Центр українсько-європейського наукового співробітництва

Випуск 73

Титул

Зміст

РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ

Жмурко О.О.
ФІЛОСОФСЬКО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ЕКОЛОГІЧНОЇ ЕТИКИ

Іотковська М.О.
ІНДИВІДУАЛЬНІСТЬ КЕРІВНИКА КАФЕДРИ ДОШКІЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ В СУЧАСНОМУ ІСТРИЧНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ

Кравцова Н.Г.
ФІЛОСОФСЬКЕ ОСМИСЛЕННЯ СОЦІАЛЬНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ АМЕРИКАНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА ДОБИ ПРИСКОРЕНОЇ ІНДУСТРІАЛІЗАЦІЇ ЯК ПЕРЕДУМОВА РЕФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ США ТОГО ПЕРІОДУ

Лавренко С.О.
МЕТОД ПРОЄКТІВ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Таранець А.В.
ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ УЧИТЕЛЯ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ЯК НАУКОВА ПРОБЛЕМА

Фучила О.М.
ІСТОРИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ СУЧАСНОЇ ПОЛІТИКИ НАВЧАННЯ ЧИТАННЯ В СИСТЕМІ ОСВІТИ ШВЕЦІЇ

Швидун Л.Т.
ПРОФЕСІЙНА МОБІЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГА В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЙ ОСВІТИ

РОЗДІЛ 2. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)

Ахмад І.М., Лисенко Т.П., Кондрашова А.В.
ЛІНГВІСТИЧНИЙ АНАЛІЗ АСОЦІАТИВНО ПОВ’ЯЗАНИХ ЛЕКСЕМ

Власенко Я.В.
НЕОБХІДНІСТЬ ТА СУЧАСНИЙ СТАН ФІНАНСОВОЇ ГРАМОТНОСТІ СЕРЕД ЗДОБУВАЧІВ ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Глущук С.В.
«ОСНОВИ АКАДЕМІЧНОГО ПИСЬМА» ЯК ОБОВ’ЯЗКОВИЙ КОМПОНЕНТ ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ОСВІТНЬОГО СТУПЕНЯ «БАКАЛАВР»

Дика Н.М., Глазова О.П.
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ АНГЛІЦИЗМІВ У ПРАКТИЦІ СПІЛКУВАННЯ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ

Драч Т.Л.
ВПЛИВ ЗАНЯТЬ ПОВІТРЯНОЮ АКРОБАТИКОЮ ТА ПІЛОННИМ СПОРТОМ НА РІВЕНЬ ЗДОРОВ’Я УЧНІВ МОЛОДШИХ КЛАСІВ

Іванічкіна Н.П.
ФУНКЦІОНУВАННЯ МЕРЕЖІ АСОЦІЙОВАНИХ ШКІЛ ЮНЕСКО (ASPNET) В УКРАЇНІ ЯК ОДИН ІЗ ЧИННИКІВ АКТИВІЗАЦІЇ МІЖНАРОДНОЇ ПРОЄКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ЗАКЛАДІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Мічуда В.В., Бондаренко Р.І.
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Pyshynska V.V.
FACTORS INFLUENCING THE EMOTIONAL WELL-BEING OF STUDENTS OF BASIC SECONDARY EDUCATION IN MODERN CONDITIONS

Ручаковський В.П., Федчишин О.М.
ДИДАКТИЧНІ МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ CHATGPT ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНДИВІДУАЛІЗОВАНОГО НАВЧАННЯ ФІЗИКИ

Shcherbyna V.V.
DISCUSSION GAMES AS THE WAY OF DEVELOPING COMMUNICATIVE SKILLS

РОЗДІЛ 3. КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА

Апухтіна В.В.
МЕТОД RAPID SYLLABLE TRANSITION TREATMENT (REST) У КОРЕКЦІЇ АПРАКСІЇ (ДИСПРАКСІЇ) МОВЛЕННЯ

Васильєва Г.І., Фень М.В.
СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ «МІЖПРОФЕСІЙНЕ СПІВРОБІТНИЦТВО» В КОМАНДІ СУПРОВОДУ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ

Звєкова В.К., Качуровська О.Б., Сілявіна Ю.С.
ПРИНЦИПИ ОРГАНІЗАЦІЇ МЕТОДИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ ЗАКЛАДІВ СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ НА ЗАСАДАХ ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ

Кавиліна Г.К.
ВИКОРИСТАННЯ ЛОГОРИТМІЧНИХ ЗАНЯТЬ В КОРЕКЦІЙНІЙ РОБОТІ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ВАДАМИ ЗАІКУВАННЯ

Луканьова Л.О.
ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК КОМУНІКАЦІЇ ТА МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ ЯК НАУКОВА ПРОБЛЕМА

Семенець А.І.
СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НОРМАТИВНО-ПРАВОВИХ ЗАСАД ОСВІТИ ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

Скрипник Т.В., Мартинчук О.В., Найда Ю.М., Заєркова Н.В.
ІННОВАЦІЙНІ ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІВ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ З ОПОРОЮ НА ДОСВІД ПОЛЬЩІ

РОЗДІЛ 4. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ

Починкова М.М., Бадер С.О.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ТА НЕЙРОФІЗІОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ НА РІЗНИХ ВІКОВИХ ЕТАПАХ

Volkova S.H., Meleshko І.V., Borkovska І.P.
DEVELOPING FOREIGN LANGUAGE DIALOGUES USING INTERNET RESOURCES FOR FUTURE LAWYERS

Zhumbei M.M., Kopchak L.V.
CHALLENGES OF DEVELOPING FOREIGN LANGUAGE COMPETENCE AMONG TOURISM AND HOSPTALITY STUDENTS UNDER MARTIAL LAW

Імбер В.І.
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ

Кіт В.Д.
РОЛЬ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ТЕХНОЛОГІЙ

Курінна А.Ф., Сущенко Л.О., Мисик О.С.
ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ РИТОРИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ НА ЗАСАДАХ СЛОВОЦЕНТРИЧНОГО ПІДХОДУ

Кьон Н.Г., Сюй Ченцзи
ФОРМУВАННЯ ВИКОНАВСЬКО-ТВОРЧИХ УМІНЬ ЯК КОМПОНЕНТА ТВОРЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧОГО МИСТЕЦТВА

Магда П.М.
ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ПЕДАГОГІКИ

Москаленко О.І.
РОЗВИТОК КРЕАТИВНОСТІ У НАВЧАННІ ФАХОВОЇ ЛЕКСИКИ МАЙБУТНІХ ПЕРЕКЛАДАЧІВ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Носкова Т.І., Трішин К.О., Головко В.М.
СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ ТАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ КУРСАНТІВ

Осядла Т.В.
ХАРАКТЕРИСТИКА МЕТОДІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ З РІЗНИМИ ТИПАМИ ТЕМПЕРАМЕНТУ

Popova L.M.
INNOVATIVE PEDAGOGICAL TECHNOLOGIES OF STUDENT-CENTERED LEARNING IN MODERN INSTITUTIONS OF HIGHER EDUCATION: “TEACHING”, “COACHING” OR “TUTORING”?

Резван О.О., Долгопол О.О.
РОЛЬ МІЖКУЛЬТУРНОЇ ТОЛЕРАНТНОСТІ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПСИХОЛОГА

Симчич А.В.
ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕГРАЦІЙНИХ МЕТОДИК НАВЧАННЯ У СТУДЕНТІВ ВИПУСКНОГО КУРСУ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ 222 «МЕДИЦИНА»

Скірко Г.З., Скірко Р.Л.
ОСНОВНІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ІНКЛЮЗИВНИХ УМОВАХ СУЧАСНИХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ

Тіщук О.А., Маєвська О.М., Чернова Т.Ю.
ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ДО НАВЧАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ У ЗВО ЗАСОБАМИ ПЕДАГОГІЧНОГО КОУЧИНГУ

Федорова О.В., Піндосова Т.С.
СТАНДАРТНІ ФРАЗИ ДЛЯ СПІЛКУВАННЯ НА МОРІ У РОЗРІЗІ ВИВЧЕННЯ МОРСЬКОЇ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Черненко О.В.
ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ОСВІТНІМИ ПРОЄКТАМИ

Шабала Ю.А.
ЩОДЕННИК ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ТРАЄКТОРІЇ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ: СУТНІСТЬ, СТРУКТУРА, ЗМІСТ

Шпілєва В.О.
ДО ПРОБЛЕМИ ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ ФАХОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ

РОЗДІЛ 5. СОЦІАЛЬНА ПЕДАГОГІКА

Власюк А.Д.
ВПЛИВ СІМЕЙНОГО СЕРЕДОВИЩА НА СОЦІАЛЬНУ АДАПТАЦІЮ ПІДЛІТКІВ

Курило В.С., Караман О.Л.
БЕЗПЕКА ГРОМАДЯН В УМОВАХ ЗБРОЙНОГО НАСИЛЛЯ ТА ІНФОРМАЦІЙНОЇ АГРЕСІЇ РФ ПРОТИ УКРАЇНИ

Степаненко В.І.
ОКРЕМІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ ІНФОРМАЦІЙНОЇ АГРЕСІЇ НА СВІДОМІСТЬ ГРОМАДЯН СЕРЕДНЬОГО ВІКУ

РОЗДІЛ 6. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ВИХОВАННЯ

Бойчук В.С.
СУТНІСТЬ ТА СТРУКТУРА МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПІДЛІТКІВ

Сойчук Р.Л.
АКТУАЛІЗАЦІЯ ПРОБЛЕМИ ПРОФІЛАКТИКИ ІНФОРМАЦІЙНОГО НАСИЛЬСТВА В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

РОЗДІЛ 7. ДОШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА

Коваленко Т.В., Ярмолюк О.Г.
БРИКОЛАЖ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ МЕТОД ФОРМУВАННЯ ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДОШКІЛЬНИКА

Фунтікова О.О.
Е-ПІДРУЧНИК ЯК ОСВІТНІЙ ПРОЕКТ: СПРОБИ І ПОШУКИ ЗДОБУВАЧІВ

РОЗДІЛ 8. ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ

Кондратюк С.М., Парфілова С.Л., Шаповалова О.В., Замотайло Л.М.
ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСОБИ ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

Майнаєв Ф.Я.
НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

РОЗДІЛ 9. ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ

Нагрибельна І.А.
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЗАСОБАМИ ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ МОРСЬКОЇ ГАЛУЗІ

Тітова О.Б., Шевченко Ю.В., Радіонова Т.М., Муратова О.В.
СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ РЕЗИЛЬЄНТНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ

Ткачов С.І., Ткачова Н.О., Ткачов А.С., Махновський С.С.
ЗАСТОСУВАННЯ LMS MOODLE ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ: ОСНОВНІ МОЖЛИВОСТІ ТА НЕДОЛІКИ

Fedoriv Ya.R., Shuhai A.Yu., Pirozhenko I.D.
FOUNDATIONS OF ETHICAL USE OF AI IN EFL ACADEMIC WRITING