Центр українсько-європейського наукового співробітництва

Випуск 76

Титул

Зміст

РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ

Крижановська В.В.
ЛОГІКА ЕВОЛЮЦІЇ ФЕНОМЕНУ «АНАЛІЗ» В КОНЦЕПТ «АНАЛІТИЧНІ ЦЕНТРИ»

Seminikhyna N.M., Svyrydiuk T.V., Ruban L.M.
THE IMPACT OF PEDAGOGICAL RESEARCH ON THE DEVELOPMENT OF TEACHERS’ PROFESSIONAL IDENTITY

Швидун В.М., Писарєва Л.В.
РОЗВИТОК ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА ТЛІ МАСШТАБНОЇ ВІЙСЬКОВОЇ АГРЕСІЇ

РОЗДІЛ 2. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)

Дика Н.М., Глазова О.П.
ФРАЗЕОЛОГІЗМИ В ПЕДАГОГІЧНОМУ СПІЛКУВАННІ ВЧИТЕЛЯ-СЛОВЕСНИКА

Імбер В.І., Деньга Н.М., Усатенко В.М.
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ЗАСТОСУВАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ

Лупак Н.М., Ковбасюк А.І.
АКТИВНЕ НАВЧАННЯ ЯК КЛЮЧ ДО УСПІХУ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

Макаренко Л.В., Попова О.А., Гончарук В.А.
РОЛЬ ЛІТЕРАТУРНИХ ДИСКУСІЙ ТА ДЕБАТІВ У РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ

Маковєй О.М.
РОЛЬ ЗВОРОТНОГО ЗВ’ЯЗКУ В ІНТЕНСИФІКАЦІЇ ТА АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Моложанов А.І.
ЦИФРОВІ ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ГРАМОТНОСТІ СТУДЕНТІВ АРХІТЕКТУРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Мудра С.В.
ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ ДО ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У СТУДЕНТІВ НЕМОВНИХ ФАКУЛЬТЕТІВ

Соменко О.О., Соменко Д.В., Ткаченко В.М.
ОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕБІГУ ПІЗНАВАЛЬНИХ ПРОЦЕСІВ В УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ ТА СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНОЇ ЦИФРОВІЗАЦІЇ

РОЗДІЛ 3. КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА

Мороз Л.В., Ананко О.А.
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ В ПРОЦЕСІ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Сизова Н.В.
РОЛЬ ІННОВАЦІЙНИХ ЛОГОПЕДИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У КОРЕКЦІЙНІЙ РОБОТІ З ДІТЬМИ З ПОРУШЕННЯМ ЧИТАННЯ

РОЗДІЛ 4. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ

Балакірєва В.А.
ВОЛОНТЕРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗВО ЯК ФЕНОМЕН СУЧАСНОСТІ

Борисенко Н.О.
ОСВІТНЄ ЛІДЕРСТВО В СИСТЕМІ ВИХОВНОЇ РОБОТИ ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

Бреус О.Д., Деяк Ю.М.
МЕТОДИЧНІ ПРОБЛЕМИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ФАХОВОГО СПРЯМУВАННЯ

Budianska V.А., Zakharova G.V.
PEDAGOGICAL CONDITIONS FOR ENHANCING THE MANAGERIAL COMPETENCE OF FUTURE EDUCATION MANAGERS

Демянчук М.Р.
СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ СИТУАТИВНО-КОМУНІКАТИВНИХ МОДЕЛЕЙ ПРОФЕСІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ДИТЯЧИХ СТОМАТОЛОГІВ

Жорняк Б.Є., Ткачук С.М., Юрчук О.М.
ВІДОМІ-НЕВІДОМІ ІМЕНА: ЯРОСЛАВ БАРНИЧ, ПОВЕРНЕННЯ

Завидівська О.І., Куцериб Т.М., Сидорко О.Ю., Островський М.В., Гуль І.Г.
ТЕОРІЇ МОТИВАЦІЇ ЯК РУШІЙНА СИЛА ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ЗДОРОВ’ЯОРІЄНТОВАНОГО УПРАВЛІННЯ У СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ

Зінчук Н.А.
КОМПЕТЕНТНІСНЕ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІЗ САДОВО-ПАРКОВОГО ГОСПОДАРСТВА ЗАСОБАМИ ПЕДАГОГІЧНИХ КЕЙСІВ

Карташова Л.А.
МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ДОКТОРІВ ФІЛОСОФІЇ В УКРАЇНІ

Кваша А.С.
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ТЕХНОЛОГІЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ЗАПОБІГАННЯ ТА ПРОТИДІЇ БУЛІНГУ

Kislyuk Z.M.
SOCIO-PEDAGOGICAL CONDITIONS AND STRUCTURAL MODEL OF SOCIAL MATURITY FORMATION IN STUDENTS OF MEDICAL COLLEGES BASED ON THE USAGE OF TRAINING TECHNOLOGIES

Ковальчук Г.О., Дзюбенко В.О., Ковернік В.О.
СУЧАСНА ЛЕКЦІЯ: ІННОВАЦІЙНІ ТЕНДЕНЦІЇ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ

Konoplianyk L.M., Melnyk N.I., Pylypchuk M.L.
STUDENT-CENTERED APPROACH TO BUSINESS ENGLISH TEACHING AS A STRATEGY FOR ENHANCING STUDENTS’ LEARNING OUTCOMES

Кравець О.Є., Свириденко І.М., Павленко Л.І.
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧА ІНОЗЕМНИХ МОВ ПІД ЧАС ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «АКАДЕМІЧНЕ ПИСЕМНЕ СПІЛКУВАННЯ»

Любар Р.О.
ТЕХНІКА ДИРИГУВАННЯ ЯК ОСНОВА ДИРИГЕНТСЬКО-ХОРОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

Лящук Д.В., Федчишин О.М.
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ІНТЕГРАЦІЇ РЕАЛЬНОГО ТА ВІРТУАЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ФІЗИЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ ФІЗИКИ

Михайлова Л.З.
ФОРМУВАННЯ ПОЛІКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У СТУДЕНТІВ ЗВО ЕКОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Ольшанський Д.В., Кисельова І.І., Терещук М.О.
ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДИКИ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ МОВИ ТА ПРЕДМЕТУ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ НЕФІЛОЛОГІЧНИХ НАПРЯМІВ ПІДГОТОВКИ

Науменко М.О., Малашевська І.В., Павлюк Н.М.
ІННОВАЦІЙНІ ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ ВОКАЛЬНО-ХОРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

Protsko Ye.S.
URGENT METHODS AND TECHNIQUES TO TEACHING ENGLISH AS A FOREIGN LANGUAGE FOR WOULD-BE ENGLISH LANUAGE TEACHERS

Радул В.В.
ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ СВІДОМОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ: НАУКОВІ ПІДХОДИ, ВИЗНАЧЕННЯ ТА СТРУКТУРА

Рибак О.П.
ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА У ФОРМУВАННІ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ

Стрілець О.В., Генесіран М.В.
ХАРАКТЕРНІ РИСИ МИСТЕЦТВА ТРИПІЛЬСЬКОЇ КУЛЬТУРИ

Чепель М.О., Данилюк І.М.
ДИДАКТИЧНІ АСПЕКТИ ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ПРОДУКТИВНОГО НАВЧАННЯ КУРСАНТІВ ДИСЦИПЛІНІ «РОБОТА З ОСОБОВИМ СКЛАДОМ У ПІДРОЗДІЛАХ НГУ»

Шоловій М.-Т.І.
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО СТВОРЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Шпаляренко Ю.А.
ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ У СУЧАСНІЙ ШКОЛІ: ДИДАКТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ СТРАТЕГІЇ

РОЗДІЛ 5. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ

Гавриленко В.В., Меняйло В.І.
ЕТАПИ РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ В ЕСТОНСЬКІЙ РЕСПУБЛІЦІ: ДОСВІД ДЛЯ УКРАЇНИ

РОЗДІЛ 6. ДОШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА

Горопаха Н.М.
ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОСТІ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Коваленко О.В., Литвин Т.В.
СЕНСОРНО-ПІЗНАВАЛЬНИЙ ПРОСТІР ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР ТА ВПРАВ

Левінець Н.В.
МЕТОДИЧНИЙ СУПРОВІД ВИКОРИСТАННЯ БАТЬКАМИ ЦИФРОВИХ ДИДАКТИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ У ВИХОВАННІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Пономаренко Т.О., Кузіна О.Т.
ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ В ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

РОЗДІЛ 7. ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ

Рогульська О.О., Бліновська Р.І.
РОЗВИТОК ІНШОМОВНИХ КОМУНІКАТИВНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ: ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ТА МЕТОДИ

Твердохліб Г.В.
ФІЛОСОФІЯ МЕДІАПЕДАГОГІКИ: НА ПЕРЕТИНІ ТЕХНОЛОГІЙ, ЕТИКИ ТА ОСВІТИ

Чередник Л.М., Кьон Н.Г., Толстова Н.М.
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Шинкевич Д.К., Процай Л.П.
СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНИЙ КОНТЕНТ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Шинкевич Ю.О., Процай Л.П.
ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ЗМІШАНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ У ФОРМУВАННІ АНГЛОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

РОЗДІЛ 8. ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ

Куденко Г.О.
ВИЗНАЧЕННЯ ПОТЕНЦІАЛУ ЗАСТОСУВАННЯ ПОДКАСТІВ У СИСТЕМІ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ

Павлига П.Д.
АНАЛІЗ ВИКОРИСТАННЯ ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ З КОМП’ЮТЕРНИХ НАУК. СИСТЕМАТИЧНИЙ ОГЛЯД БАЗИ СКОПУС