РОЗДІЛ 1. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)
Коваленко О.М., Ємець А.А.
МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ВІРШІВ НАПАМ’ЯТЬ З ДІТЬМИ РАННЬОГО І ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Конівіцька Т.Я., Вербицька Л.О.
ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНО-КУЛЬТУРНОЇ ІДЕНТИЧНОСТИ В ПРОЦЕСІ РЕАЛІЗАЦІЇ МІЖДИСЦИПЛІНАРНОСТІ У ЗВО
Кравченко Т.М., Теличко Н.В., Бопко І.З., Кравченко К.Е.
ВРАХУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ПОТРЕБ ТА ІНДИВІДУАЛЬНОГО СТИЛЮ НАВЧАННЯ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ЯК ВИЗНАЧАЛЬНИХ ЧИННИКІВ СТУДЕНТОЦЕНТРОВАНОГО ПІДХОДУ ДО ВИКЛАДАННЯ МОВОЗНАВЧИХ ДИСЦИПЛІН В УМОВАХ ЗВО
Нагрибельна І.А.
ЦИФРОВІ ПАРТНЕРИ У НАВЧАННІ: РОЛЬ ШІ У РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Raikhel A.M., Feltsan I.M., Bedevelska M.V.
THE METHODOLOGY OF DEVELOPING ENGLISH GRAMMAR SKILLS IN THE CONTEXT OF THE COMMUNICATIVE APPROACH AND INTERCULTURAL INTERACTION: A COMPARATIVE ANALYSIS OF EUROPEAN EDUCATIONAL MODELS
Руденко Н.П., Марценішко В.О.
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ЗВО НА ЗАНЯТТЯХ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ
Шевцова Л.С.
РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ У ПРОЦЕСІ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Янко Н.О., Оліфіренко Є.В., Максак І.В.
ЛІНГВОДИДАКТИЧНІ ПРИНЦИПИ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПОВНОЗНАЧНИХ ЧАСТИН МОВИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
РОЗДІЛ 2. КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА
Опалюк Т.Л., Брилінський Д.О.
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЯК ФАКТОР СОЦІАЛЬНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ СТАРШОКЛАСНИКІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
Потюк С.В.
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ PECS В ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ
Савінова Н.В., Нездатна А.Ю.
ЗАВДАННЯ З ФОРМУВАННЯ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ТЯЖКИМИ МОВЛЕННЄВИМИ ПОРУШЕННЯМИ В ЧИННИХ КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНИХ ПРОГРАМАХ УКРАЇНИ
Соколова Г.Б., Горбатюк О.Л., Шевчук Г.М.
ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ: ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ
Суховієнко Н.А.
ЛОГОПСИХОЛОГІЯ: ЄДНІСТЬ ПСИХОЛОГІЧНОГО І МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ В КОРЕКЦІЙНІЙ ПРАКТИЦІ
Форостян О.І., Начинова О.В., Маматова З.Р.
СПЕЦИФІКА РОБОТИ СПЕЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ТА СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ: ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
РОЗДІЛ 3. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
Кічук Н.В.
ПОЗИТИВНА СОЦІАЛІЗАЦІЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ – ВЕКТОР ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ВЧИТЕЛЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
Кравченко О.Л.
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ В УМОВАХ ОСВІТНЬО-ВИРОБНИЧОГО СЕРЕДОВИЩА
Кушнір Н.О.
ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ І ІНФОРМАТИКИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
Моргун А.В.
РОЛЬ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ В СОЦІАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЯХ: НОВІ ВИМІРИ ПРОФЕСІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ
Оверчук О.О.
ФОРМУВАННЯ УПРАВЛІНСЬКИХ НАВИЧОК ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ЗАСОБАМИ СИМУЛЯЦІЇ В УМОВАХ ЦИФРОВОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА
Онищенко І.В.
АКМЕОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ СТАНОВЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ УСПІШНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Оринчак В.А., Диб’як Ю.М.
ДІЯЛЬНІСТЬ СТУДЕНТСЬКОГО НАУКОВОГО ГУРТКА КАФЕДРИ ЗАГАЛЬНОЇ ТА СУДИННОЇ ХІРУРГІЇ В КОНТЕКСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ
Паска Т.В.
СУЧАСНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ДО МІЖНАРОДНОЇ АКАДЕМІЧНОЇ МОБІЛЬНОСТІ
Савицька А.П.
ДО ПИТАННЯ ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ОПЕРАТОРІВ ВІЙСЬКОВИХ БПЛА
Сиволап Д.П.
МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ПІДПРИЄМСТВ ПОШТОВОГО ЗВ’ЯЗКУ
Силенко Н.І., Матвієнко В.О.
ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ АКТИВНОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО ПЕДАГОГІЧНОГО ПАРТНЕРСТВА
Суворов В.О., Скакальська З.Є., Назар Я.В.
СПЕЦИФІКА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В ПРОЦЕСІ ІНСТРУМЕНТАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ (АКОРДЕОН/БАЯН)
Cухацька В.Ю., Черепанова М.О.
ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ СУСПІЛЬНО-ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН В ЧЕРКАСЬКІЙ МЕДИЧНІЙ АКАДЕМІЇ
Трускавецька І.Я.
ДІАГНОСТИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ: РЕЗУЛЬТАТИ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ АПРОБАЦІЇ КОМПЛЕКСУ МЕТОДИК
Хацаюк О.В., Ярещенко О.А., Бовсунівський І.М., Тріщун Р.М.
КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ ГОТОВНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ-ПОЧАТКІВЦІВ ВИЩИХ ВІЙСЬКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДИСЦИПЛІН БЛОКУ «БОЙОВОЇ ПІДГОТОВКИ» Д О ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Шульга Л.М.
ЦИФРОВІ ІНСТРУМЕНТИ В РОЗВИТКУ ТВОРЧОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У МЕЖАХ МИСТЕЦЬКОЇ ТА ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ГАЛУЗЕЙ ОСВІТИ
Ябурова Г.Ю.
ПОНЯТТЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У СУЧАСНОМУ НАУКОВОМУ ДИСКУРСІ
РОЗДІЛ 4. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ
Заволока Ю.М., Гуцул Л.І., Івко А.В., Сідненко М.В.
АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ ЯК ЧИННИК ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Левадний І.А., Боровик І.О., Фігура О.В.
ОЦІНКА ПЕРСПЕКТИВ ФУНКЦІОНУВАННЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ У КОНТЕКСТІ ОПЕРАТИВНОГО ТА СЕРЕДНЬОСТРОКОВОГО ПЛАНУВАННЯ ТА ШЛЯХИ МОДЕРНІЗАЦІЇ ПІДГОТОВКИ ОФІЦЕРСЬКОГО СКЛАДУ
РОЗДІЛ 5. ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ
Дольнікова Л.В., Задорожна А.А.
АНАЛІЗ СУТНОСТІ ТА ПЕРСПЕКТИВ ЗАСТОСУВАННЯ ДИЗАЙНУ- МИСЛЕННЯ В ЛАБОРАТОРІЯХ ЖИВОГО НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ НІДЕРЛАНДІВ
РОЗДІЛ 6. ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ
Доценко С.О.
ІНТЕГРАЦІЯ STEM-ТЕХНОЛОГІЙ ТА ЦИФРОВИХ ТРЕНДІВ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ЯК УМОВА АКТИВІЗАЦІЇ ТЕХНІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ
Косюхно Д.С.
ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ШКОЛЯРІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН У КОНТЕКСТІ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ТА ІННОВАЦІЙ
Сухіх А.С., Коркішко І.А.
ВИКЛИКИ ТА ПЕДАГОГІЧНІ СТРАТЕГІЇ ВИКОРИСТАННЯ ІМЕРСИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ЗМІШАНОМУ НАВЧАННІ ЗЗСО
Шапаренко І.Є., Юденко О.В., Подрушняк В.М., Волков М.С., Левченко Н.П.
БІОМЕХАНІЧНИЙ АНАЛІЗ ТЕХНІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ЕЛІТНИХ ОДНОБОРЦІВ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ ІНСТРУМЕНТІВ «ШІ» (ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДХІД)