РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Миронов К.А.
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАВІДУВАЧІВ КАФЕДРИ ПЕДАГОГІКИ СЛОБОЖАНЩИНИ (30-ТІ РОКИ ХХ СТ.): АНАЛІЗ ДОСЛІДЖЕНЬ
Шалашний Л.А.
ПЕРЕБІГ І НАПРЯМКИ ТРАНСФОРМАЦІЙ ЗМІСТУ ШКІЛЬНОЇ ІСТОРИЧНОЇ ОСВІТИ В КРАЇНАХ ЄС НАПРИКІНЦІ ХХ – НА ПОЧАТКУ ХХІ СТ. (НА ПРИКЛАДІ ПОЛЬЩІ ТА НІМЕЧЧИНИ)
Шевцова Л.С., Валенкевич О.В.
МУЗЕЙНЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
РОЗДІЛ 2. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)
Давидович М.С., Давидович С.С., Вергун Т.М., Кухарьонок С.С., Свисюк О.В.
ІНТЕГРАЦІЯ АВТЕНТИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ У НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
Задоріна О.М., Мітельман І.М., Моторіна В.Г., Папач О.І.
СКАФФОЛДИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ВИПЕРЕДЖАЛЬНОГО НАВЧАННЯ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ УСКЛАДНЕНИХ ГЕОМЕТРИЧНИХ ЗАДАЧ МЕТОДОМ КООРДИНАТ ТА ЙОГО ДИДАКТИКО-МЕТОДИЧНОГО СУПРОВОДУ
Заїка О.В., Гоменюк О.В.
МАТЕМАТИКА В МОЛОДШІЙ СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ НОРВЕГІЇ (8 КЛАС)
Корнещук В.В., Пащенко О.О.
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІЗ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ДО СУПЕРВІЗІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Левицька А.І., Юрченко М.В.
ІНТЕГРАЦІЯ АНТРОПОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ ПІД ЧАС ПІДГОТОВКИ ДО МІЖНАРОДНИХ ІСПИТІВ TKT, CELTA, DELTA
Лоцман Р.О.
РОЛЬ ІННОВАЦІЙНИХ СПІВОЧИХ ПРОЕКТІВ У СТАНОВЛЕННІ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ ТА РОЗВИТКУ КУЛЬТУРИ УКРАЇНОСПІВУ
Маліновська К.В.
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ТЕХНІКІВ З ТРАНСПОРТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА УПРАВЛІННЯ ПЕРЕВЕЗЕННЯМИ НА АВТОМОБІЛЬНОМУ ТРАНСПОРТІ У ЗАКЛАДАХ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
Нагрибельний Б.Я.
ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПРАКТИЦІ ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ МОРСЬКОЇ ГАЛУЗІ
Самілик В.І., Кохно Л.С.
ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «ЗДОРОВ’Я, БЕЗПЕКА ТА ДОБРОБУТ»
Тарчинська Ю.Г.
ОСОБЛИВОСТІ СТИЛЕВІДПОВІДНОГО ЗВУКОТВОРЕННЯ У ФОРТЕПІАННІЙ СПАДЩИНІ МИКОЛИ ЛИСЕНКА
Шалашна Н.М.
ПЕРСПЕКТИВИ ЗАСТОСУВАННЯ КОНЦЕНТРИЧНОЇ СХЕМИ СТРУКТУРУВАННЯ ЗМІСТУ ІСТОРИЧНОЇ ОСВІТИ ДО ЗМІСТУ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ
РОЗДІЛ 3. КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА
Лещій Н.П., Крупська М.О.
ПОРІВНЯЛЬНА ДІАГНОСТИКА ОСОБЛИВОСТЕЙ ЛЕКСИКИ У ДІТЕЙ ІЗ ПОРУШЕННЯМ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ
Якуба Л.С.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ РІВНЯ БАТЬКІВСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ФОРМУВАННІ ДІАЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ
РОЗДІЛ 4. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
Борисенко Н.О.
СИНТЕЗУВАННЯ ЄВРОПЕЙСЬКИХ І НАЦІОНАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ У ВИХОВНІЙ РОБОТІ ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Brednyova V.P., Prokhorets I.M., Yavorska N.M.
RESEARCH OF THE INFLUENCE OF GRAPHIC DISCIPLINES ON THE EDUCATION OF FUTURE DESIGNERS AS THE BASIS OF PROFESSIONAL TECHNICAL LITERACY
Воловник В.Є., Ліподат В.С.
ФОРМУВАННЯ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ У МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ ПІД ЧАС ЗАНЯТЬ З ЄДИНОБОРСТВ
Григоренко Г.В., Григоренко Д.П.
ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ МОТИВАЦІЇ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ
Даценко Д.Р.
ТЕОРЕТИКО-ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ РИТОРИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЖУРНАЛІСТІВ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ МОВОЗНАВЧИХ ОСВІТНІХ КОМПОНЕНТІВ
Демянчук М.Р.
РОЗВИТОК ЗДАТНОСТІ ФАХІВЦІВ СЕСТРИНСЬКОЇ СПРАВИ ДО САМОАКТУАЛІЗАЦІЇ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ МЕДИЧНОЇ АКАДЕМІЇ (НА ПРИКЛАДІ ЗАСОБІВ КОНТЕКСТНОГО НАВЧАННЯ)
Діхтяренко Л.М., Василенко І.О., Чубенко В.А., Савенко Д.В.
АКТИВІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ЗВМ(Ф)О У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІН ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ
Зданевич Л.В., Розгон В.В., Миськова Н.М.
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ЕКОЛОГІЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Кічук Н.В., Романюк Д.Х.
ВОЛОНТЕРСТВО У НАУКОВІЙ РЕЦЕПЦІЇ СЬОГОДЕННЯ
Козяр М.М.
ІНТЕГРАЦІЯ ГРАФІЧНИХ ПАКЕТІВ САПР У ГРАФІЧНУ ПІДГОТОВКУ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ МЕХАНІЧНОЇ ІНЖЕНЕРІЇ
Кравченко К.А.
ДУАЛЬНЕ НАВЧАННЯ ЯК КОНЦЕПТ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ НІМЕЧЧИНИ
Куліченко А.К., Чугін С.В., Зінич О.Л., Пєвнєв Я.Г.
МЕТОДИ НАВЧАННЯ В АМЕРИКАНСЬКИХ МЕДИЧНИХ КОЛЕДЖАХ
Курінна А.Ф.
СТАНОВЛЕННЯ ГУМАНІСТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО ВИХОВАТЕЛЯ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: ЛІНГВОРИТОРИЧНИЙ АСПЕКТ
Лобацький А.О.
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ БАКАЛАВРІВ СФЕРИ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ З ЕЛЕМЕНТАМИ ДУАЛЬНОЇ ОСВІТИ
Маланчук С.В.
МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ КОЛЕДЖІВ
Марамуха Н.П.
КРИТЕРІЇ І ПОКАЗНИКИ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ ДО НАДАННЯ ДОЛІКАРСЬКОЇ ДОПОМОГИ
Петренко Т.В.
РЕСУРСИ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДЛЯ КРОС-КУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Pylypchuk M.L., Melnyk N.I., Konoplianyk L.M.
A COMPARATIVE ANALYSIS OF TRADITIONAL AND DEMOCRATIC APPROACHES TO ASSESSMENT IN EDUCATION
Починкова М.М., Бадер С.О.
ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ: ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ТА РОЗМЕЖУВАННЯ КАТЕГОРІЙ
Савицька А.П.
АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ АВІАЦІЙНОЇ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ОСНОВА МЕТОДОЛОГІЧНИХ ЗАСАД ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ВІЙСЬКОВОЇ ОСВІТИ АВІАЦІЙНОГО ПРОФІЛЮ
Савка І.В., Яремко Т.І., Гульченко С.Г.
ПРОБЛЕМИ КОРЕКЦІЇ ПОМИЛОК УСНОГО МОВЛЕННЯ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Семенкова А.М.
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ
Сирцова О.М., Шумада Р.Я.
СТАВЛЕННЯ ТА РІВЕНЬ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ СУСПІЛЬНО-ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН ДО ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ ТЕСТУВАННЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ (НА ОСНОВІ РЕЗУЛЬТАТІВ СОЦІОЛОГІЧНОГО ОПИТУВАННЯ)
Тегза А.М., Імре Ю.Ю., Кенгерц С.С.
ВІЗУАЛІЗАЦІЯ ДЕЯКИХ ТЕОРЕМ ТЕОРІЇ ЙМОВІРНОСТЕЙ ТА МАТЕМАТИЧНОЇ СТАТИСТИКИ ЗАСОБАМИ МОВИ PYTHON
Tuliakova K.R., Medvedchuk A.V., Petrenko M.V.
THE VECTORS OF CHANGES IN SOCIETY AND THEIR IMPACT ON EDUCATIOAL PRIORITIES
Халло О.Є.
ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ФАКТОР УДОСКОНАЛЕННЯ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ МЕДИЧНОЇ ГАЛУЗІ
Хміль І.Ю., Сергієнко Т.В.
РОЗВИТОК META ТА SOFT SKILLS МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ
Шабала Ю.А.
ОСОБИСТИЙ БРЕНДБУК ПЕДАГОГА: АКТУАЛЬНІСТЬ, СТРУКТУРА ТА ЗНАЧЕННЯ
Яновський А.О., Яновська Л.Г.
ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ДО ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ 3D-МОДЕЛЮВАННЯ У ВІЗУАЛІЗАЦІЇ ДИЗАЙН-ПРОЄКТІВ ІНТЕР’ЄРІВ
РОЗДІЛ 5. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ
Постоян Т.Г.
ПОПЕРЕДЖЕННЯ КОНФЛІКТІВ У ЗАКЛАДІ ОСВІТИ
РОЗДІЛ 6. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ВИХОВАННЯ
Безкоровайна О.В.
ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ СОЛІДАРНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НУШ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
Сокол О.В., Кулин І.М.
ВИВЧЕННЯ РОЗУМОВОЇ ПРАЦЕЗДАТНОСТІ ШКОЛЯРІВ 1–3 КЛАСІВ ТА ВПЛИВ НА НЕЇ ФІЗКУЛЬТУРНОЇ ПАУЗИ
РОЗДІЛ 7. ДОШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА
Порядченко Л.А., Харченко О.В.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ АДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ РАННЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ДО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Селікова Я.С.
ОГЛЯД СТВОРЕННЯ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОГРАМ СОЦІАЛЬНО-ЕМОЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ У США
Сиваш С.В.
ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ ЯК ПРОФЕСІЙНОЇ ЦІННОСТІ МАЙБУТНІВ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
РОЗДІЛ 8. ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ
Баранцова І.О., Кібенко Л.М., Квятковська А.О., Тронь Т.В.
ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ВІРТУАЛЬНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ
Бурдун В.В., Рожкова А.Ю.
ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СУЧАСНОЇ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
Парфілова С.Л., Павлущенко Н.М., Гаврило О.І., Гребинаха Ю.А.
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Туманова Ю.В.
СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ ГАЛУЗЕВОГО МАШИНОБУДУВАННЯ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ТЕХНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН
РОЗДІЛ 9. ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ
Барладин В.І.
ПОТЕНЦІАЛ ІНФОРМАЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА ЗВО У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
Величко О.О., Поліщук О.В., Кравчук А.О., Хоменко А.І.
СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У СИСТЕМІ БЕЗПЕРЕРВНОЇ МОВНОЇ ПІДГОТОВКИ У ЗБРОЙНИХ СИЛАХ УКРАЇНИ
Калиновська І.М., Коляда Е.К.
ВПЛИВ МУЛЬТИМОДАЛЬНИХ ПРЕЗЕНТАЦІЙ НА СПРИЙНЯТТЯ Й ЗАСВОЄННЯ ІНФОРМАЦІЇ У КУРСІ З АКАДЕМІЧНОГО ПИСЬМА ТА РИТОРИКИ
Яцишин А.В., Аврамчук Б.О., Задворний А.С., Яценко В.О.
ОЦІНЮВАННЯ НАУКОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ В УМОВАХ ВІДКРИТОЇ НАУКИ
Свистун В.І.
РОЗВИТОК ДІАГНОСТУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ І СПОРТУ У ЗБРОЙНИХ СИЛАХ