РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Товканець Г.В., Кирлик В.В.
СТРУКТУРА І ЗМІСТ ІНФОРМАЦІЙНО-ПРОЄКТНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-БУДІВЕЛЬНИКІВ
Турчина І.С., Турчин С.О.
ПЕДАГОГІКА ПАРТНЕРСТВА ЯНУША КОРЧАКА: ІНСТРУМЕНТ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
Фенцик О.М.
РОЗВИТОК ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ: ПРОБЛЕМИ, ДОСЯГНЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
Фізеші О.Й.
НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ В ПОЧАТКОВИХ ШКОЛАХ: ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНТЕКСТ (ЗАКАРПАТТЯ, ДРУГА ПОЛОВИНА ХІХ – ПЕРША ПОЛОВИНА ХХ СТОЛІТТЯ)
Шанскова Т.І., Коновальчук І.М., Рудницька Н.Ю.
ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ПРИ ФОРМУВАННІ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА ДИДАКТИЧНИХ ЗАСАДАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
РОЗДІЛ 2. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)
Нагрибельний Б.Я.
ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ЦИФРОВУ ЕПОХУ: ЧОМУ ІНТЕРАКТИВНІСТЬ – ЦЕ MUST
Oleinikova H.I.
FORMATION OF CROSS-CULTURAL COMMUNICATIVE COMPETENCE IN THE PROFESSIONAL ACTIVITY OF FUTURE BACHELORS OF SECONDARY EDUCATION
Петрина Р.Л., Кузів О.О.
РІВЕНЬ СПІВПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ РУХОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Прус Н.О., Зінченко О.А.
ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК АУДІЮВАННЯ У СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ВИКЛАДАННЯ ІСПАНСЬКОЇ МОВИ
Решетняк І.О.
ВПРОВАЖДЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ГЕЙМІФІКАЦІЇ В НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС СТУДЕНТІВ ЗВО
Решитько А.Д.
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ: ІНТЕРАКТИВНІСТЬ ТА ІННОВАЦІЇ
Степаненко О.К.
ПРО ВНЕСОК БОРИСА ШАЛАГІНОВА У РОЗРОБКУ НОРМАТИВНИХ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ШКІЛЬНОГО КУРСУ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Токовило Т.С., Спичак Т.С.
ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДЛЯ РОЗВ’ЯЗАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ЗАДАЧ
Shcherbyna V.V.
INTERACTIVE GAMES INVOLVING FUN COMPONENT AS THE WAY OF MOTIVATING STUDENTS IN A FOREIGN LANGUAGE CLASS
РОЗДІЛ 3. КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА
Семенець А.І.
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ТА КЛАСИФІКАЦІЇ ОСОБЛИВИХ ОСВІТНІХ ПОТРЕБ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Синиця А.О., Санагурська Н.І.
ІМПЛІЦИТНЕ НАВЧАННЯ В СИСТЕМІ ПОСЛУГИ РАННЬОГО ВТРУЧАННЯ
Цимбал-Слатвінська С.В.
ЦИФРОВІ ІНСТРУМЕНТИ В ЛОГОПЕДИЧНИХ ПРАКТИКАХ
Чигріна Я.Ю., Полупанова Я.М., Косенко С.М.
РОЛЬ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИХ ЦЕНТРІВ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЯКІСНОЇ ОСВІТИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ: ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ
РОЗДІЛ 4. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
Машкіна О.М., Позніхіренко Ю.І., Шестак Н.В., Глабець С.П.
ВТРАТА ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В КОНТЕКСТІ СТАНДАРТИЗАЦІЇ ІНШОМОВНОЇ ОСВІТИ В МЕДИЧНІЙ ГАЛУЗІ: ПОСТАНОВКА ПРОБЛЕМИ
Машкова І.М., Кузьменко Д.В., Моруга К.О.
ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ МОЗКОВОГО ШТУРМУ ЯК МЕТОД МЕТАКОГНІТИВНОГО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ СТУДЕНТІВ-ЕКОНОМІСТІВ
Мірошніченко В.І., Васюк О.В.
ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПІДГОТОВЦІ ЕКОЛОГІВ ДО КОМУНІКАЦІЇ З СУБ’ЄКТАМИ ГОСПОДАРЮВАННЯ
Мухіна Т.Є.
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ ЗАСОБАМИ STEM-ТЕХНОЛОГІЙ В УМОВАХ НУШ
Нагорна К.В., Буцик І.М., Гребінчак О.І., Чжан Б., Таран М.В.
ІННОВАЦІЙНА СПРЯМОВАНІСТЬ У ЗМІСТІ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ЯК РЕЗУЛЬТАТ СУЧАСНИХ ЗМІН
Нелюба Р.О., Мазін В.М.
ПОСТАНОВКА ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЗУБНИХ ТЕХНІКІВ ДО РОБОТИ З БІОСУМІСНИМИ МАТЕРІАЛАМИ НОВОГО ПОКОЛІННЯ
Нелюба Я.О., Мазін В.М.
АКТУАЛЬНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПІДХОДІВ У ПІДГОТОВЦІ ЗУБНИХ ТЕХНІКІВ ЧЕРЕЗ АНАЛІЗ КЛІНІЧНИХ ВИПАДКІВ
Новак Н.М.
ВДОСКОНАЛЕННЯ МОВЛЕННЄВИХ УМІНЬ УЧНІВ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ЗА ДОПОМОГОЮ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Овчіннікова О.І., Мендрух Ю.М., Бєлякова О.В.
ЗАСТОСУВАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДЛЯ КОНТРОЛЮ ІНШОМОВНИХ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ НЕМОВНИХ ЗВО
Окаєвич А.В.
МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВОЇ СТІЙКОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ НА ЕТАПІ ПЕРВИННОЇ ПРОФЕСІОНАЛІЗАЦІЇ
Онищенко Н.П.
ТЕХНОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Потапова О.М., Олексенко В.М., Петрина Я.Д.
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН У ВИЩІЙ ШКОЛІ
Тегза А.М., Імре Ю.Ю., Кенгерц С.С., Неце А.Е.
ДИФЕРЕНЦІАЛЬНЕ ЧИСЛЕННЯ В ПРИРОДІ ТА АРХІТЕКТУРІ
Чувасов М.О.
ЗАСТОСУВАННЯ ПРИНЦИПУ РОЛЬОВОЇ ПЕРСПЕКТИВИ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ДІАГНОСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Шевель Т.О., Шевель Н.О.
ЛІНГВІСТИЧНА ОБІЗНАНІСТЬ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ПОРУШЕНЬ МОВЛЕННЯ КРІЗЬ ПРИЗМУ МОЗКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Щекотиліна Н.Ф.
РОЛЬ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У РОБОТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
Ягупов В.В., Колодка Ю.О.
МІЖКУЛЬТУРНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ВІЙСЬКОВО-ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СУЧАСНОГО ОФІЦЕРА: ДОСВІД ДЕРЖАВ-ЧЛЕНІВ НАТО
Яковенко В.Г.
МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ВОКАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ СПІВАКІВ НА ОСНОВІ ІННОВАЦІЙНОГО ПІДХОДУ
Яновська Л.Г.
ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ІСТОРИЧНИХ ДИСЦИПЛІН ДО ТЕХНОЛОГІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ПРОФІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ
РОЗДІЛ 5. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ
Короід Т.В.
ПЕДАГОГІЧНА КВАЛІМЕТРІЯ В КОМПЛЕКСНОМУ УПРАВЛІННІ ЯКІСТЮ
РОЗДІЛ 6. ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ
Вєнцева Н.О., Оверченко М.В.
РОЗВИТОК ЦИФРОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ПЕДАГОГІВ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПОДОЛАННЯ ОСВІТНІХ ВТРАТ (НА ПРИКЛАДІ ПРОЄКТУ «ШКОЛУ-ВГОРУ»)
Галацин К.О., Фещук А.М., Котковець А.Л.
ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МАГІСТРАМИ ТЕХНІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ДІЛОВОЇ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Golub T.P., Chugai O.Yu., Kovalenko O.O.
AI VIDEO SERVICES IN TEACHING ENGLISH FOR SPECIFIC PURPOSES
Заярна І.С., Левченко З.А., Ступенко М.Ю.
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОГО НАВЧАННЯ ЛЕКСИКИ СТУДЕНТІВ-ПРАВНИКІВ ЗА ДОПОМОГОЮ CHATGPT
Коропатніцька Т.П.
ЧИТАННЯ НІМЕЦЬКОЮ МОВОЮ ЗА ДОПОМОГОЮ LATILL: ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ВНУТРІШНЬОЇ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ
Кропочева Н.М.
ЗАКОНОДАВЧО-НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ В ГАЛУЗІ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ТА РЕСПУБЛІКИ ПОЛЬЩА (ЗА МАТЕРІЛАМИ БІБЛІОГРАФІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ)
Kurinnyi O.V.
THE IMPACT OF INFORMATION AND EDUCATIONAL ENVIRONMENTS ON THE EFFECTIVENESS OF DISTANCE LEARNING IN HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTIONS
Максьом К.В., Базилевич В.М.
ОСНОВИ АКАДЕМІЧНОГО ПИСЬМА В ЕПОХУ ШІ: ВІД ГЕНЕРАЦІЇ ІДЕЙ ДО РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ
Мар’єнко М.В.
МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСІВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДЛЯ ГЕНЕРАЦІЇ ЗОБРАЖЕНЬ ДЛЯ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ВЧИТЕЛІВ
РОЗДІЛ 7. АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ПЕДАГОГІКИ
Гоголь Т. В.
ЛОГІСТИЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ У ПІДГОТОВЦІ ТРЕНЕРІВ-ВИКЛАДАЧІВ З ЛЕГКОЇ АТЛЕТИКИ: ПРОБЛЕМИ ОЦІНЮВАННЯ ТА ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ