РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Зайченко Н.І.
ПРИНЦИП ІСТОРИЧНОСТІ У ЄВРОПЕЙСЬКОМУ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОМУ ДИСКУРСІ МЕЖІ ХІХ–ХХ СТОЛІТЬ
Карпенко О.Є.
МОТИВАЦІЯ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЯК ОДИН ІЗ ФАКТОРІВ УСПІШНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
Коваль Р.С.
ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ВІДОМИХ ЛЬВІВСЬКИХ ГЕРМАНІСТІВ
РОЗДІЛ 2. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)
Аксьонова О.П., Богодист О.Г.
МОДЕЛІ НОВОГО УРОКУ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В УМОВАХ ВІЙНИ
Барабаш К.В.
ІНТЕГРАТИВНА СИСТЕМА РУХОВИХ ВПРАВ НА ЗАНЯТТЯХ З АДАПТИВНОГО КАРАТЕ У ФІЗИЧНОМУ ВИХОВАННІ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
Дика Н.М., Розінкевич Н.В.
РОЗВИТОК ЧИТАЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПІД ЧАС ОПРАЦЮВАННЯ ПОЕЗІЇ МИКОЛИ ВОРОНОГО «ІНФАНТА» В 10 КЛАСІ
Кукса Н.Г.
МЕТОД ПРОЕКТІВ ПРИ ВИКЛАДАННІ ДИСЦИПЛІНИ «УКРАЇНСЬКА МОВА ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ»
Поліщук І.Є.
ФІЛОСОФІЯ КАРЛА ПОППЕРА В КОНТЕКСТІ МЕТОДОЛОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ ТА ГРОМАДЯНСЬКОЇ ОСВІТИ
Степанова Л.В., Чжан Венлі
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ МИСТЕЦЬКО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ ДО САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ НАД ВОКАЛЬНИМ РЕПЕРТУАРОМ
Филипюк Д.О.
СУТНІСНА ХАРАКТЕРИСТИКА СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МЕДИЧНОЇ СЕСТРИ ЯК КОМПОНЕНТИ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
Хохлова Л.Г., Хома Н.Г.
ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ПРЕДМЕТУ «НОВІТНІ ДОСЯГНЕННЯ У МАТЕМАТИЦІ» ДЛЯ СТУДЕНТІВ ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
Яригіна Н.М.
ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВИКЛАДАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ: ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ТА РЕЗУЛЬТАТИ
РОЗДІЛ 3. КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА
Кузнецова Т.Г., Кордонець В.В., Папка С.І., Грибоєдова В.В.
ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ І НАВИЧОК В УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ
Омельченко М.С., Буднік Т.І., Федисів К.С.
ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ДО ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ У ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ В УМОВАХ СПЕЦІАЛЬНОЇ ШКОЛИ
Tatianchykova I.V., Solovyova T.H., Gladysh M.O.
FEATURES OF STUDYING THE COURSE “METHODOLOGY AND LOGIC OF SCIENTIFIC RESEARCH” BY STUDENTS MAJORING IN “SPECIAL EDUCATION”
РОЗДІЛ 4. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
Алієв Е.М.
ПЕДАГОГІЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ
Бондаренко І.В.
СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ СУДНОВОДІЇВ
Budianska V.А., Marykivska H.А.
COMMUNICATION AS A SUBJECT OF SCIENTIFIC RESEARCH
Гайдаржи А.І.
РЕАЛІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Георгієв В.М., Бендіна О.М.
КЕЙС-ТЕХНОЛОГІЯ ЯК ЗАСІБ ПЕДАГОГІЧНОГО ВПЛИВУ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ
Гожельник І.В.
СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ «ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ МАЙБУТНЬОГО МАГІСТРА МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА» ТА ЙОГО СТРУКТУРА
Голубенко О.В.
РОЗВИТОК ОСОБИСТІСНОЇ ТА ПРОФЕСІЙНОЇ ЗРІЛОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Гончарова В.І., Леонова В.І.
ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ
Дєнічєва О.І., Лук’янчук С.Ф.
ВИКЛИКИ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ РЕАЛІЙ
Зажарська Г.П.
КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ ЛІДЕРСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗДО
Капустіна О.І.
ТЕНДЕНЦІЇ СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ-ОЛІГОФРЕНОПЕДАГОГІВ
Ковальчук І.С., Гайдай І.О., Шадура В.А., Задоєнко О.І.
АНГЛОМОВНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА СТУДЕНТСЬКА КОНФЕРЕНЦІЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНО-ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ТА ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Крюкова Ю.Д.
ІННОВАЦІЯ VS ТРАДИЦІЯ ЧИ ДІАЛЕКТИЧНИЙ СИНТЕЗ ПРОТИЛЕЖНОСТЕЙ (НА ПРИКЛАДІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ СТУДЕНТАМ НЕЛІНГВІСТИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ЗВО)
Малашевська І.В., Павлюк Н.М., Комарук З.В.
АКТУАЛЬНІСТЬ МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ П. В. ГОЛУБЄВА В КОНТЕКСТІ ВОКАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
Малазонія Д.О.
ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ У СУЧАСНИХ УМОВАХ
Мельник О.В., Гурина Н.В.
ВИКЛИК ЧАСУ. СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ У ВИКЛАДАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В УКРАЇНІ ДЛЯ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
Мисик О.А., Новіцька О.І.
ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МЕДИЧНОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ НА ПОЗНАЧЕННЯ ЗАХВОРЮВАНЬ ОРГАНІВ ДИХАННЯ: МАТЕРІАЛИ ДО ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ
Небитова І.А.
ОСОБЛИВОСТІ НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ В УМОВАХ ЗВО
Носаченко В.М.
СУТНІСТЬ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ГЕОГРАФІЇ ДО БЕЗПЕРЕРВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ
Пожидаєв М.Ю.
ФІЗИЧНА ПІДГОТОВКА ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СТІЙКОСТІ КУРСАНТІВ ЗВО В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
Починкова М.М., Бадер С.О.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ МЕХАНІЗМИ ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ
Пристінський Р.В.
ОРГАНІЗАЦІЯ, ЕТАПИ ТА РЕЗУЛЬТАТИ ПЕДАГОГІЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ ЩОДО ФОРМУВАННЯ МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ НГУ
Прищепов М.М.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ В ІННОВАЦІЙНОМУ ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ
Сердюк Г.А.
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ФЕНОМЕНУ РОЗВИТКУ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ ЛІЦЕЮ
Тарасенко Г.С.
ФОРМУВАННЯ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ ВЧИТЕЛЯ В СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Chen Ronghao
FORMATION OF THE FUTURE PHYSICAL EDUCATION AND SPORTS SPECIALISTS’ MANAGERIAL QUALITIES DURING THE PERIOD OF STUDYING AT THE HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTIONS
Чепель М.О., Данилюк І.М.
ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ НАВЧАННЯ КУРСАНТІВ ДИСЦИПЛІНІ «РОБОТА З ОСОБОВИМ СКЛАДОМ У ПІДРОЗДІЛАХ НГУ»
Черненко О.В.
ХАРАКТЕРИСТИКА ЗМІСТОВИХ КОМПОНЕНТІВ МОДЕЛІ РОЗВИТКУ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ОСВІТНІХ ПРОЄКТІВ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ
Шаршаткін Д.Ю.
ОБҐРУНТУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ – ФАХІВЦІВ З ОРГАНІЗАЦІЇ РОЗВІДУВАЛЬНО-ІНФОРМАЦІЙНОЇ РОБОТИ
РОЗДІЛ 5. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ
Школьник І.А., Люта О.В., Дейнека О.В.
ІНДУСТРІЯ 5.0 ТА ТРАНСФОРМАЦІЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ: КОНЦЕПЦІЇ, ЗАСТОСУВАННЯ ТА ВИКЛИКИ МАЙБУТНЬОГО
РОЗДІЛ 6. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ВИХОВАННЯ
Богуславський В.В., Бачинська Н.В., Порохнявий А.В.
АНАЛІЗ СТАНУ РОЗРОБЛЕННЯ ТА ПОСТАНОВКА ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО СПІВРОБІТНИКА СЕКТОРУ БЕЗПЕКИ ТА ОБОРОНИ УКРАЇНИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЕКСТРЕМАЛЬНИХ УМОВАХ
РОЗДІЛ 7. ДОШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА
Баєнко А.О.
РОЛЬ ПЕДАГОГА В МОНТЕССОРІ-КЛАСІ
Селікова Я.С.
ОГЛЯД ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОГРАМИ PROMEHS ДЛЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В КРАЇНАХ ЄС
Смолюк С.В.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ТРЕНІНГ ЯК ФОРМА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
РОЗДІЛ 8. ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ
Бовталюк Д.С.
РЕАЛІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ ПРИРОДНИЧИХ ПРЕДМЕТІВ У СТАРШІЙ ШКОЛІ
Pryhalinska T.G.
THE IMPACT OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE ON THE QUALITY OF CLASSES CONDUCTED BY TEACHERS OF HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS
Шелевер О.В., Капітан Л.І., Коновалов О.Ю.
АДАПТИВНЕ НАВЧАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ЗА ДОПОМОГОЮ СУЧАСНИХ ЦИФРОВИХ ПЛАТФОРМ
РОЗДІЛ 9. ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ
Андріяш В.В., Шевченко Л.С.
СИСТЕМНІ МОДЕЛІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ МІЖНАРОДНОГО ТУРИЗМУ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ОНЛАЙН-ТЕХНОЛОГІЙ
Мінтій І.С., Вакалюк Т.А., Ткаченко В.А.
ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСУ VOSVIEWER У НАУКОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Мосій І.М., Чаплик О.А., Штангрет Г.З.
ОНЛАЙН-ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ: РОЗРОБКА ТА ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДИК
Поміркована Т.В., Руднянин О.І., Мельник Н.М.
ПРОБЛЕМИ ЕКВІВАЛЕНТНОСТІ ПЕРЕКЛАДУ НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ТЕКСТІВ
Трач Х.В., Негода Л.О.
ВИКОРИСТАННЯ МЕДІА-ІНСТРУМЕНТІВ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ КОМПОНЕНТ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Шершень Б.С., Садовий М.І., Соменко Д.В., Трифонова О.М.
ЦИФРОВА АВТОМАТИЧНА МЕТЕОРОЛОГІЧНА СТАНЦІЯ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ЕКОЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ В ПОЗАУРОЧНІЙ РОБОТІ
Шиян І.О., Крашеніннік І.О.
ОГЛЯД СЕРЕДОВИЩ ТА МОВ ПРОГРАМУВАННЯ ДЛЯ НАВЧАННЯ МОБІЛЬНОЇ РОЗРОБКИ
Юрженко А.Ю.
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ УПРАВЛІННЯ СУДНОВИМИ ТЕХНІЧНИМИ СИСТЕМАМИ І КОМПЛЕКСАМИ ЗАСОБАМИ LMS MOODLE
РОЗДІЛ 10. АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ПЕДАГОГІКИ
Каптур Г.А., Вітюк В.В.
ОБРАЗНІСТЬ МОВЛЕННЯ ЯК СКЛАДНИК РИТОРИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ