Центр українсько-європейського наукового співробітництва

Випуск 69 Том 1

Титул

Зміст

РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ

Бєляєва Е.Ф., Зубкова Л.М.
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Васьків С.Т.
ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ УКРАЇНИ

Ейвас Л.Ф., Пильнік Р.О.
ОПТИМІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ МИСТЕЦЬКО-ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ЗАСОБАМИ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ

Коваль Р.С., Романчук О.В., Матлашенко Л.В.
ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ВІДОМИХ ЛЬВІВСЬКИХ ФІЛОЛОГІВ-РОМАНІСТІВ

РОЗДІЛ 2. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)

Бойко О.Ю., Романюк В.Л., Малій А.С.
ПОТЕНЦІАЛ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У НАВЧАННІ АНГЛОМОВНОГО ПИСЬМА

Віротченко С.А.
ПРОВІДНІ ФАКТОРИ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ МОВНОЇ ОСВІТИ В КРАЇНАХ БАЛТІЇ

Губський О.В.
ДИЗАЙН МИСЛЕННЯ ЯК ПЕРСПЕКТИВНА МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З МАРКЕТИНГУ В СПОЛУЧЕНИХ ШТАТАХ АМЕРИКИ

Hural O.I., Lomakina L.V., Dychka N.I.
FORMS OF AUTONOMOUS LEARNING AT A TECHNICAL UNIVERSITY IN ESP (ENGLISH FOR SPECIAL PURPOSES) GROUPS

Дзюбенко О.В.
ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬ УЧНІВ 6 КЛАСІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ФІТОФІЗІОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ

Дольнікова Л.В., Шот А.Ю.
ЗАСОБИ ОПТИМІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ПІД ЧАС ПЕРЕБУВАННЯ УЧНІВ В УКРИТТЯХ

Драч Т.Л.
РОЗВИТОК ФІЗИЧНИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ПІД ВПЛИВОМ ЗАНЯТЬ З ПОВІТРЯНОЇ АКРОБАТИКИ ТА ПІЛОННОГО СПОРТУ

Задорожна Т.П.
СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ДО МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ

Зеленська Л.Д., Мірошніченко С.В.
ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ У ПІДГОТОВЦІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ (НА ПРИКЛАДІ ОП ФАКУЛЬТЕТУ ІСТОРІЇ І ПРАВА ХАРКІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ Г.С. СКОВОРОДИ)

Калінін В.О., Калініна Л.В.
ФОРМУВАННЯ ЛІНГВІСТИЧНОЇ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ НА ОСНОВІ ТЕХНОЛОГІЇ INQUIRY-BASED LEARNING

Кардаш Л.В., Чубань Т.В.
ФОРМУВАННЯ ЗНАНЬ ПРО ГРАМАТИЧНІ ЗНАЧЕННЯ У ЗДОБУВАЧІВ ДРУГОГО РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Кир’язова О.В., Левицька А.І., Бермас О.М.
ПІДТРИМКА СТУДЕНТІВ МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЧЕРЕЗ СПІЛЬНІ ДОСЛІДНИЦЬКІ ГРУПИ

Ковальська К.В.
ВПРОВАДЖЕННЯ КОНЦЕПЦІЇ СТАЛОГО РОЗВИТКУ В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ ГЕОГРАФІЇ

Korbut O.H., Lakiychuk O.V., Nypadymka A.S.
THE FORMATION OF SELF-STUDY SKILLS IN LEARNING A FOREIGN LANGUAGE

РОЗДІЛ 3. КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА

Cизова Н.В.
ВИКОРИСТАННЯ НЕЙРОПСИХОЛОГІЧНИХ ВПРАВ У КОРЕКЦІЙНОМУ НАВЧАННІ ДІТЕЙ ІЗ ПОРУШЕННЯМ ЧИТАННЯ

РОЗДІЛ 4. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ

Андрусів В.В., Горохівська Т.М.
ЦИФРОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ЯК ЧИННИК ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ

Береза Р.П., Герус О.П., Годованський О.О.
ВИХОВНИЙ ПРОСТІР ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦЯ

Бондарчук А.Я., Корейчук М.П., Григорчук І.С.
СТУДЕНТСЬКИЙ ВОКАЛЬНО-ІНСТРУМЕНТАЛЬНИЙ АНСАМБЛЬ ЯК СЕРЕДОВИЩЕ ФОРМУВАННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

Вишківська В.Б., Ілішова О.М., Товстоган В.С.
ПОЛІПАРАДИГМАЛЬНИЙ ПІДХІД ЯК КОНЦЕПТУАЛЬНА ОСНОВА НАУКОВОГО СУПРОВОДУ ПРОФЕСІОНАЛІЗАЦІЇ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПЕДАГОГІЧНОЇ СФЕРИ

Гайдаржи А.І.
ФОРМУВАННЯ SOFT SKILLS У КУРСАНТІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ОСВІТНЬОЇ КОМПОНЕНТИ «МОРСЬКЕ ПРАВО»

Hontarenko I.S., Osmachko S.A.
HARMONIZING LANGUAGE LEARNING: EXPLORING THE ROLE OF MUSIC AND SONGS IN CULTIVATING MOTIVATION AND INTEREST AMONG YOUNG SCHOOL STUDENTS IN CHINA AND UKRAINE

Демянчук М.Р.
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ СЕСТРИНСЬКОЇ СПРАВИ ДО ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ВАЖЛИВИЙ АСПЕКТ ВИКЛАДАННЯ КУРСУ «ПОГЛИБЛЕНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ОЦІНКА СТАНУ ЗДОРОВ’Я» В МЕДИЧНІЙ АКАДЕМІЇ

Деяк Ю.М., Іщенко Т.М., Кузьменко Д.В.
ПІДТРИМКА ПРИНЦИПІВ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ НА ЗАНЯТТЯХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗІ СТУДЕНТАМИ-ЕКОНОМІСТАМИ

Zhytska S.A., Yefimova O.M., Betsko O.S., Braievska A.I., Zhuravel V.V.
APPLYING ACTIVE METHODS OF TEACHING FOREIGN LANGUAGE TO DEVELOP HOTS OF MILITARY STUDENTS FOR SECURITY AND DEFENCE SECTOR

Заболотний К.С., Панченко О.В., Захарова Д.Р.
СИНТЕЗ ВІРТУАЛЬНОГО ДИЗАЙНУ ТА М’ЯКИХ НАВИЧОК: НОВІ ГОРИЗОНТИ В ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ

Zarivna O.T., Markiv O.T., Khymai N.I., Shalova N.S.
MILITARY CONDITIONALITY OF USING NEW PEDAGOGICAL METHODS TO FOSTER TOLERANCE IN STUDENTS

Заслужена А.А.
ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ ЗВО В УМОВАХ ВЗАЄМОДІЇ З ШТУЧНИМ ІНТЕЛЕКТОМ: РОЛЬ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ

Ільїна О.М., Бергер Л.С., Коломійцева А.О.
ОПТИМІЗАЦІЯ ТЕСТУВАННЯ ЗНАНЬ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З КІБЕРБЕЗПЕКИ ЗА УМОВ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ПІД ЧАС ВІЙНИ В УКРАЇНІ

Керницька Л.І.
СУТНІСТЬ ТА СТРУКТУРА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПІЛОТІВ ЦИВІЛЬНОЇ АВІАЦІЇ ДО ВЗАЄМОДІЇ У ВИРОБНИЧО-ТЕХНОЛОГІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

Козубенко І.В.
ОСОБЛИВОСТІ УДОСКОНАЛЕННЯ КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК МАЙБУТНІХ ПОЛІЦЕЙСЬКИХ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Кочина В.В.
ВДОСКОНАЛЕННЯ НАВИЧОК ІНШОМОВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ ПОЛІЦІЇ

Левицька І.М.
ВПЛИВ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА РІВЕНЬ ВИКОНАВСЬКОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МУЗИКАНТА-ПРОФЕСІОНАЛА

Левченко Я.С., Семененко І.Є.
ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ СПОСОБІВ ТА ШЛЯХІВ ПІЗНАННЯ У ВИКЛАДАННІ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ

Лопатіна Г.О., Гуренко О.І., Мицик Г.М.
ІНКЛЮЗИВНА ВИЩА ОСВІТА ТА ЇЇ РОЛЬ У ДОСЯГНЕННІ ЦІЛЕЙ СТАЛОГО РОЗВИТКУ

РОЗДІЛ 5. СОЦІАЛЬНА ПЕДАГОГІКА

Замашкіна О.Д.
САМОЦІННІСТЬ ТА ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖЕННЯ ДИТИНИ І СІМ’Ї, ТРАВМОВАНИХ ВІЙНОЮ

РОЗДІЛ 6. ДОШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА

Бровата О.Б., Дорошенко Т.М., Злинько О.О., Ільченко О.В.
ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ КОУЧИНГУ ТА ТЬЮТОРИНГУ В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗДО

Городиська В.В.
ЗМІСТ І ЗАСОБИ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО РОЗВИТКУ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ У БАЗОВИХ ДОКУМЕНТАХ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Зданевич Л.В., Атрощенко Т.О., Розгон В.В.
ВИХОВАННЯ САМОСТІЙНОСТІ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЯК ПРОБЛЕМА ВІТЧИЗНЯНИХ ТА ЗАРУБІЖНИХ НАУКОВИХ СТУДІЙ

Лисенко Н.В., Лисенко О.М., Незамай М.І.
ОРГАНІЗАЦІЯ НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ У КОНТЕКСТІ ВИВЧЕННЯ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН: СТРУКТУРНО-ЗМІСТОВИЙ АНАЛІЗ

Мельник І.М.
ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ СВІДОМОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ У КОНТЕКСТІ ВИКЛИКІВ СУЧАСНОСТІ

РОЗДІЛ 7. ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ

Воловик Л.М., Чорноштан Т.М.
ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ЕЛЕКТРОННИХ ЗАСОБІВ У ШКІЛЬНОМУ КУРСІ З ГЕОГРАФІЇ

Герасимчук Ю.П., Коваленко В.О., Паньковик Н.М.
ВИКОРИСТАННЯ ЧАТУ GPT В ОСВІТІ: ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ

Korniienko L.M.
THE USE OF SOCIAL NETWORKS AS A CONSTITUENT OF INTERACTIVE TECHNOLOGIES IN HIGHER SCHOOL IN LEARNING FOREIGN LANGUAGES

Kuznietsova M.M., Skryl O.I., Parfonova O.V.
USING GOOGLE PRODUCTS AS A NECESSITY DURING ONLINE, REMOTE OR BLENDED LEARNING IN HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS

Медвідь Н.С., Дацьо О.Г.
РОЛЬ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ФОРМУВАННІ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ