тернопільська В.І.
ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ІНІЦІАТИВНОСТІ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ ЗАСОБАМИ КОУЧИНГ-ТЕХНОЛОГІЙ
РОЗДІЛ 5. СОЦІАЛЬНА ПЕДАГОГІКА
Леонова В.І., Ярох Г.М., Бродецька В.С.
СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНЕ КОНСУЛЬТУВАННЯ З ПРОБЛЕМ СІМ’Ї
РОЗДІЛ 6. ДОШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА
Апрєлєва І.В., Ярославцева М.І.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЗДІЙСНЕННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ З ВИХОВАНЦЯМИ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В ДИСТАНЦІЙНОМУ ФОРМАТІ
Бутенко В.Г., Лазоренко Ю.М.
РОЗВИТОК ПРОСТОРОВОГО СПРИЙНЯТТЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ЛОГІЧНИХ ГОЛОВОЛОМОК-ЛАБІРИНТІВ
Іншакова І.Є.
СПЕЦИФІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ НАРОДНИХ ІГОР В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Канарова О.В., Вознюк А.А., Ілішова О.М.
СУЧАСНИЙ МЕДІАПРОСТІР ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Мельник І.М., Федун О.В.
САМОВДОСКОНАЛЕННЯ – ВАЖЛИВА УМОВА ДОСЯГНЕННЯ ГАРМОНІЇ В ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Пономаренко Т.О.
ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО СТАВЛЕННЯ ДІТЕЙ ШОСТОГО РОКУ ЖИТТЯ ДО ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ТРАДИЦІЙ
Селікова Я.С.
РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОГРАМИ СОЦІАЛЬНО-ЕМОЦІЙНОГО НАВЧАННЯ PRESCHOOL PATHS ТА МОЖЛИВОСТІ ЇЇ ІНТЕГРАЦІЇ ДЛЯ ДІТЕЙ З ООП
РОЗДІЛ 7. ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ
Opanasenko N.I., Chernenko H.M.
PRINCIPLES OF EDUCATION IN THE NEW UKRAINIAN SCHOOL
Рідель Т.М., Кириченко Т.О.
ДОСЛІДЖЕННЯ СПРИЙНЯТТЯ ДЕМОТИВАЦІЇ У ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ СТУДЕНТАМИ В ЗАЛЕЖНОСТІ ВІД МОВИ НАВЧАННЯ