РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Зайченко Н.І.
ЛОРЕНСО ЛУЗУРІАГА ПРО ЄВРОПЕЙСЬКІ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ НАПРЯМИ НА МЕЖІ ХІХ–ХХ СТОЛІТЬ
Li Lili
STRUCTURE AND FORMATION FEATURES OF THE FUTURE PRESCHOOL EDUCATION SPECIALISTS’ LEADERSHIP COMPETENCE: UKRAINIAN AND FOREIGN EXPERIENCE
Петренко Н.В.
ГЕНЕЗА ТЕРМІНУ «САМООСВІТНЯ КОМПЕТЕНЦІЯ»: ВІД ІСТОРІЇ ДО СУЧАСНОСТІ
Приймас Н.В.
ТЕМА РІДНОЇ МОВИ У ТВОРЧОСТІ УЛАСА САМЧУКА ЯК ДЖЕРЕЛО ІДЕЙ НАЦІОНАЛЬНОГО САМОУСВІДОМЛЕННЯ
Ткачук А.П., Савран В.В.
ВИХОВАННЯ ТА НАВЧАННЯ ДІТЕЙ В САМУРАЙСЬКИХ СІМ’ЯХ СЕРЕДНЬОВІЧНОЇ ЯПОНІЇ
РОЗДІЛ 2. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)
Бондарчук Ю.А.
СУЧАСНІ СТРАТЕГІЇ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ: ВІД МОТИВАЦІЇ ДО ДОСЯГНЕНЬ
Василенко І.О., Діхтяренко Л.М., Чубенко В.А., Савенко Д.В.
ОСОБЛИВОСТІ СИНДРОМУ ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ МЕДИЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ: СУТНІСТЬ, ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ
Дмітренко Н.Є., Панченко В.В., Гладка О.В., Школа І.В., Девіцька А.І.
ВПЛИВ СОЦІАЛЬНО-ЕМОЦІЙНОГО НАВЧАННЯ НА РЕЗУЛЬТАТИ ФОРМУВАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Дуброва О.М., Сахнюк Т.В.
РОЗВИТОК НАВИЧОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ СУЧАСНИХ СТУДЕНТІВ – ПРЕДСТАВНИКІВ ПОКОЛІННЯ Z: ІНТЕРАКТИВНІ ПРАКТИКИ
Patrik Kacsó, Ilona Huszti
ARTIFICIAL INTELLIGENCE (AI) AS A USEFUL ASSISTANT IN ENGLISH LESSON PLANNING
Кримчак Л.Ю.
РОЛЬ ФАХІВЦЯ ІЗ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ В ПРОЦЕСІ СУПРОВОДУ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ ТА ДЕМОБІЛІЗОВАНИХ ОСІБ
Линенко А.Ф.
ПРОФЕСІЙНА УСПІШНІСТЬ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В КОНТЕКСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ САМОЕФЕКТИВНОСТІ
Масліч Н.Я., Масліч А.В.
МОТИВАЦІЯ КУРСАНТІВ ВІЙСЬКОВОЇ АКАДЕМІЇ ДО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Натолочений М.В., Алєксєєв О.О.
АКТУАЛЬНІСТЬ ІННОВАТИЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА УРОКАХ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
Подаваленко А.П., Зеленська Л.Д., Білера Н.В.
РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЛІКАРІВ НА ЦИКЛАХ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ З ВИКОРИСТАННЯМ МЕТОДІВ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ
Яловський П.М.
ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ПРОЦЕСІ РЕАЛІЗАЦІЇ МУЗИЧНОЇ ОСВІТИ УЧНІВ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
РОЗДІЛ 3. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
Бадер С.О., Починкова М.М.
КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ ЯК ЗАСІБ ПРОТИДІЇ ІНФОРМАЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНИМ ОПЕРАЦІЯМ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
Baibakova I.M., Hasko O.L.
LIFELONG LEARNING THEORETICAL AND PRACTICAL ASPECTS IN THE CONTEXT OF TERTIARY EDUCATION
Васильєва Р.Ю., Корнійчук П.П., Степанчиков Д.А.
АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ ФІЗИКИ ДО ВИКЛАДАННЯ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Головко В.М., Карапет’янц С.І.
КОМПЛЕКСНИЙ ТА СИСТЕМНИЙ ПІДХІД У ФІЗИЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ КУРСАНТІВ
Дудікова Л.В., Мельничук І.М.
СИНЕРГІЯ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ДИТЯЧИХ СТОМАТОЛОГІВ ЗАСОБАМИ СИТУАТИВНО-КОМУНІКАТИВНИХ МОДЕЛЕЙ ПРОФЕСІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ
Єфремова О.В.
УРАХУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ОСОБИСТОСТІ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ДИТЯЧИХ СТОМАТОЛОГІВ
Йокоб А.П.
ІМІДЖ ОСОБИСТОСТІ ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ ФЕНОМЕН У ПРОФЕСІЙНОМУ СТАНОВЛЕННІ МАЙБУТНЬОГО ВИХОВАТЕЛЯ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Качуринець Л.В., Циганюк Л.І.
ПРОЄКТ У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ ДИРИГЕНТА ЯК ЕЛЕМЕНТ СУЧАСНОЇ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ
Крива М.В., Лиско А.-М.В.
ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДОЛОГІЇ EDUSCRUM У ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Кулик І.О.
ПОТЕНЦІАЛ ТЕХНОЛОГІЙ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ
Мисик О.С., Зданевич Л.В.
ТЕОРЕТИЧНІ ВЕКТОРИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Nesin Y.M.
ANALYSIS OF AUTHENTIC FRENCH-SPEAKING TEXTBOOK “WITHOUT BORDERS 2”
Олійник Л.В., Іллющенко С.Ю., Гнесь Б.М., Луньо В.М.
ТЕХНОЛОГІЇ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ВИЩИХ ВІЙСЬКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ У ПРОЦЕСІ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
Петренко Т.В.
ІНТЕРАКТИВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ЦИФРОВОГО ЗАСТОСУНКУ CANVA В ОРГАНІЗАЦІЇ КРОС-КУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Резван О.О., Вороновська Л.П.
СОЦІАЛЬНА ТОЛЕРАНТНІСТЬ ВИКЛАДАЧА УНІВЕРСИТЕТУ В УМОВАХ ВІЙНИ
Родіков В.Г.
КОМПЕТЕНТНІСНА МОДЕЛЬ ВІЙСЬКОВО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІНЖЕНЕРНИХ ВІЙСЬК
Стефанишин К.Л., Новіцька О.І.
МЕДИЧНИЙ ЖАРГОН ЛІКАРЯ В КОНТЕКСТІ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ ПРОФЕСІЙНА МЕДИЧНА КОМУНІКАЦІЯ ЛІКАРЯ З ПАЦІЄНТОМ»
Супронюк М.В., Шелехова Т.В., Пишка О.П., Ганчева К.М., Мироненко С.Г.
ОЗДОРОВЧА АЕРОБІКА ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ ЗМІЦНЕННЯ ЗДОРОВ’Я
Усова Г.А.
УДОСКОНАЛЕННЯ ДОСВІДУ ПІДГОТОВКИ УКРАЇНСЬКИХ І КИТАЙСЬКИХ ЗДОБУВАЧІВ ДО ВИКЛАДАННЯ ВОКАЛУ НА ЗАСАДАХ КОМПАРАТИВНОГО ПІДХОДУ
Федорейко І.В.
ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ РОБОТИ ЩОДО ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ У ГАЛУЗІ ТРАНСПОРТУ В ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ, ХАРАКТЕРИСТИКА ЇЇ ОСНОВНИХ ЕТАПІВ ТА АНАЛІЗ ОТРИМАНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ
Фучила О.М.
ОРГАНІЗАЦІЯ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ З МЕДІЙНОЇ ГРАМОТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ В УНІВЕРСИТЕТІ БУРОС, ШВЕЦІЯ
Чорноус В.П.
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Шевченко Ю.В., Дивнич Г.А., Гайдай Н.М., Биконя О.П.
ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СФЕРИ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
РОЗДІЛ 4. СОЦІАЛЬНА ПЕДАГОГІКА
Віцукаєва К.М.
КЕЙС-МЕТОД В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО СОЦІАЛЬНОГО СУПРОВОДУ
Крупник З.І., Надвинична Т.Л.
НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ ФАХІВЦІВ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Курило В.С., Караман О.Л., Степаненко В.І.
РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ЯК НАПРЯМ РОБОТИ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА ЩОДО ПОДОЛАННЯ НЕГАТИВНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ ОСОБИСТОСТІ В УМОВАХ ВІЙНИ
Плесканьов Д.В., Співак Я.О.
ПРОФЕСІЙНИЙ ІМІДЖ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЯК НАУКОВА ПРОБЛЕМА
РОЗДІЛ 5. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ
Костик Є.В., Матієнко О.С.
ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
РОЗДІЛ 6. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ВИХОВАННЯ
Рейпольська О.Д., Муханова О.В., Давиденко Н.В.
МУЛЬТИКУЛЬТУРНА ОСВІТА В УМОВАХ ДИДЖИТАЛІЗАЦІЇ СУЧАСНОГО СУСПІЛЬСТВА
Царик Т.М., Марач О.М., Козачук О.Д.
МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО ТА ХОРЕОГРАФІЯ ЯК ЗАСОБИ ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ САМОІДЕНТИЧНОСТІ У МОЛОДОГО ПОКОЛІННЯ УКРАЇНИ
РОЗДІЛ 7. ДОШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА
Кудрявцева О.А., Ігнатьєва А.І.
КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ СФОРМОВАНОСТІ ЗНАНЬ ЗІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ
РОЗДІЛ 8. ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ
Клименко Б.В.
ОРГАНІЗАЦІЯ АДАПТИВНОГО НАВЧАННЯ ЗАСОБАМИ МОБІЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Макогончук Н.В., Горячок І.В., Юзик М.А.
ОСОБЛИВОСТІ ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ЗВО В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
Самойленко В.Л., Самойленко І.О., Квятковська А.О.
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ЦИФРОВИХ НАВИЧОК У ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ
РОЗДІЛ 9. ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ
Мельникова Р.М., Ангеловська К.В.
ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПРОЄКТІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
Павлига П.Д.
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ З ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В АСПЕКТІ ВИКОРИСТАННЯ ХМАРНИХ СЕРВІСІВ
Партико Н.В., Смирнова І.М., Житомирська Т.М.
АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ В ЕПОХУ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ: ВИКЛИКИ ТА МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ
Шевченко І.А., Шелевер О.В., Маркова В.В.
РОЗВИТОК SOFT SKILLS У ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ЯК ЗАПОРУКА УСПІШНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ