РОЗДІЛ 1. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)
Майстренко Л.В.
ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ВНЗ
Makukhina S.V.
HUMANITARIAN EDUCATION IN HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS: KEY DIRECTIONS
Марцин С.О., Полозова О.О.
ВИКОРИСТАННЯ ТЕКСТОЦЕНТРИЧНОГО ПІДХОДУ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ВІДОКРЕМЛЕНИХ ЧЛЕНІВ РЕЧЕННЯ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У 8 КЛАСІ
Ozminska I.D.
ENHANCING ORAL COMMUNICATIVE SKILLS THROUGH INTERACTIVE READING ACTIVITIES
Ostafiychuk O.D.
INTERDISCIPLINARY COORDINATION IN TEACHING PROFESSIONAL DISCIPLINES AND ENGLISH FOR SPECIFIC PURPOSES
Петренко О.О., Красюк І.О., Щербакова Л.А.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ АКВАРЕЛЬНОГО ЖИВОПИСУ ЯК ІНСТРУМЕНТУ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ СТУДЕНТІВ МИСТЕЦЬКИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
Романчук О.В., Данилевич М.В., Коваль Р.С., Свищ Л.О.
ЕПОНІМИ Й ТОПОНІМИ У ПРОФЕСІЙНІЙ КОМУНІКАТИВНІЙ ПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ I7 ТЕРАПІЯ ТА РЕАБІЛІТАЦІЯ
Філат Т.В., Сидора М.Ю., Запорожець О.С.
ПОСТАТЬ ВИКЛАДАЧА ЧЕРЕЗ ПРИЗМУ СУЧАСНИХ УКРАЇНСЬКИХ РЕАЛІЙ
Хома Т.В., Кевпанич В.В.
ВПЛИВ УРОКІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ НА ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНО-ВОЛЬОВИХ ЯКОСТЕЙ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ
РОЗДІЛ 2. КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА
Каплієнко А.І.
ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ ТА КОРЕКЦІЇ ДИСГРАФІЇ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Король А.В.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ДІТЕЙ З МОВЛЕННЄВИМИ ПОРУШЕННЯМИ В ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ: СИСТЕМНИЙ ПІДХІД
РОЗДІЛ 3. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
Константинова Т.М.
АНАЛІЗ АНГЛОМОВНИХ ІНСТРУКЦІЙ З ЕКСПЛУАТАЦІЇ МЕХІНІЗМІВ МАШИННОГО ЗАДІЛЕННЯ: СПЕЦИФІКА
Корибут Д.В.
ВІДБІР ЗМІСТУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ПРОГНОСТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ БАНКІВСЬКОЇ СПРАВИ
Коровяк Б.Е., Горохівська Т.М.
СПІВВІДНОШЕННЯ ПОНЯТЬ ПРАВОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ І ПРАВОВА КУЛЬТУРА СТУДЕНТА В КОНТЕКСТІ ПЕДАГОГІЧНОГО ДИСКУРСУ
Кузін О.В., Співак Я.О.
ОРГАНІЗАЦІЙНО-УПРАВЛІНСЬКА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ
Куріс Ю.В., Пурнак В.П., Бородін С.В., Дорофеєв А.С., Кириченко О.О.
СУТНІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ ДО ФІЗИЧНОГО ЗАХИСТУ ВІД «ДРОНІВ» В ЕКСТРЕМАЛЬНИХ УМОВАХ СЛУЖБОВО-БОЙОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Лиман Р.М., Білошицький В.В.
МЕТОДИЧНІ ТА ОРГАНІЗАЦІЙНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ЛІДЕРСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ОФІЦЕРІВ ЗБРОЙНИХ СИЛ ВЕЛИКОБРИТАНІЇ
Магілевський В.В.
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДО ІНТЕГРАЦІЇ СУЧАСНИХ МЕТОДІВ ЗАХИСТУ ДАНИХ У СФЕРІ ЕЛЕКТРОНІКИ ТА МЕТРОЛОГІЇ
Малик Т.В., Грицик Н.П., Грицик Г.О., Мацькович М.Р., Малик Л.Б.
ПЕРЕКЛАДАЦЬКІ АДАПТАЦІЇ В КОНТЕКСТІ ТЕХНІЧНИХ ТЕКСТІВ
Molodtsova V.V.
BRAIN-FRIENDLY APPROACH TO TEACHING ENGLISH FOR SPECIFIC PURPOSES
Невзоров Р.В.
ВІД МЕТОДИКИ ЛЬОТНОГО НАВЧАННЯ ДО СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ СИСТЕМИ: ЕВОЛЮЦІЯ ПІДГОТОВКИ ПІЛОТІВ ТАКТИЧНОЇ АВІАЦІЇ
Осінн ій І.А.
СТРУКТУРА ПРОСВІТНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЛІКАРЯ
Pavlova О.О.
THE DEVELOPMENT OF CLIL METHODOLOGY IN UKRAINIAN TERTIARY EDUCATION OUTSIDE THE LANGUAGE MAJORS
Protsyshyn T.Yu.
THE USE OF CAT TOOLS IN DEVELOPING TECHNOLOGICAL COMPETENCE OF FUTURE TRANSLATORS: CHALLENGES, PROSPECTS, AND EDUCATIONAL INTEGRATION
Tsapro G.Yu., Yakuba V.V., Gladush N.F.
MOODLE-BASED TESTING: A CASE STUDY FROM TEACHING EXPERIENCE
Чабан О.Х., Сапіга В.В., Максимова О.Б.
ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПІДГОТОВЦІ МАГІСТРІВ
Чувасов М.О.
ДІАГНОСТИКА ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ В УМОВАХ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Чувасова Н.О.
ТЕХНОЛОГО-МЕТОДИЧНА ОРІЄНТОВАНІСТЬ МОДЕЛІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ТВОРЧОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК КОНЦЕПЦІЯ ТЕХНОЛОГІЗАЦІЇ ОСВІТИ
Шао Чао, Харченко С.В.
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ В КИТАЇ ТА ЇХНІЙ ВПЛИВ НА ПІДГОТОВКУ ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ
РОЗДІЛ 4. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ВИХОВАННЯ
Бойчук В.С.
ПАРТНЕРСЬКА ВЗАЄМОДІЯ ЯК ПРОВІДНА ПЕДАГОГІЧНА УМОВА ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПІДЛІТКІВ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
РОЗДІЛ 5. ДОШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА
Варяниця Л.О.
РОЛЬ ВИХОВАТЕЛЯ В РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ ДИТЯЧОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Levchuk M.L.
PECULIARITIES OF DIGITAL COMPETENCE FORMATION IN PRESCHOOL CHILDREN: UKRAINIAN AND INTERNATIONAL STUDIES
Попович О.М., Ющик Л.В.
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ ПАРТНЕРСЬКОЇ ВЗАЄМОДІЇ З БАТЬКАМИ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ
Черепаня Н.І.
ФОРМУВАННЯ У ДІТЕЙ РАННЬОГО І ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ НАВИЧОК ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ ЯК ОСНОВИ КУЛЬТУРИ ЗДОРОВ’Я: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ
РОЗДІЛ 6. ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ
Tokman V.V.
PRINCIPLES OF INTENSIVE TEACHING OF FOREIGN LANGUAGES IN HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTIONS
РОЗДІЛ 7. ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ
Cидоренко Ю.І.
ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОЇ МОВНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ЕКОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
Столярова Т.О.
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ МАЙБУТНІМИ ЕКОНОМІСТАМИ
Трутень А.В.
ВИКОРИСТАННЯ ПРОЄКТНО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ФОРМУВАННІ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ