Центр українсько-європейського наукового співробітництва

Випуск 68 Том 1

Титул

Зміст

РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ

Havran M.І., Horokhivska T.М., Yaremko H.V.
PROGRAMMES AND INITIATIVES SUPPORTING ACADEMIC MOBILITY IN HEIS: EXPERIENCE OF POLAND

Гутиряк О.І.
МІЖКУЛЬТУРНА ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Добровольська Р.О.
ПРИНЦИП ІНТЕГРАЦІЇ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИКИ У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ МУЗИЧНИХ ТЕРАПЕВТІВ

Клокар Н.І.
ПРОГРАМИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІВ В УМОВАХ ВПРОВАДЖЕННЯ ДЕРЖАВНОГО СТАНДАРТУ БАЗОВОЇ І ПОВНОЇ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Ковба М.В.
ЗМІСТ ВІЙСЬКОВО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ СТРАШОКЛАСНИКІВ (ПЕРША ЧВЕРТЬ ХХІ СТ.)

Кульчицький В.І., Іванова Ж.Є.
СТУДЕНТСЬКА МОБІЛЬНІСТЬ В МЕЖАХ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ В УКРАЇНСЬКИХ ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

РОЗДІЛ 2. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)

Berezniak O.P., Shcherbyna Y.M.
DEVELOPMENT OF EMOTIONAL INTELLIGENCE OF UNIVERSITY STUDENTS THROUGH FOREIGN (ENGLISH) LANGUAGE LEARNING

Betsko O.S., Yefimova O.M., Zhytska S.A., Braievska A.I.
THE POTENTIAL OF UTILIZING AUGMENTED REALITY IN TEACHING IT STUDENTS IN A MILITARY INSTITUTION

Вайнагій Т.М., Коваль Л.О., Данилюк В.О.
ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ ЯК КОМПОНЕНТУ АНГЛОМОВНОЇ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Гарцунова Л.І., Городецька Я.І.
ДОСЛІДЖЕННЯ ВАЖЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ЧИТАННЯ УЧНІВ СТАРШОГО ЕТАПУ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Дворник О.М., Рубан Н.П.
ІНТЕГРАТИВНА МОДЕЛЬ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ДО РОБОТИ ЗІ ЗДОБУВАЧАМИ ОСВІТИ У СКЛАДНИХ ЖИТТЄВИХ ОБСТАВИНАХ

Джежик О.В.
ВИЗНАЧЕННЯ МІЖДИСЦИПЛІНАРНИХ ЗВ’ЯЗКІВ ПІД ЧАС ВИКЛАДАННЯ ОСВІТНІХ КОМПОНЕНТІВ «ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ» ТА «ПСИХОЛОГІЯ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ» У ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ «ПСИХОЛОГІЯ»

Карпенко Г.М.
СПОСОБИ ПОДОЛАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО БАР’ЄРУ ПРИ ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Котова А.В., Чернова Г.В.
ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ

Леонтієва С.Л., Петрикова О.П.
КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ РОЗВИТКУ ХУДОЖНЬОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ МИСТЕЦЬКИХ ШКІЛ У ПРОЦЕСІ ВОКАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Лю Шучан
ДОСЛІДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗДІБНОСТЕЙ МОЛОДИХ ВЧИТЕЛІВ ВОКАЛУ В МІСЦЕВИХ КОЛЕДЖАХ І УНІВЕРСИТЕТАХ КИТАЮ

РОЗДІЛ 3. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ

Бандура Л.Р.
ІСТОРІОГРАФІЯ ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ: ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (2017-2023)

Бартєнєва І.О., Ноздрова О.П., Осипова Т.Ю.
ВИКОРИСТАННЯ ПРОЄКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧАС ВИКЛАДАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ

Валійова Т.Б.
ТЕХНОЛОГІЯ “LANGUAGE PORTFOLIO” ЯК ОДИН ІЗ ЗАСОБІВ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК САМОКОНТРОЛЮ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Ворожбіт-Горбатюк В.В., Козиренко С.І.
НАВЧАЛЬНІ ПРЕЗЕНТАЦІЇ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ТА ПІД ЧАС ПІДГОТОВКИ ДОКТОРІВ ФІЛОСОФІЇ

Галацин К.О., Фещук А.М.
ФОРМУВАННЯ В МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНОЇ АНГЛОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МЕТОДАМИ СИТУАТИВНОГО МОДЕЛЮВАННЯ

Гнатик К.Б., Фодор К.Й., Тор Т.Г.
ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ

Гребінь-Крушельницька Н.Ю.
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ТА ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХОДИ ЯК ОСНОВА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ЛІДЕРА

Гриценко О.Е.
ВПЛИВ ХОРЕОГРАФІЧНОГО МИСТЕЦТВА НА РОЗВИТОК КРЕАТИВНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ

Деревянчук О.В.
ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ КЛАСТЕРИЗАЦІЇ ТА НЕЧІТКОЇ ЛОГІКИ ДЛЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО АНАЛІЗУ ДАНИХ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ

Дніпровська Т.В., Кондрашова О.В.
МЕТОДИКА ІНДИВІДУАЛІЗОВАНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ

Зажарська Г.П.
ФЕНОМЕН «ЛІДЕРСТВО» ТА ПІДХОДИ ДО ЙОГО РОЗУМІННЯ

Ірхіна Ю.В.
ПРИНЦИПИ РОЗРОБКИ ВПРАВ ЗА КОМУНІКАТИВНИМ ПІДХОДОМ ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ПЕРШОГО (БАКАЛАВРЬСКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ МЕДИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ З УРАХУВАННЯМ КОГНІТИВНО-ПРАГМАТИЧНОГО АСПЕКТУ ІНШОМОВНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ

Ісаєва О.С., Шумило М.Ю.
КОМУНІКАЦІЯ ЯК РІВЕНЬ КУЛЬТУРНОГО РОЗВИТКУ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ

Іщенко Т.М., Кузьменко Д.В., Остапенко Е.О.
ДЕЯКІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МЕТАКОГНІТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У СТУДЕНТІВ-ЕКОНОМІСТІВ НА ЗАНЯТТЯХ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ (ЗА ДИСТАНЦІЙНОЮ ФОРМОЮ НАВЧАННЯ)

Кирпенко Є.В., Веремієнко М.М.
МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ – ФАХІВЦІВ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ І СПОРТУ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ

Кіріллова А.О.
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ПСИХОЛОГІВ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ

Макух Д.Д.
КОМПОНЕНТНА СТРУКТУРА ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ КУРСАНТІВ ВІЙСЬКОВИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Мережко Ю.В.
ІСТОРИКО-РЕТРОСПЕКТИВНИЙ АНАЛІЗ ФОРМУВАННЯ ФАХОВОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ВОКАЛУ

Михайлюк Ю.Д., Михайлюк І.Р.
СИНЕРГІЯ ІТ ТА ЕКОЛОГІЇ: ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Мудрик О.В., Павлова О.О.
ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ

Нагачевська С.А., Левицька А.І., Самойленко Т.О., Нетребчук Л.М.
РОЛЬ НАУКОВИХ ГУРТКІВ У ПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ: ДОСВІД ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Несін Ю.М.
АНАЛІЗ НАВЧАЛЬНОГО ПОСІБНИКА «ФРАНЦУЗЬКА МОВА»

РОЗДІЛ 4. СОЦІАЛЬНА ПЕДАГОГІКА

Атрошенко Т.Ю., Сегеда Н.А., Мільчевська Г.С.
ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ ЗАСОБАМИ АРТ-ТЕРАПІЇ

Лялюк Г.М.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ЗАХИСТУ ДІТЕЙ ВІД КІБЕРНАСИЛЬСТВА

Тернопільська В.І.
ГРОМАДЯНСЬКІ ЦІННОСТІ ЯК ОСНОВА СУЧАСНОГО СОЦІАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ

РОЗДІЛ 5. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ

Драгунова В.В.
ГЕНЕЗИС ТА ЕВОЛЮЦІЯ КОНСАЛТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ

Майданенко С.В., Хомич О.Б.
РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ РОБОТИ ЩОДО ВПРОВАДЖЕННЯ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ ПІДГОТОВКИ КЕРІВНИКІВ І ВЧИТЕЛІВ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ В НУШ

Погребняк В.П., Дашковська О.В., Мельник О.М.
ТРАНСФОРМАЦІЯ СИСТЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ

Shlenova M.Н.
FORMATION OF PROFESSIONAL SKILLS AND BUSINESS CAREER MANAGEMENT OF FUTURE LIBRARY STUDENTS

РОЗДІЛ 6. ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ

Попадич О.О., Попадич Б.Т., Панющик А.В.
ВПРОВАДЖЕННЯ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ: ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

РОЗДІЛ 7. ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ

Бєлова О.Б., Галецька Ю.В.
МОТИВАЦІЯ НАВЧАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Vodopian N.І.
DEVELOPMENT OF TEACHER’S DIGITAL COMPETENCE IN DESIGNING A CLOUD-BASED DISTANCE LEARNING ENVIRONMENT FOR BIOLOGY

Коваленко В.В.
ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УПРАВЛІННІ ПРОЄКТАМИ У ПРОЦЕСІ НЕФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ ФАХІВЦІВ ІТ-КОМПАНІЙ

Коваленко В.В., Мар’єнко М.В.
СЕРВІСИ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ЯК СКЛАДНИКИ КОМП’ЮТЕРНО ОРІЄНТОВАНОГО СЕРЕДОВИЩА

Курінний О.В., Білокопитов В.І.
ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ ШЛЯХОМ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Литвин А.Ф., Хищенко О.О., Великдан Ю.В.
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТРАНСФОРМАЦІЙНИХ ЗМІН У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ