РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Зайченко Н.І., Карпова І.Г.
ЛАТИНОАМЕРИКАНСЬКІ ОСВІТЯНИ У «ПЕДАГОГІЧНОМУ СЛОВНИКУ» ЛОРЕНСО ЛУЗУРІАГИ
Козинець А.О., Ягодзінський С.М.
АКАДЕМІЧНА КУЛЬТУРА ТА ДОБРОЧЕСНІСТЬ ЗДОБУВАЧІВ ЯК КОМПЕТЕНТІСНА СКЛАДОВА ЇХ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ
Недвецька Н.А.
ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ФОРМУВАННЯ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПІДГОТОВЦІ ВИКЛАДАЧІВ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Сергієнко Т.Г.
ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ ЯК ВІДПОВІДЬ НА ВИКЛИКИ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ
РОЗДІЛ 2. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)
Барабаш К.В.
МЕТОДИЧНІ ЗАВВАГИ ДО ЗАНЯТЬ З АДАПТИВНОГО КАРАТЕ З УЧНЯМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
Бортнюк Т.Ю., Ковальчук І.Л., Лехіцький Т.В.
РОЗВИТОК НАВИЧОК БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Глущук С.В., Циганок І.Б.
ФОРМУВАННЯ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТНІХ СТУПЕНІВ БАКАЛАВРА ТА МАГІСТРА
Горбацьо І.І.
МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ ДО ТУРИСТИЧНОГО СУПРОВОДУ
Kukharonok S.S., Davydovych M.S., Herasymchuk Yu.P., Davydovych S.S.
DEVELOPING CREATIVE WRITING SKILLS: STRATEGIES AND TECHNIQUES FOR EFFECTIVE EXPRESSION OF THOUGHTS
Меняйло В.І., Тюпа Ю.М., Перетятько В.В.
РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ШКІЛЬНОГО ФІЗИЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ
Паніна Л.А., Новоселецький А.М.
АКТИВНЕ НАВЧАННЯ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ STEM-ОСВІТИ
Поліщук О.В., Шахрай О.М., Кругляченко А.Ю.
ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
Тарасенко А.І., Мосієнко Г.М.
АНАЛІЗ СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНИХ УМІНЬ З ЕЛЕКТРИЧНИХ ВИМІРЮВАНЬ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИЧНОЇ ГАЛУЗІ
Chernenko N.М.
DIALOGUE COMMUNICATION IN THE LINGUODIDACTIC CONTEXT: THEORETICAL FOUNDATIONS AND METHODOLOGICAL APPROACHES
РОЗДІЛ 3. КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА
Дуб Н.Є.
ЛІТЕРАТУРНИЙ ОГЛЯД ЗАКОРДОННИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ЩОДО ПРОБЛЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО УНІВЕРСИТЕТСЬКОГО СЕРЕДОВИЩА
Лисенко І.С.
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ МАРШРУТ ДИТИНИ З РОЗЛАДАМИ СПЕКТРУ АУТИЗМУ В КОНТЕКСТІ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ ТА РЕФОРМ НУШ З ОБСТАВИНАМИ ВІЙНИ В КРАЇНІ
Rzakhanova Ilaha Murad gizi
SENSORY INTEGRATION IN THE CORRECTIONAL WORK OF CEREBRAL PALSY (CP)
РОЗДІЛ 4. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
Авдєєва С.О., Мінакова І.В.
РІВЕНЬ СФОРМОВАНОСТІ ІНКЛЮЗИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ (РЕЗУЛЬТАТИ ОНЛАЙН ОПИТУВАННЯ)
Budianska V.А., Zakharova G.V.
EFFICIENCY OF USING DIGITAL RESOURCES IN ENSURING THE QUALITY OF EDUCATION IN GENERAL SECONDARY EDUCATION INSTITUTIONS
Ван Чжен
ІМЕРСИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК НОВИЙ ВИМІР ХОРЕОГРАФІЧНОГО МИСТЕЦТВА КНР
Дрокіна А.С.
ЕФЕКТИВНІ ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ STEM-НАВЧАННЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО УЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Журавель О.А.
ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО СПЕЦІАЛЬНОЇ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ПОЛІЦЕЙСЬКИХ ЯК ЕЛЕМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРАВООХОРОННОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ
Заленський В.О.
КРЕАТИВНІ СТРАТЕГІЇ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ ОСВІТНІХ, ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ
Капустіна О.І.
СУТНІСТЬ ПОНЯТЬ «ІНКЛЮЗІЯ», «ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА», «ІНКЛЮЗИВНЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ»
Козловський П.-В.Ю.,
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЗАГАЛЬНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ МАРКЕТОЛОГІВ В УМОВАХ ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙ
Криворучко В.О.
МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ НГУ ДО ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ З ОХОРОНИ ГРОМАДСЬКОЇ БЕЗПЕКИ І ПОРЯДКУ, КОНВОЮВАННЯ, ЕКСТРАДИЦІЇ ТА ОХОРОНИ ПІДСУДНИХ
Листопад Д.С.
ОСНОВНІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ПОЗИТИВНОГО КОМУНІКАТИВНОГО МОДУСУ ПРИ ПІДГОТОВЦІ МАГІСТРІВ СТОМАТОЛОГІВ
Luchentsova I.S., Bohdan A.V.
MULTILINGUALISM AS THE KEY TO COMPETENCY DEVELOPMENT IN STUDENTS OF NON-LINGUISTIC SPECIALTIES
Мондич О.В.
РОЗВИТОК ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ГУМАНІТАРНОГО НАПРЯМУ В ПРОЦЕСІ ОПАНУВАННЯ ДИСЦИПЛІН АНАТОМІЇ, ФІЗІОЛОГІЇ, ВІКОВОЇ ФІЗІОЛОГІЇ, ГІГІЄНИ ТА ЕКОЛОГІЇ
Островський О.О.
ЗАКОРДОННИЙ ДОСВІД ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ФІЛОЛОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Пашков А.В.
МЕТОДОЛОГІЧНЕ ПІДҐРУНТЯ ФОРМУВАННЯ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНО ЗОРІЄНТОВАНИХ ДИСЦИПЛІН
Поворознюк О.О.
СТРАТЕГІЇ ТА БАР’ЄРИ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІНЖЕНЕРНИХ ВІЙСЬК
Попович В.І., Софілканич Н.Ю.
ДОСЛІДНИЦЬКО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ТУРИСТИЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ
Романчук О.В.
ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ
Рябчун Г.Ю., Вакало О.О.
МЕТОДИ НАВЧАННЯ МЕДІАГРАМОТНОСТІ НА ЗАНЯТТЯХ ІНОЗЕМНИХ МОВ
Самсонов Ю.В., Радіонов Г.О., Белашов Ю.О., Пурнак В.П., Бірук А.І.
СУТНІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ РЕКРУТІВ НГУ ДО ЗАСТОСУВАННЯ СТРІЛЕЦЬКОЇ ЗБРОЇ В ЕКСТРЕМАЛЬНИХ УМОВАХ СЛУЖБОВО-БОЙОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Сологуб В.Д.
КОНВЕРГЕНТНА МУЗИЧНА ОСВІТА: ІННОВАЦІЇ ТА МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ПІДХІД
Терзі Г.А.
МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ УПРАВЛІННЯ СУДНОВИМИ ТЕХНІЧНИМИ СИСТЕМАМИ І КОМПЛЕКСАМИ В ПРОЦЕСІ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ
Халло О.Є.
КОНТЕКСТНИЙ ПІДХІД У ВЕКТОРІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ МЕДИЧНОЇ ГАЛУЗІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Цибулько А.О.
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
Чжан Бо, Буцик І.М.
ТЕНДЕНЦІЇ І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ТЕХНОЛОГІЇ ОГЛЯДУ ТА ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ АВТОМОБІЛІВ У ВИЩИХ ПРОФЕСІЙНИХ КОЛЕДЖАХ КИТАЙСЬКОЇ НАРОДНОЇ РЕСПУБЛІКИ
Шевченко І.А., Житомирська Т.М., Самойленко І.О.
ІННОВАЦІЙНІ СТРАТЕГІЇ ОСВІТИ ЯК ОСНОВА ДЛЯ ФОРМУВАННЯ SOFT SKILLS ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Шустик І.С.
ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ МЕДИЧНИХ СЕСТЕР: ОСОБЛИВОСТІ ТА НОВІТНІ СТРАТЕГІЇ
РОЗДІЛ 5. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ
Seminikhyna N.M., Lutsenko O.V.
THE ROLE OF EDUCATION IN ACHIEVING SUSTAINABLE DEVELOPMENT GOALS
РОЗДІЛ 6. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ВИХОВАННЯ
Олійник Н.А., Франчук Н.Л.
ОСНОВНІ НАПРЯМИ ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ У СУЧАСНИХ УМОВАХ
Петрушин Д.В.
ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОДІАГНОСТИЧНОГО ПСИХОЛОГІЧНОГО ТЕСТУВАННЯ КВАЛІФІКОВАНИХ БОКСЕРІВ ВИСОКОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ
Яремович М.А.
«ГРОМАДЯНСЬКІСТЬ» ТА «СОЛІДАРИЗМ» ЯК НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
РОЗДІЛ 7. ДОШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА
Дичківська І.М.
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ПЕДАГОГІЧНА СИСТЕМА
Іншакова І.Є.
ІННОВАЦІЙНІ ОЗДОРОВЧІ ТЕХНОЛОГІЇ У ФІЗИЧНОМУ ВИХОВАННІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Черепаня Н.І., Русин Н.М.
ОЗНАЙОМЛЕННЯ З РІДНИМ МІСТОМ ЯК ОДНЕ З ОСНОВНИХ ЗАВДАНЬ ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНЯТ
РОЗДІЛ 10. ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ
Карабін О.Й., Громяк М.І., Гарах О.А.
РОЗВИТОК ПРОСТОРОВОГО МИСЛЕННЯ ЗАСОБАМИ ТРИВИМІРНОГО МОДЕЛЮВАННЯ У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ГАЛУЗІ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Корольов В.В.
ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ПЛАТФОРМ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ: ЕФЕКТИВНІСТЬ І МОЖЛИВОСТІ
Крамар С.С., Шишкіна М.П.
МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИКОРИСТАННЯ ARDUINO У ПРОЦЕСІ НЕФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ ВЧИТЕЛІВ
Petrova O.B., Korneyko I.V., Krainenko O.V., Ovsyannikova H.V.
REFLECTION OF THE 21ST-CENTURY DISTANCE EDUCATION PROGRESSIVE DEVELOPMENT ON THE PARTICIPANTS OF THE VIRTUAL LEARNING ENVIRONMENT
Пінчук О.П., Кондратова Л.Г., Литовченко О.В., Полященко І.М.
ВІТЧИЗНЯНИЙ І МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ ВЕБОРІЄНТОВАНИХ АВТОМАТИЗОВАНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ
Соколюк О.М.
ІМЕРСИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ І ЗАСОБИ НАВЧАННЯ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЕКСПЕРИМЕТУ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ
Тронь Т.В., Макатер С.В., Перетяга Л.Є., Коновалов О.Ю.
ІНТЕГРАЦІЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ОСВІТНЮ ТА НАУКОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ